40

2.6K 105 2
                                    

Zamžikala jsem po pokoji. Ležela jsem ve své posteli vedle Connora. Opatrně jsem se odtáhla a přes hlavu si přetáhla jeho tričko, abych nešla nahá, i když Grace jela v noci k Loganovi.

Potichu jsem sešla schody až do kuchyně, kde jsem hned zavítala do lednice pro džus.

Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla udělat na snídani tousty. Měla jsem je připravené celkem rychle a mezitím jsem stihla udělat dva čaje.

Položila jsem si to na tácek a vrátila se do pokoje.

Chvíli jsem zůstala stát mezi dveřma, abych si vychutnala pohled na spícího Connora. Hruď se mu zvedala s pravidelnými nádechy.

Položila jsem tác na stůl a naklonila se nad něj. Věnovala jsem mu lehký polibek a pak ještě jeden.

Aniž bych to čekala, omotal své ruce okolo mého těla a převalil se na mě. Jeho polibek byl mnohem náruživější.

,,Dobré ráno." usmál se.

,,Dobré. Udělala jsem tousty a čaj, dáš si?"

,,Abych byl upřímný, dal bych si teď něco nebo vlastně někoho jinýho." skousl si spodní ret a to vyvolalo chtíč.

,,A koho?"

,,To bys neuhádla." začal mě líbat na klíční kost. Zatímco jednou rukou tiskl můj zadeček, tou druhou zabloudil pod moje, vlastně jeho, tričko.

,,Zkus to." stihla jsem říct ještě před tím, než mi to tričko přetáhl přes hlavu a odhodil ho na druhou stranu pokoje.

,,Děkuju." ležela jsem na Connorově hrudi. ,,Za včerejšek. Byly to nejlepší narozeniny." hladila jsem ho po ruce.

,,Pro tebe bych udělal cokoliv. Jen to nejlepší." políbil mě do vlasů.

,,A jak se ti vůbec podařilo to s klukama z Why don't we?" vyzvídám.

,,Jsme přátelé. Zacha znám už od mala a viděl jsem tvůj playlist a profil na fb. Myslel jsem si, vlastně jsem doufal, že ti to udělá radost."

,,Udělalo mi to obrovskou radost." nadzvedla jsem hlavu. ,,Mimichodem, už budeme mít studený čaj."

,,To vůbec nevadí. Za tohle probuzení to stálo." natáhl se na stolek pro toast. ,,Jsou výborný. Kousni si."

,,Mmh. Fakt se mi povedli." pochválila jsem sama sebe.

,,Egoistko." jemně mě políbil. ,,To už je tolik hodin?" vlastně jsem ani nevěděla, kolik je hodin. ,,Skoro dvě."

,,Tolik? Sakra, budu si muset udělat úkol do školy, abych s tebou mohla večer na letiště."

,,To je sladký. Chceš pomoct?"

,,Zvládnu to. Zatím se můžeš třeba vysprchovat."

,,Jasně. Skočím do sprchy a pak hned přijdu." vyškrábal se z postele, napil se čaje a zakousl se do dalšího toustu.

Oblíkla jsem si rudé krajkové spodní prádlo a ze skříně jsem vytáhla bílou košili, kterou jsem si navlékla a nechala rozepnutou.

Posadila jsem se ke stolu a začala šmátrat ve školním batohu. Vytáhla jsem sešit do literatury a chemie.

,,Cože? Kyslíkatý kyseliny? Už zase." postěžovala jsem si.

,,To zvládneš." Connor mě políbil do vlasů a lehl si do postele.

,,Co to děláš?" usmála jsem se, když jsem si všimla, jak mě natáčí.

,,Dělám ze dneška vlog. Chci, abys byla součást nějakýho mýho videa. Tak tohle bude jen o nás."

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat