(Μουσικήήήήήήή! Α! Και πατήστε το αστεράκι! Σας αγαπώ όλους! -Έφη)
Φοράω τα ακουστικά μου και ακούω δυνατή μουσική. Στο κινητό παίζω το αγαπημένο μου παιχνίδι: Candy crush. Προσπαθώ να απασχολήσω το μυαλό μου αλλά δεν τα καταφέρνω. Σήμερα έχει γιορτή ο Ανδρέας. Δεν είναι πρέπον να του στείλω τα χρόνια πολλά;
Έχω πολύ διάβασμα και δεν έχω όρεξη να ανοίξω τα βιβλία μου να κάνω τίποτα. Δεν θα πειράξει μια φορά να μην διαβάσω για τον Βασιλειάδη. Σωστά;
Παίρνω το αγαπημένο μου μανό, μπορντώ, και βαφώ τα νύχια μου. Ξαφνικά η πόρτα του δωματίου μου ανοίγει και εμφανίζεται η μαμά:
"Λια, μόλις η εταιρεία μας έστειλε email ότι θα πρέπει να λείψουμε για κάποιες μέρες σε επαγγελματικό ταξίδι με τον πατέρα σου. Σε πειράζει από αύριο για κάποιες μέρες να μένεις μόνη; Ίσως αν το πω και στην γιαγιά σου..." προτείνει μπας και σώσει την κατάσταση και δεν αισθανθώ παραμελημένο.
"Καλά να περάσετε!" της λέω με αδιάφορο ύφος."Άρα δεν σε πειράζει; Έτσι; Μπορείς να απευθυνθείς και στη γιαγιά σου για ό,τι χρειαστείς."
"Κανένα πρόβλημα" απαντάω και συνέχιζω να βάφω τα νύχια μου. Μόλις η μαμά φεύγει από το δωμάτιο και κλείνει πίσω της την πόρτα πληκτρολογώ στον τοίχο του Ανδρέα: "Χρόνια πολλά "
Χαζεύω την αρχική μου σελίδα όταν μου έρχεται ένα μήνυμα:
"Ο Μαριάνο τα έφτιαξε με την Ντίνα"
Δεν χρειαζεται να κοιτάξω αποστολέα για να διαπίστωσω ότι είναι η Κάτια.Πληκτρολογώ: "Είσαι καλά; Να έρθω απο κει;"
Απάντηση: "Θέλω να μείνω μόνη μου"
Πρώτη ωρα Βασιλειάδη. Αυτό τα λέει όλα. Η βαρεμάρα προσωποιημένη. Ας ελπίσουμε οτί δεν θα εξετάσει. Τον βλέπω που μας καλημερίζει και εμείς καθόμαστε ήσυχα ήσυχα στα θρανία μας. Η καρδιά μου σφίγγεται από αγωνία. Αυτό μου είναι κάτι πρωτόγνωρο.
"Για να δω ποιοι διαβάσανε για σήμερα. Όσοι κάνατε τις ασκήσεις να σηκώσουνε χέρι" λέει ο καθηγητής. Η μοίρα εμφανώς είναι με το μέρος μου. Σηκώνω το χέρι μου αν και έχω αρχίσει να ιδρώνω. Και τότε παρατηρώ κάτι. Είμαι η μόνη που το σηκώνει.
"Γιατί εσείς παιδιά δεν κάνατε τις ασκήσεις; Μόνο η δεσποινίς Ταξοπούλου τις έκανε;"
Ένας συμμαθητής μου, ο Δημήτρης, ο φίλος του Ανδρέα που λέγαμε, παίρνει το λόγο: "Γράφουμε διαγώνισμα αύριο κύριε"
KAMU SEDANG MEMBACA
Ναταλί
Fiksi UmumΒραβεύτηκε με το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό vilvasawards και με το 2ο βραβείο στους διαγωνισμούς: Ιουνίου 2017- June's Best Contest και The Best Summer Book. #1 στην κατηγορία φαντασίας 14/2/2018 #2 στην κατηγορία φαντασίας 26/3/2018 #3 στην κατηγορί...