(Forest Gump! Καλή ακρόαση, καλή ανάγνωση!)
Μόλις έκλεισε τη μηχανή και με παρακινεί να κατέβω αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί με έφερε στο παλιό κολυμβητήριο. Τι κάνουμε εδώ; Θα πάρουμε καμία αντίκα από εδώ;
"Άνταμ, τι κάνουμε εδώ;" ρωτάω σιγανά μα δεν παίρνω λεπτό τα μάτια μου από το κτήριο.
"Δεν μπορείς να φανταστείς;" μου απάντησε στον ίδιο τόνο με κανένα ίχνος ειρωνείας όσο κλείδωνε τη μηχανή.
"Οχι;" του απάντησα αλλά ακούστηκε περισσότερο σαν ερώτηση.
"Τι είναι εδώ;" με ρωτάει προκειμένου να με οδηγήσει στην προφανή για εκείνον απάντηση.
"Το παλιό κολυμβητήριο;" ρωτάω και καταφέρνω να πάρω τα μάτια μου από το κτήριο και να τα καρφώσω στα δικά του.
"Ήταν. Τώρα μένουν πρόσφυγες και λειτουργεί σαν ένα είδος κοινωνικού παντοπωλείου" με κατατόπισε.
"Δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω να μπω" είπα ενώ ιδρώτας άρχιζε να σχηματίζεται στον αυχένα μου που τώρα πρέπει να είναι ζεστός και κατακόκκινος.
"Γιατί όχι;" με πλησίασε και πέρασε ένα τσουλούφι που έπεφτε μπροστά στα μάτια μου πίσω από το αυτί μου.
"Δεν νιώθω έτοιμη να αντικρίσω εικόνες που ίσως να μην μου αρέσουν" δικαιολόγησα τον εαυτό μου.
"Ξέρεις" έκανε μια παύση "μερικές φορές πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα όπως ακριβώς είναι. Κατά πρόσωπο". Κούνησα θετικά το κεφάλι διότι ήξερα πως είχε δίκιο αλλά όχι ότι απαραίτητα συμφωνούσα με όλο αυτό.
"Έλα απέναντι στη γωνία έχει ενα σουπερμάρκετ. Πάμε να τους ψωνίσουμε μερικά πράγματα;"
"Εντάξει" απάντησα σκεφτική και άρχισα να προχωράω προς τα εκεί.
Περπατούσαμε παράλληλα προς το σουπερμάρκετ όταν αισθάνθηκα το παγωμένο του χέρι να πιάνει το δικό μου και να το χαϊδεύει με απαλές κινήσεις μέσα στην χούφτα του.
Γύρισα μια ιδέα και του χαμογέλασα διότι αυτή του η κίνηση με γέμιζε ασφάλεια και σιγουριά.
Γύρισε το πρόσωπο του και οι ματιές μας διασταυρώθηκαν."Το χέρι σου είναι παγωμένο" μου είπε γλυκά.
"Και το δικό σου κρύο είναι", διαμαρτυρήθηκα. Σταμάτησε επί τόπου και έβγαλε από την τσέπη του τα γάντια του. Τα φόρεσε και μέσα στην παλάμες του πήρε το χέρι μου και άρχισε να το τρίβει για να το ζεστάνει.
YOU ARE READING
Ναταλί
General FictionΒραβεύτηκε με το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό vilvasawards και με το 2ο βραβείο στους διαγωνισμούς: Ιουνίου 2017- June's Best Contest και The Best Summer Book. #1 στην κατηγορία φαντασίας 14/2/2018 #2 στην κατηγορία φαντασίας 26/3/2018 #3 στην κατηγορί...