8. Lezártnak tekintve

2.5K 178 6
                                    

A következő pár nap csendesen telik az osztályban. Senki nem szól be senkinek, Héli pedig kezdi összeszedni magát. Rajtam kívül nem beszélget senkivel, de már nem rohan ki minden szünetben a mosdóba, hanem pénteken velem marad a szünetekben is. Egyáltalán nem ebédel a suliban a héten, ezért én minden nap főzök vacsorát, amiből másnapra is hoz, és a tetőn eszi meg. Az időjárás már elég hűvös, ezért mindig aggódom Héliért, bár ő nyugtat, hogy nem lesz semmi baja, mert felöltözik rendesen.

Az iskola többi diákja valószínűleg megemésztette a történteket, bár a nővéremet az is hidegen hagyja, ha még sem. Tj az, aki meglep engem. Tisztességesen megtartja a távolságot a nővéremtől, nem akarja megvigasztalni, sőt nem is bolondozik vele, mint az előtt. Legfőbb oka ennek az lehet, hogy lényegében szerelmet vallott neki, megcsókolta, és most tudja, hogy Hélinek időre van szüksége. Jeremy érdektelensége továbbra is változatlan, jól el vannak a barátnőjével, de egy kicsit máshogyan nézek rá. Nem tudom elfelejteni azt, hogy Tj után ment, és nem hagyta, hogy szétverjék egymást Alexszel, aztán pedig a tetőn velem együtt hallgatta Tj és Héli beszélgetését. Jól tette, hogy az utamban állt, és kettesben hagyta őket. Igazából Jeremy jó szívű, és figyelmes, csak ezt felém nem mutatja ki. Látszik, hogy Roxana boldog mellette, ami azt sugallja, hogy barátnak tökéletes. Egyre jobban irigykedem a lányra, és néha azt kívánom, bárcsak megismerhetném Den azon oldalát.

A hétvégén végre látom Hélit nevetni. Elég idő telt el ahhoz, hogy elbeszélgessünk a történtekről, így felhozom a témát.

- Holnap megint suli. Nem akarok menni.

- Ja, én sem akarok.

- Héli, hogy vagy amúgy? Eddig nem akartam kérdezni, de örülnék, ha elmondanád, mit érzel.

Félek, mit fog szólni ehhez, de ő csak felsóhajt, és a fejét az ölembe hajtja.

- Nyugodtan megmondhatod, hogy „én megmondtam és hülye vagy". Mindkettőt elismerem. Tanultam a történtekből, és most már betartom az ígéretem, mi szerint visszafogott leszek a pasikkal, és várni fogok a komoly kapcsolatra. Valahogy úgy voltam Alexszel, hogy ez még belefér, de már megbántam. Sajnálom, hogy nem hallgattam rád.

- Örülök, hogy tanultál belőle. - megsimogatom a fejét.

- Már sokkal jobban érzem magam, és azt is beismerem, hogy Tj miatt. Képes volt megverni a parasztot! Még soha senki nem tett ilyet értem.

A hangjában elismerést és tiszteletet vélek felfedezni, ezért hozzáteszem.

- És nem csak azt tette. - kíváncsian felnéz rám - A keddi edzés alatt, egy tapodtat sem mozdult mellőlem, hogy Alex hozzám ne szóljon, aztán egészen idáig kísértek haza.

Héli elgondolkozik, elfordítja a fejét, és folytatja.

- Tj nem is olyan idióta, mint aminek hittem. Vak voltam, hogy nem láttam meg ezt a jó oldalát. Mindenképpen szeretném megköszönni neki.

- Megérdemli. És, ha már az őszinteségnél tartunk, pont TjAlen az a srác, aki szerintem hozzád való. Én ezt már év eleje óta így gondolom, de nem akartalak idegesíteni vele. Persze, nem azt mondom, hogy holnap ugorj a nyakába, hanem azt, hogy adj egy esélyt neki. Ő is össze van zavarodva, főleg az után a csók után.

- Láttad?

Ül fel hirtelen, és teljesen vörös az arca.

- Igen, Jeremyvel együtt, de utána leléptünk. Remélem, nem vágtad pofon. - mondom viccesen, amire elneveti magát.

⊒ A 38-as szektor ⊑Where stories live. Discover now