01

9.5K 206 9
                                    

,,Lily, včera jsem koukala na to nový Aidenovo video." upravovala si Grace lesk na rty. ,,On je tak nádhernej a dokonalej. Ano, on je dokonalej." usmívala se na sebe do zrdcadla jako na svatej obrázek.

,,Grace." uchechtla jsem se. ,,Chudák Logan, kdyby tě tak slyšel."

,,Ale no tak. Logana miluju nejvíc na světě, ale Aiden je pro mě něco jako pro tebe Alex Pettyfer. Prostě taková ikona dokonalosti, kterou nikdy nebudeš mít. Ah. Však víš, jak to myslím. Jako když jsi byla malá a milovala Jamese z The Vamps, chápeš?" hodila jsem po ní polštář.

,,Ani mi to nepřipomínej. Byla jsem největší blázen do Jamese McVeye, vždyť byl tak sexy. I když Alex." podložila jsem si rukou bradu a zasněně jsem koukala do zdi. ,,To by byla ta pravá partie."

,,A ty se mě ptáš, proč si nemůžeš nikoho najít." protočila oči. ,,Nemáš trošku vysoký nároky?"

,,Já to nemyslím vážně, vždyť to víš. Je sice nejvíc k sežrání, ale já bych raději někoho míň známýho, milýho, pozornýho, aby měl upřímný oči, nejlíp hnědý a blonďák. Jak já miluju blonďáky." skousla jsem si ret.

,,Jsi blázen. Skoro jako já před tím než jsem poznala Logana." zavřela lesk a položila ho na stolek. ,,Co myslíš? Jak vypadám?" zatočila se.

,,Vypadáš skvěle. Logan by si na tebe měl dneska dávat obvzlášť pozor."

,,Díky. I za půjčení té sukně. Chtěla jsem si vzít tohle tílko, ale neměla jsem k němu uplou sukni. Zachránilas mě." objala mě. ,,A co si vezmeš ty?" pokrčila jsem rameny. ,,Achjo Lily, jsi nejhezčí holka ze školy a nemáš kluka. Nemyslíš, že by to chtělo změnu?"

,,Grace." pokárala jsem ji. ,,To není pravda. Navíc mě nikdo nechce."

,,Holčičko mě neoblafneš. Vždyť po tobě kouká i celý fotbalový mužstvo. Navíc nepoužíváš ani make-up, protože jsi přirozeně krásná. Je na čase lovit. Něco ti sama vyberu, jo?"

,,Dobrý. Myslím, že to zvládnu, ale díky." začala jsem hrabat v šatníku. ,,Vezmu si tyhle džíny a košili." ukázala jsem jí.

,,Já věděla, že si nevybereš nic sexy, ale usedlýho. Máš štěstí, že tobě sluší všechno. Vem si k tomu ještě teda tohle sáčko." podala mi ramínko a ozval se zvonek. ,,Jdu tam. Obleč se."

,,Ahoj lásko." slyšela jsem z chodby. Logan je tady.

,,Ahoj Lilečku." objal mě.

,,Nesnáším, když mi tak říkáš Logane." zamračila jsem se. ,,Ale taky tě zdravím.

,,Můžeme vyrazit?" zeptala se napjatě Grace. ,,Do kterýho klubu vůbec jedeme?"

,,Nebuď zvědavá. Všechno se brzy dozvíš." políbil ji na nos. Mohli si to nechat na později. ,,Mimochodem dámy, moc vám to sluší. A ta sukně je.. Parádní." zašklebil se a štípl Grace do zadku.

,,No tak stačí. Jedeme. Nechci být svědkem něčeho nepřístupného. Tak šup šup." vyhnala jsem je do předsíně, abychom se mohli obůt."

,,Vem si prosím alespoň ty černý jehly." spráskla ruce Grace.

,,Ale to mi pak upadnou nohy." zakňučela jsem, ale Grace mě spražila vražedným pohledem. ,,Proboha dobře. Já si je vezmu. Spokojená?"

Sedla jsem si na zadní sedačku Loganova černého SUV a zapla si pás. ,,Bude párty." zajásala Grace jakmile se Logan usadil na místo řidiče.

Z Colton avenue jsme vyjeli někam do centra Springfieldu. ,,Vůbec se mi nechtělo, ale začínám se docela těšit." přiznala jsem.

,,Taky je na co." usmál se Logan. Zastavil na nějakém parkovišti.

,,Počkej." zarazila se Grace. ,,Chceš mi říct, že jdeme do jednoho z těch klubů tady v centru?" pokýval hlavou. ,,Ale vždyť to budeme čekat celý večer dokud se na nás nedostane řada, nebo se tam nedostaneme vůbec."

,,Neboj se zlato. Je to zařízené." vyskočili jsme z auta a následovali Logana.

,,Nazdar Masone. Mám tady tyhle dvě krásný holky, myslíš, že můžou jít se mnou?" plácli si na pozdrav.

,,No jasně kámo. Pro tebe cokoliv, jen pojďte a bavte se." pustil nás dovnitř.

,,Jak jsi to dokázal?" zatahala jsem ho a tričko.

,,Kdo se moc ptá, moc se dozví. Nevím, jak vy, ale já mám žízeň, tak popojedeme ne?" přes dav jsme se prodrali až k baru, kde nám Logan objednal Whiskey. ,,Teda. Ta tam vklouzla. Tak ještě třikrát." pokynul barmanovi. Grace se zašklebila jako dítě. ,,Nebude ti vadit, když si půjdeme zatancovat?"

,,Jen jděte. Já se zvládnu o sebe postarat sama." poslala jsem je pryč. ,,Můžu poprosit ještě jednou tu věc, co jsem tu pila s přáteli?" přeci nebudu na suchu, když jsem v jednom z nejlepších klubů.

,,Ahoj krásko." oslovil mě někdo. ,,Já jsem William, ale říkej mi Will, prosím."

,,Já jsem Lily." políbil mě přátelsky na tvář.

,,Co tu děláš tak sama?" nadzvedl obočí. Byl docela roztomilý. A navíc blonďák s hnědýma očima.

,,Jsem tu s přáteli, ale šli tancovat. Přijde mi, že jim dělám křoví."

,,Vím, jak se cítíš. Mám to uplně stejně. Je to hrozně trapný, když se začnou líbat a já tam stojím jako- prosím, já chci zmizet."

Začala jsem se hrozně smát. ,,Máme toho očividně dost společného."

,,To je super. A nechtěla bys jít třeba tancovat?"

,,Moc ráda." seskočila jsem z barové židličky a šla tancovat. Hrozně jsem si užívala tanec na písničku Que Passa Amigo a ostatní očividně taky. ,,Hele, já se půjdu napít." zavolala jsem Willovi do ucha po dalších třech písničkách.

,,Počkej. Zvu tě." vytáhl mě z davu. ,,Co ráda piješ?"

,,Nechám to na tobě. Já totiž většinou nepiju." pozvedla jsem ramena.

,,Dobře. Tak dvakrát b52 prosím. To je Kahlúa, Baileys a Grand Marnier." nechápavě jsem se usmála. ,,Asi to neznáš. To nevadí. Na." přisunul mi hořící tekutinu.

,,Vždyť to hoří. To nemůžu pít."

,,Ty jsi vážně taková slušňačka." zasmál se. ,,To vůbec nevadí. Vypij to." přiťukli jsme si a já i přes fakt, že tak věc hoří, vylila celý obsah malé skleničky do úst a polkla.

,,Mmm. To bylo fakt dobrý." olízla jsem si ret. ,,Dám si to ještě jednou."

,,Dvakrát prosím." poručil Will. ,,Docela to rozjíždíš. Neměla bys hned na začátek takhle prudce."

,,Já už měla tři panáky nečeho. Vlastně ani nevím, co to bylo, ale pálelo mě to v krku."

,,Na zdraví." podal mi další skleničku.

,,Na tvoje." odpověděla jsem a vypila to stejně rychle.

,,Teda musím říct, že nevypadáš jako začátečník." zaculil se.

,,Moc se necul, protože už se mi malinko motáš a tvoje rty plavou." co jsem to řekla za hloupost?

,,Možná bys měla na chvíli počkat." pohladil mě po rameni.

,,Ale já mám žízeň. Tak alespoň nějaký drink. Co mi doporučíš?" pohrávala jsem si s táckama.

,,Sex on the Beach je dobrej."

,,Fajn. Chci ho." řekla jsem barmanovi a ten mi ho ochotně namíchal.

,,To je dobrý. Já to zaplatím." řekl, když jsem začala vytahovat peníze.

,,Tak děkuju." políbila jsem ho na tvář a vzala svůj drink. ,,Uvidíme se později Wille. Musím si odskočit." potřebovala jsem trošku čerstvého vzduchu.



Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat