A nevem KyroXin. A Földön születtem, de el kellett jönnöm onnan, mert meg akartak ölni hosszú események sorozata után. A nővéremmel Hélivel, és anyámmal, Rose-zal elhagytuk a bolygót 3241-ben a zirgonok Nagykövetével, és két Küldöttel Denoroniel Zeddel, és Alenideasz Zeddel. Mikor a Zironára értünk három évvel később, új élet várt ránk. A Zirgon-Tauri Szövetséget felbontották, de mi itt maradhattunk. Én Jeremyvel költöztem össze, Héli pedig Tjvel, akik ember bőrben élő zirgonok. Először azt hittük, anyu egyedül fog maradni, de az idegenek a legnagyobb ajándékkal leptek meg minket, amit csak el tudtunk képzelni. Feltámasztották apánkat, Aaront, így a szüleink újra együtt lehetnek. A Zed család visszakapta két fiát, akik majdnem harminc éve mentek a Taurira, és mi is visszakaptuk apát, így a családjaink teljesek.
Hogy mi vár ránk a Zironán? Kaptunk három házat egymás mellett, ezért a szerelmünkkel élhetünk. Pár hónap semmit tevés után, amikor is sok időt töltöttünk a szeretteinkkel, és jól megismertük őket, úgy döntöttünk, hasznos tagjai akarunk lenni a társadalomnak.
Hélinek nem volt kérdés, mivel akar foglalkozni. Felépítettük a közös udvarra egy kosárlabda pályát, és nem telik el úgy nap, hogy nem játszanánk ott. A kosárlabda nem egy ismert sport a bolygón, ezért ő, edző akar lenni. Meg akarja tanítani a zirgonoknak ezt a remek sportot, és mi támogatjuk ebben. E mellett pedig iskolába fogunk járni. Pontosabban a családunknak kijelölnek egy tanárt, akivel minden nap tanulni fogunk a történelemről, kultúráról, és a többi. A Nagykövetnek nagyon tetszett egyébként a nővérem ötlete a kosárlabdáról. Össze is hozott egy találkozót neki a zirgon Oktatási Felelőssel, aki majd a segítségére lesz, ha megkapjuk az alap oktatást.
Tj úgy döntött, vissza akar menni az égbe pilótának. Persze nem akar távol lenni tőlünk, ezért olyan munkát keresett, amit itt kell elvégeznie. A volt főnöke, az egyik űrhajó Parancsnok el is intézte neki, hogy a Turinán legyen teszt pilóta, és segítsen az űrhajók fejlesztésében, ha már olyan műszaki zseni. Nagyon büszkék vagyunk rá.
Anyu, bár bármit választhatna, még is a saját szakmáját akarja folytatni. Van egy iskola, ahol képzik a vezető zirgonokat, és akit ilyen munka érdekel, ezért anyu oda akar majd járni. Meg akarja tanulni a jogokat, és ilyen területen elhelyezkedni. Nem akadályozzuk meg a döntésében, de nekem ez kicsit fura. Amúgy is megmondta, hogy nem akar majd annyit dolgozni, és talán nyit egy főzőiskolát is mellette. Az vicces lesz!
Apu nagyon meglepődött azon, hogy bárki lehet belőle. A Földön autószerelőként dolgozott, bár mindig szeretett volna tovább tanulni, és valaki lenni, aki jómódban tartja a családját. Nem mondta, de láttuk rajta, hogy szégyellte, anyu többet keresett, mint ő. De most változni fog a helyzet. Mindig érdekelte az építészet, és itt olyan fantasztikus dolgokat alkothat, amiről eddig álmodni sem mert. Szóval ő az alap oktatás után, abba az irányba fog elhelyezkedni.
És mi lesz Jeremyvel, és velem? Jeremy visszamegy a Kutató Központba. A Földön szerzett tudása nagyon hasznosnak bizonyult, ezért szó nélkül visszaveszik, és folytatja a kütyük tervezését. És, ha már a kütyüknél tartunk.
A Biológiai Központ felajánlotta, hogy helyrehozzák az agyam. Készítenének nekem egy tökéletes testet, és eltávolítanák az implantátumom. Mindenki támogatta az ötletet, de nem válaszoltam rögtön. Elmerengtem. Az implantátumom az egyik oka, amiért idekerültünk. Sok emlék fűz hozzá, és ha eltávolítanák, már nem lennék az aki. Így nemet mondtam. Azért is, mert a testem úgy sem fog örökké megmaradni. Egy idő után úgy is megöregszek, és akkor majd kapok egy tökéletes testet, ahogy anyu és Héli is. Én ki akarom várni azt az időt, és addig is úgy akarom látni magam az implantátumommal, ahogy idejöttem.
Egyébként én ilyen területen akarok elhelyezkedni. Lenyűgözött a zirgonok biológiai részlege, ezért olyan tudós akarok lenni, aki az idegen fajok szervezetét tanulmányozza. Több éves tanulás lesz, de ezt akarom csinálni. Ezzel ki fogjuk egészíteni egymást Dennel. Már alig várom, hogy együtt dolgozzunk!
Ezen kívül, nem nagyon tudok többet mondani a jövőnkről. A Föld sorsa innentől kezdve nem érdekel. Csak magunkra akarok összpontosítani. Talán összeházasodunk Jeremyvel, talán nem, de én akkor is boldog leszek mellette. Ha pedig gyerekeink is lesznek, az maga lesz az öröm. Csak rajtunk múlik...
Üzenet napló vége. Zirgon isz. 8. ée. 563. KyroXin. Zirona.
Kedves Olvasóim!
Nagyon köszönöm nektek a sok kommentet, és vote-ot. Boldog vagyok, hogy ennyire tetszett nektek a történet. Nem gondoltam az elején, hogy ennyien fogják olvasni. :)
Ha szeretitek a stílusomat, akkor ajánlanék pár olvasmányt.
Múlhatatlan virágzás
(romantikus fantasy történetem főszerepben különleges lényekkel)
Végzetünk koronája
(ezt Gia482 -vel írom a GSmaker fiókunkban, egy humoros, romantikus, fantasy. Nagyon ajánlom figyelmetekbe.)
Kelletlen figy?
(szintén a GSmaker fiókban. Előtörténet igazából, de magában élvezhető romantikus kis regényke, és teljesen kész)És kövessétek a Díjak, és más dolgok a Világomból című kiegészítő könyvemet is, mert ott sokszor, érdekes dolgokat hozok. Például, még el nem készült rajzokat a szektorból :P
Szóval még egyszer, köszi mindent!
Földet elhagyni, irány a Zirona!2017. július
... ... ... ... ...
YOU ARE READING
⊒ A 38-as szektor ⊑
Science FictionROMANTIKUS - SCI-FI Az emberiség találkozott egy idegen fajjal a zirgonokkal, és békét kötöttek. Fenekestől felfordult minden, mert ideálisabb életkörülmények lettek kialakítva a Földön az idegenek javaslatára, így szektorokra osztották fel az egész...