Annyi bajom van, hogy most az életkedvem sem a régi. Általában én vagyok a vidám, mosolygós, Héli a vagány, beszólogatós, sokszor morcos, de mintha felborult volna az egyensúly. A szerelem, Héli jó oldalát hozza ki. Ő mosolyog, toppon van a tanulásban és a sportokban, sőt a legtöbb emberrel kedves. Én nem voltam soha bőbeszédű, de mióta az üggyel foglalkozom, és a szívem is fáj a viszonzatlan érzések miatt, így még csendesebb vagyok. Ráadásul megkapjuk a sok tanulnivalót így az első hét végére a félévben. Nagy mázlim volt viszont abban, hogy a beígért táncórát csütörtökön elhalasztották az oktatók, és áttették a következő hétre, de az sajnos hamarabb eljött, mint vártam.
A testnevelés óra a délelőtti utolsó, vagyis a hosszú ebédszünet előtt van. Levonulunk a tornaterembe, mindenki váltócipővel a kezében, mert nem lehet oda kinti cipőben menni. Rohadtul nincs kedvem ehhez, ezért csak némán kullogok Tj és Héli mögött. Lent mindenki leül a padra, és várunk. Csengetés után a pálya másik felén már elkezdődik az óra, ezért azt nézzük, amíg meg nem érkeznek a tanáraink. Mindkettő feltűnő jelenség, mert a férfi és a nő iszonyú magas. Vigyorognak ránk, ami nekem ijesztő, majd bemutatkoznak.
- 15C osztály? - bólintunk - MartinezMilan vagyok, a bájos partnerem pedig DeloiseBrondeux. Velünk fogjátok ezt a fél évet eltölteni eme kellemes elfoglaltsággal, vagyis a tánccal. - ennél a szónál kecsesen az égbe emeli a kezét, amitől néhányan elröhögik magukat - Számunkra érdektelen, kit hogyan hívnak, csak a mozgásra fogunk koncentrálni.
- Határozott terv szerint fogunk haladni, és három táncot fogtok elsajátítani, ami alapvető egy művelt ember számára. Az első, a keringő.
A nő megnyom valamit a kezében, felhangzik egy nyálas melódia, ők pedig rövid bemutatót tartanak ebből. Igazán jól mozognak, és ez még nem is tűnik nehéznek.
- A második lesz a mambó.
Másik zene jön, ami ritmusosabb, és erre kezdenek el táncolni, de ez már nagyon nem tetszik, mert sokkal érzékibb, és van, hogy egészen összesimulnak. Kezdek kétségbe esni.
- A harmadik, egyben utolsó az kicsit lazább, vagyis hip-hop. Ezt inkább szórakozásból tettük be.
Na, ez már mindenkinek tetszik, a zene az egyik mai sláger, és az érdekes párocska egészen jól nyomja. Tapssal díjazzuk őket a produkcióért, közben a duma is elkezdődik, de a profi táncosok lecsendesítik őket.
- Jól van. A hip-hopot csoportban fogjuk tanulni, de az első kettőhöz szükséges párokban lennetek. Szóltak, hogy több a fiú, ezért azok, akiknek nem jut pár, táncolhatnak együtt vagy néhány hölgyön osztozhat több fiú is. Ezt mindjárt kitaláljuk. Uraim! - emeli fel a hangját nő - Tessék, gyorsan felkérni egy hölgyet, és aki meg van, álljon fel a parkettre.
Eljött a pillanat, amitől féltem. Hangoskodni kezdenek a többiek, és néhányan már fel is állnak, úgy, mint Tj is.
- Sajnos, nem választhatom mindkettőtöket, pedig szívesen megmentenélek Kyro. - Héli felé nyújtja a kezét, amire a nővérem hozzám fordul.
- Megkérjek valakit, hogy táncoljon veled? Nem akarlak megint magadra hagyni.
- Nyugi már Héli! Csak van valaki az osztályból, aki tud és akar is velem táncolni. Fél évet kibírok. Menjetek!
Sajnálkozva rám néznek, aztán a terem közepére sétálnak. Most körbenézek, és azt látom, hogy az a néhány normális srác már választott, vagy éppen Cristie és bandája csimpaszkodott rájuk. Egyedül maradtam a csendes, szürke lányokkal, és a kocka fiúkkal. Sosem gondoltam, hogy ehhez a bandához fogok egyszer tartozni, de így alakult. Nem is nézelődöm többet, hanem a térdemre könyökölök, és várok. Pár perc múlva a tanárok kiabálni kezdenek, hogy szedjék össze magukat a fiúk, vagy ők párosítanak össze minket. Ekkor azt látom, hogy megjelenik előttem két pár cipő. Felnézek, és a két szemüvegest, Zenot és Victort látom magam előtt elvörösödve.
YOU ARE READING
⊒ A 38-as szektor ⊑
Science FictionROMANTIKUS - SCI-FI Az emberiség találkozott egy idegen fajjal a zirgonokkal, és békét kötöttek. Fenekestől felfordult minden, mert ideálisabb életkörülmények lettek kialakítva a Földön az idegenek javaslatára, így szektorokra osztották fel az egész...