44

3.5K 193 88
                                    

,,Lily, proč jsem to našla v koši?" Grace se postavila mezi dveře mého pokoje, zatímco já ležela v posteli.

,,Co to je? Jen zmačkaný papír." půlka srpna byla z náma a zanedlouho nás zase čekala škola.

,,Je to pozvánka na křest nové desky od Why Don't We. Já myslela, že se těšíš, že je máš ráda."

,,Mám je furt ráda, ale nikam nepoletím. Chci tu zůstat."

,,Tak to v žádným případě. Okamžitě zvedni zadek, zabal kufr a ráno nasedneš na letadlo, abys večer mohla jít. Už tu ležíš zavřená celej měsíc a furt jen prohlížíš všechny fotky, takže nechci nic slyšet. Já se tu nebudu dívat na to, jak sama sebe ničíš. Takže fofrem. Slyšíš? Ven." vzala mi peřinu a vyšoupala mě z postele.

,,Grace.."

,,Bez odmlouvání jsem řekla. Ven."

,,Fajn. Jsi spokojená?" vztekle jsem vylezla z postele.

,,Ahoj Lily, jsem moc rád, že voláš."

,,Ahoj Corbyne. I já. Jen jsem chtěla zavolat, že nakonec doletím."

,,Tak to je skvělá zpráva. Kluci, Lily doletí. Mám tě pozdravovat, už se na tebe těší."

,,Taky se těším. Ještě si musím sehnat nějaký hotel blízko místa tý události."

,,S tím si nelam hlavu. Budeme rádi, když přespíš u nás."

,,To nejde. Nechci otravovat."

,,Ale no tak. Prostě u nás zůstaneš na víkend a to je všechno. V kolik přiletíš? Přijedeme pro tebe na letiště."

,,Někdy kolem poledne bych tam měla být."

,,Skvěle. Budeme tam, ale teď musim letět, ještě máme zkoušku. Tak zatím pa, Lily. Uvidíme se."

,,Pa."

,,Mám všechno. Můžeme jet." sešla jsem s kufrem dolů.

,,Jsem tak ráda, že sis to rozmyslela a konečně někam vyrazíš."

,,Donutila si mě, Grace. Na to nezapomínej."

,,To je jedno. Jdi do auta, Logan ti ten kufr vezme."

,,Danieli." skočila jsem mu do náruče. ,,Tak ráda tě vidím. Zachu, Jonahu, Jacku. Kluci, chyběli jste mi. Kde máte Corbyna?"

,,Taky si nám chyběla, prcku." objal mě Jonah. ,,Corbyn stojí za tebou." otočila jsem se na něj a on mě okamžitě objal.

,,Rád tě zase vidím, krásko. Tak co? Pojedeme?"

Společně jsme nasedli do limuzíny, která patřila klukům.

,,Wow, máte to tady nádherný. A kde.. Kde se můžu připravit?"

,,Po schodech a druhý dveře vlevo. To bude pro tenhle víkend tvůj pokoj." řekl Zach.

,,Díky kluci."

A bylo to tady. Jeli jsme na akci. Všichni kluci měli černé obleky. Já jsem si oblékla černé šaty s nadýchanou sukní těsně nad kolena a na nohách jsem měla jehlové podpadky.

Všude cvakaly foťáky. Byla tam hromada lidí. A ne jen tak obyčejných. Byli tam i slavní zpěváci a zpěvačky, herci a herečky a pár lidí ze světa youtubu.

,,Tak jo, Lily, nezlob se, ale na chvíli budeme muset do backstage. Když bys cokoliv chtěla, dojdi tam. Oni ví, že tě mají pustit. Za chvíli budeme zpívat, tak zatím pa." nechala jsem se od všech obejmout.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat