Prológus

12.1K 475 47
                                    


2900-ra az emberiség odáig fejlődött, hogy több éves felfedező utakat tegyen az űrben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2900-ra az emberiség odáig fejlődött, hogy több éves felfedező utakat tegyen az űrben. Az űrhajó legénysége sok bolygót talált, köztük olyanokat is, amin lehetséges az élet. Az utazgatásuk során végül találkoztak egy idegen fajjal, akik zirgonoknak nevezték magukat, sőt fiziológiájuk hasonló a miénkkel. Barátságosnak bizonyultak, és elárulták, hogy már régóta figyelték az emberi fajt, de nem akartak beavatkozni az életünkbe, amíg elég érettek nem leszünk hozzá. Miután találkoztak a föld legfőbb vezetőivel, aláírták a Zirgon-Tauri Szövetséget, amiben örök békét kötöttek. Ezután kezdődtek a változások a földön.

Az idegen faj készségesen megosztotta velünk a technikai vívmányaikat, így meg lehet állítani a bolygónk ökológiai katasztrófáit. A javaslatuk alapján a társadalmunkat alaposan felforgatták, ugyanis megszűntek az országhatárok, és az egész föld egyetlen várossá alakult. Szektorokra bontották, ahol a különböző anyagi hátterű embereket elhelyezték. 550 szektor lett végül, ahol a legszegényebbek laknak a magas számú kerületekben, a gazdagabbak pedig az alacsony számú szektorokban.

Az emberek életideje meghosszabbodott, ugyan is az orvostudomány képes a sejtek öregedését kitolni, így akár 300 évig is élhetünk. Ezek után az iskolarendszert is átalakították, és bevezették a 25. életévig tartó iskolakötelezettséget.

Most 3240-ben járunk, amikor már természetessé vált az új életformánk, így az én történetem is itt kezdődik.

⊒ A 38-as szektor ⊑Where stories live. Discover now