17. Választás

2.2K 155 26
                                    

Jeremy elfelejtése nehezebb, mint gondoltam. Főleg, miután befejezzük a keringőt, és váltunk a mambóra márciusban. Annyira kellemetlen. Közel kell lennem hozzá, összesimulunk egyes lépéseknél, és ez nehezemre esik. Ráadás ehhez, mióta nálunk vacsiztak, kedves velem. És nem csak időszakosan, hanem mindig. Nem azt mondom, hogy folyton beszélgetni akar, de többször abba elegyedünk tánc közben, és edzés után, mikor Hélivel és Tjvel beülünk valahová. De a reményt én már feladtam, mert még mindig nem érzem, hogy akarna tőlem valamit. Legalább már a kedvem jobb. A tanulás nehéz, de nincs vele problémám, mert Hélivel együtt tanulunk. A kutatás kicsit elhanyagolva marad, de nem bánom, mert most más dolog van, amire figyelnem kell.

Március végén kezdődnek az elődöntők az iskolák közötti bajnokságra. A tavaszi szünetben lesz a mi első meccsünk, de még mindig nem tudom, ki lesz a csapatban, ám az edző nem hagy minket sokat tépelődni ezen. Az egyik keddi edzés alkalmával nem bemelegítéssel kezdünk, hanem mindenkit leültet a padra.

- Figyelem. Mindenki tudja, nemsokára kezdődnek az elődöntők. Szándékosan nem közöltem veletek ki lesz a kezdő felállásban, mert nehéz volt a döntésem. Végül Briannal átgondoltuk, és a következő lesz. Héli lesz az irányító. Kyro lesz a dobó hátvéd. - a nővéremmel csodálkozva összenézünk - Ron lesz a center. Brian az alacsony bedobó, és Jeremy az erőcsatár. Tj és Huan lesznek a fő csere játékosok, de a többiek is készen fognak állni a haladóból. Van kérdés?

- Igen! - teszi fel a kezét Héli - Miért én lettem az irányító? Brian sokkal jobban ismer mindenkit, és nem annyira agresszív, mint én.

- Mert utána néztem az iskolák csapatainak, és nagyrészt fiúkból áll. Kevés lány fog részt venni éles helyzetben, ezért jobb, ha a fiúk lesznek a palánk alatt, nem pedig ti. Ezen kívül, nagyon jól kezeled a stressz helyzeteket, és hamar felismered az ellenségeid képességeit. Tökéletes irányító vagy. Erre is fogunk rágyúrni a maradék időben.

Az edző, ezután elmond néhány fontos dolgot a bajnokságról, az ellenfeleinkről, és az edzések menetéről. Én nagyon megtisztelve érzem magam, hogy a kezdők között lehetek, erre Jeremy is hozzám fordul, és azt mondja.

- Látod, mondtam, hogy benne leszel a csapatban.

Nem válaszolok semmit, hanem tovább figyelek, majd odateszem magam egész idő alatt.

Az első meccs előtt mindenki nagyon izgul. Két csapattal kell megküzdenünk, és ha mindkettőt megverjük, akkor továbbjutunk. A 38's Parkban lesznek a meccsek, a zárt stadionban. Úgy érzem eleget készültünk, de még is nagyon kész vagyok. Az első mérkőzés délelőtt, a másik délután van, így lesz időnk pihenni. Mivel szombat, ezért anyu eljön velünk szurkolni. Nagyon kedves tőle. Az ellenfeleink nem túl erősek, ezért természetesen mindkettőt megnyerjük legalább húsz pontos előnnyel. És én és Héli csak a meccsek felében játszottunk. Nem akarok önteltnek tűnni, de ha a továbbiakban az egész meccs alatt fent lehetünk a pályán, még meg is nyerhetjük a bajnokságot. Az én dobásaim 95%-a bemegy, Héli pedig szuper irányító. A végén azért nem bírt magával, és dobott néhányat a fiúk elől. Boldogan zárjuk tehát az első fordulót, és várjuk a következő megmérettetést.

A tavaszi szünetet végig pihenjük, mert az iskola hátra maradt része kemény lesz. Év végi vizsgák, dolgozatok, és az edzések. Lassan tánc órán is váltunk a hip-hopra, ezért az nem lesz nehéz. Roxanával eddig nagyon jól kijöttünk, de ahogy beköszönt a május, ő kezd eltűnni előlem. Már nem ér rá velem beszélgetni, és köszönésen kívül nem mond többet. Talán megbántottam valamivel? Haragszik rám? Fogalmam sincs, de most az ő viselkedése a legkevésbé fontos számomra. Ha lesz egy nyugis napom, akkor megkeresem, és megkérdezem, mi baja.

⊒ A 38-as szektor ⊑Where stories live. Discover now