15

3.3K 131 0
                                    

,,Uvidíme se tam Lily. Ještě sjedeme s Loganem pro nějaký pití a jídlo. Zatím pa." Grace mě líbla na tvář a zmizela venku.

,,Zatim pa." řekla jsem si spíš pro sebe, protože už byla pryč. Nemohla jsem uvěřit, že od úterý to uběhlo tak rychle, ještě ten večer mi volal Connor.

,,Co si vezmu?" dumala jsem před skříní. Bylo teprve pět hodin, ale já už hledala vhodné oblečení.

Po deseti minutách jsem vzdala snahu a šla si dát prvně sprchu. Jelikož po vyfoukání mám vždy vlasy takové pokroucené, rozhodla jsem se, že si je vyžehlím.

,,Konečně." našla jsem ve skříni světlé džíny a černou halenku, která byla malinko průsvitná, tak jsem si pod ni vzala černou krajkovou podprsenku.

Našpulila jsem na sebe rty, když jsem na ně nanesla rudou rtěnku. Nevím, proč mi na tom tak záleželo, ale dala jsem si se svým vzhledem opravdu záležet.

,,Už běžím." zavolala jsem, když se ozval zvonek. Schody jsem seběhla po dvou a vyřítila se ke dveřím. ,,Nazdárek. Pojď dál." pozvala jsem Connora.

,,Ahoj Lily." usmál se zářivě jako sluníčko. ,,Moc ti to sluší." políbil mě na tvář. ,,Jsi připravená na večer?" šibalsky se na mě usmál a vytáhl flašku nějakého alkoholu.

,,Snad mě nechceš opít?" zeptala jsem se jako neviňátko.

,,Já?" ukázal na sebe. ,,Samozřejmě, že ne. Tak co? Půjdeme?"

,,Jasně, jen si zajdu pro svetřík." vyšla jsem zase schody a sebrala jsem černý svetřík, který jsem měla nachystaný na posteli. Vzala jsem ho jen do ruky, protože venku bylo ještě krásné teplo.

Když jsem šla dolů, Connor stál u rámečku s fotkou, na které jsem byla já a Grace. Byla z toho dne, kdy mi nabídla společné bydlení.

Potichu jsem k němu přistoupila a zakryla mu oči. Automaticky mě chytil za ruce a pousmál se. ,,Mám hádat?" přejel prsty přes mé ruce. ,,Mmm. Myslím, že to bude Lily." usmála jsem se, když se otočil.

,,Můžeme?" obula jsem si černé tenisky a zamčela dům.

,,Jsi hrozně roztomiloučká na tý fotce."

,,Roztomiloučká?" musela jsem e ujistit, že jsem slyšela dobře.

,,Nenuť mě to opakovat." Connor se právě začal červenat. ,,No a je to daleko?" rychlá změna tématu.

,,Vůbec ne. Řekla bych, že je to tak deset minut cesty. A je docela možný, že tě tam někdo pozná, ale nemusíš se vůbec bát, protože si troufnu říct, že moji přátelé jsou rozumní a nechají tě užít si večer."

,,Uf." upřímně si odfrkl.

,,Kde jste tak dlouho?" vyčítavě na nás koukala Grace. ,,Mimochodem ahoj Connore." objala ho a pak i mě.

,,Prej dlouho. Jsi docela kecka víš to?" vyplázla jsem na ni jazyk. ,,Už jsou tu všichni?" prohlížela jsem si partu lidí.

,,No jo. Je jich tu dokonce i víc. A bacha, je tu Camil." prstem naznačila zvracení a já se tomu poťouchle usmála.

,,Camil?" prohlížel si nás nechápavě Connor.

,,Ta co jí Lily dala pěkně do držky." otočila jsem se za hlasem.

,,Ahoj Bene." objala jsem ho. ,,Co to plácáš." jemně jsem do něj drcla a on mě vzal okolo ramen.

,,Já neplácám zlatíčko. Dvakrát jsem tě od ní musel odtahovat. Jako nezdáš se, ale jsi docela drsoňka."

,,Pff. Ty kecáš. Nemáš být na tý chatě náhodou?" nadzvedla jsem obočí.

,,Nakonec jsme se rozhodli, že pojedem další víkend. Nemohl jsem si nechat ujít příležitost zapařit s malým lilečkem."

,,Ty jsi fakt.."

,,Echrm." odkašla si Connor.

,,No jo. Málem bych zapomněla. Bene tohle je.. Můj kamarád Connor, Connore tohle je Ben." potřásli si rukama.

,,Uvidíme se teda později. Musím se vrátit za tou svojí láskou." Ben mě naposledy objal. ,,Rád jsem tě poznal Connore." ten jen pokýval hlavou, ale nevypadal zrovna nadšeně.

,,Alkohol, alkohol, alkohol.." začal Grace zpívat do písničky od J Lo a tančila nesmyslné tanečky. ,,Jdeme." zavelela, jednou rukou chytla mě, druhou Connora a táhla nás ke skupince lidí.

,,Tak ještě do druhý nohy ne?" zasmál se Connor. Tentokrát jsem se nechtěla moc opít, tak jsem svůj plný kalíšek vyměnila s Drewem za prázdný.

,,Zatancuješ si se mnou?" zase se u mě objevil Ben.

,,Hned se vrátím." řekla jsem Connorovi do ucha, chytla Benovu ruku a zamířila s ním tancovat.

,,Jsem rád, že jsem tady." Ben si položil brady na mé rameno, protože jako na potvoru začala hrát nějaká slaďárna. ,,Potřeboval bych radu Lily."

,,Povídej." pokynula jsem mu.

,,Chtěl bych Kate dokázat, že ji moc miluju, ale nevím jak. Sice jí to říkám furt, jen bych jí to chtěl i dokázat."

,,Bene." pohladila jsem ho po rameni. ,,To zvládneš. Stačí pár romantických gest. Jen tak jí řekni, že je nádherná, kup jí květinu pro lepší den, vem ji na romantickou procházku... Je toho spoustu." pevně mě sevřel.

,,Jsi nejlepší Lily. Nebýt tebe, nejsem teď tak šťastný. Nedokážu si představit, co by bylo, kdybys mě nedonutila pozvat ji na rande. Děkuju." zašeptal mi do vlasů.

,,Za nic. Taky nevím, co bys beze mě dělal, jsem prostě nejlepší." písnička byla u konce, tak jsem se odtáhla a chtěla se vrátit za Connorem. V té spleti lidí jsem ho nemohla najít.

,,Lily?" objala mě zezadu Grace. Opilá Grace. ,,Mám tě ráda." poťouchle se usmívala. ,,Mimochodem, jestli hledáš Connora, tak támhle pije s klukama." poukázala na skupinku.

,,Mám tě ráda Grace." pustila mě a zamířila někam za Loganem.

,,Čauky fešáku." slyšela jsem ten nejodpornější hlas, který patřil Camil. Stoupla si ke Connorovi a začala mu rukou přejíždět po břiše.

,,Ahoj." usmál se na ni. Až moc sladce. ,,Jsem Connor." natáhl k ní ruku, ale ona ho hned políbila. ,,Prr." ucukl a nechápavě na ni zíral. ,,Co to sakra děláš? Mám tu doprovod." konečně si mě všiml. ,,Lily, já ti to vysvětlím." provinile se na mě koukal.

,,Vždyť není co." přistoupila jsem k němu a pohladila ho po tváři. Jedna moje část toužila po tom, abych se ho mohla dotknout a ta druhá část to chtěla natřít Camil.

,,Cože?" zakřičela Camil. ,,Ty jsi tak známej a jsi tu s touhle nickou? Vždyť máš na víc."

,,Mlč." Connor se mírně napjal. ,,Podívej se na sebe a pak odsuzuj jiný. Absolutně mě neznáš a už mě tu líbeš. Už mám po krk těch naivních holčiček. Sláva není všechno." na ex vypil svůj kelímek, zahodil ho a začal odcházet.

,,Ty jsi kráva." vrazila jsem do ní ramenem a rozběhla se za Connorem.

,,Lily, pojď tancovat." Drew mě chtě nechtě zatáhl do tančící skupiny. Po chvíli se mi podařilo zmizet a jít hledat Connora.

Seděl u vody s flaškou alkoholu, která byla už z půlky vypitá. Vypadal zlomeně, navíc si hlavu složil do dlaní.

Měla jsem chuť Camil zase natáhnout. Slíbila jsem Connorovi klidný večer, ale ona přišla a rázem musela všechno pokazit. Nána jedna pitomá.

,,Connore?" sedla jsem si k němu. Vzhlédl ke mně a v jeho očích mohla vidět malé slzičky. ,,Já se ti omlouvám. To jsem nechtěla." zapřel se hlavou o můj krk a myslím, že jsem zaznamenala vzlyk.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat