,,Bože vy jste tak roztomilí." skočila mi do náruče Grace, jakmile jsem otevřela dveře. Sykla jsem bolestí. ,,No jo, promiň." uchichtla se.
,,O čem to mluvíš?" vyzula jsem boty.
,,Přece o tobě a Connorovi. Já vím, že spolu nechodíte, ale na tý fotce vám to spolu tak strašně sluší, že.." rozplývala se.
,,Jaký fotce? Cože?" byla jsem úplně mimo.
,,Ty to nevíš?" zakroutila jsem hlavou. ,,Connor dal na instagram vaši společnou fotku a vychválil tě až do nebes." křenila se. Vzala jsem do ruky telefon a najela na jeho instagram. Vážně tam byla. Fotka z toho dne, kdy se stala ta nehoda. Napsal k tomu fakt krásný popisek.
Zavřela jsem se v pokoji a lehla si na postel. Rozklikla jsem znovu instagram a prohlížela jsem si tu fotku bez přestání. Najela jsem i na nějaké komentáře. Zajímavé. Některé holky psaly, že nám to spolu sluší a hodíme se k sobě. Jiné psaly pravý opak. Přeci tam byly dva komentáře, které mě zaujaly.
XxCHERxX
Connore, všichni tu ví, že můžeš mít kteroukoliv holku, na kterou si ukážeš a ty si vybereš takovou obyčejnou tuctovku. Přiznávám, že je docela hezká, ale ne dostatečně, aby se k tobě hodila. Doufám, že ti časem dojde, že to není ta pravá partie pro tebe. A taky doufám, že si to přečteš a pochopíš, že patříš nám a ne jí!!
AmandaS
@XxCHERxX: Nevím, jestli jsi tak pitomá Cher, ale ve vztahu nejde o vzhled, ale o chování toho člověka. Ta holka je náhodou velice hezká a působí moc mile. Taky nevím, kde jsi vzala to, že spolu chodí. V případě, že máš trošku mezery ve čtení, je mi tě líto, jelikož Con o ní psal jako o kamarádce. A i kdyby spolu chodily, tak nevím, co by pomohl tvůj nenávistný komentář k tomu, abys je rozdělila. Proboha vzpamatuj se děvče! Mimohodem Connore, ta fotka je fakt moc hezká a opravdu vám to sluší. Z hloupých komentářů si nedělej hlavu, protože ty jsi sám sebou a toho si na tobě moc vážím. Krásný večer tobě i neznámé. Amanda :*
Tak ta druhá holka je mi o poznání sympatičtější. Milá a přející. Bože, co by nám měla přát? Jsme kamarádi. Kamarádi. Chci s ním být kamarádka? No tak, chci ho mít jako kamaráda.
,,Vypadáš skvěle." objal mě Ben, když jsem ho potkala ve škole.
,,Ahoj. Ale prosímtě, nelichoť mi tolik. Vidíš ty modřiny?" malinko jsem si vyhrnula tričko, aby spatřil i ty hematomy pod žebry.
,,No tak. Vypadáš skvěle vždycky. Oproti tomu, když jsi ležela v nemocnici. Mám to v živé paměti, ty hadičky, bílá jako stěna a to pípání. Brr.." otřepal se. ,,Takže mi dovol, abych tě chválil, že vypadáš opravdu skvěle."
,,Tak děkuju." začervenala jsem se. ,,Pff, vůbec se netěším na to dopisování toho všeho. Hlavně těch testů." povzdechla jsem si.
,,Testů? To je hloupost. Jelikož jsem tvůj nej nej nej kamarád a celkově jsem prostě totálně top, tak jsem s něma promluvil, abys to nemusela dopisovat. Dopíšeš si jen látku."
,,Bene!" vyjekla jsem a skočila mu okolo krku, což byla docela chyba. Hned jsem se odtáhla a trošku podřepla, abych zastavila bolest.
,,Lily?!" Ben vypadal, jako by právě viděl mrtvolu, byl celý bílý.
,,Dobrý, jsem v pořádku." usmála jsem se.
,,Co tu děláš?" zůstala jsem stát před školou s otevřenou pusou. ,,Ty.. Ty se mi teď zdáš? Jako tohle všechno a teď se vzbudím?" už byl konec vyučování a já se chystala domů, ale před školou jsem viděla Connora v celé své kráse, jak se opírá o auto a v ruce drží modré růže.
,,Ahoj Lily." zaculil se a věnoval mi letmý polibek na tvář. ,,Něco jsem ti chtěl dovézt, abys měla lepší den." už jsem se začala usmívat i já a v oku mi zajiskřila slzička.
,,Tohle mi nemůžeš dělat." skryla jsem si tvář do dlaní, začala jsem plakat, ale zároveň se i smát, protože to byla úžasná věc.
,,Neplakej." utěšoval mě a hladil po zádech. ,,Devatenáct, je jich devatenáct." mé oblíbené číslo. Ten kluk je neuvěřitelně pozorný.
,,Mám tě ráda." konečně jsem se podívala do těch jeho nejkrásnějších očí. Byla jsem jako v transu, stoupla jsem na špičky a letmo ho políbila na rty. Odtáhla jsem se, ale jen malinko. Naše nosy se neustále dotýkaly.
,,Já tebe." usmál se a já znovu spojila naše rty. Rukou jsem mu vjela do vlasů a přitáhla si ho blíž k sobě. Srdce mi tlouklo jako o život, když si mě přitáhl za boky a pevně stiskl. Nevnímala jsem bolest.
,,Omg!" slyšela jsem zapištění. Connor se polekal a odtáhl se. Chvíli jsem bez hnutí pozorovala jeho hruď, která se zdvyhala mezi nádechy. Jednu ruku sundal z mého pasu. Otočila jsem se a snažila se najít důvod, který přerušil náš polibek.
,,Grace?" podívala jsem se na ni vyčítavě. Stála kousek od nás a rukama si zakrývala pusu. Konečně se pohnula. Chtěla jít k nám, ale díkybohu ji Logan odvlekl pryč. ,,Promiň." zašeptala jsem. ,,Neměla jsem tě políbit, tak..." vzal moji bradu mezi palec a ukazováček.
,,Tak to bych se měl taky omluvit." hned mě začal líbat. Tentokrát to bylo tak vášnivé a plné chtíče. Sotva jsem popadala dech, když to skončilo.
,,Měli bychom jít, než nás tu někdo uvidí."
,,Máš hlad?" zářivě se usmál, propletl své prsty s mými a naposledy mě jemně políbil. ,,Tak nasedej princezno." otevřel mi dveře a já se mohla usadit.
,,Kampak mě to vezeš?" zeptala jsem se po chvíli cesty.
,,Tvoje zvědavost ti zůstala co?" pravou ruku mi položil na stehno. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem jeho ruku vzala do té své.
,,Myslím, že té se jen tak nezbavím." zakřenila jsem se. Palcem mi přejížděl po hřbetu ruky.
,,Tak si ji nech." zakřenil se na mě nazpátek.
,,Půjdeš dál?" zeptala jsem se, když jsme po výborném obědu zastavili u nás před domem.
,,A co Grace?" poškrábal se na zátylku.
,,Půjdeme ke mně do pokoje. Stejně se nevyhnu výslechu, alespoň to oddálím."
,,Tak to půjdu moc rád." vylezla jsem ven s kyticí modrých růží a batohem na zádech. ,,Dej mi ten batoh." sundal mi ho z ramene.
,,No tak, vždyť je to jen kousek a já nejsem malomocná."
,,Teď jsi moje holka a já za tebe nesu zodpovědnost."
,,Jsem tvoje holka?"
,,Ta nejlepší." věnoval mi krátký polibek a táhl mě k domu. Nemohla jsem se zbavit úsměvu na tváři.
,,Grace?" zavolala jsem do domu, ale neozvala se žádná odpověď. ,,Tak to vypadá, že máme dům jen pro sebe."
,,Hmm. To zní slibně. A jak to využijeme?" stoupl si nebezpečně blízko mě. Prvně mě něžně políbil, pak jeho polibky nabíraly na síle. Dostalo se to do bodu, kdy jsem byla zapřená o zeď a líbala ho extrémně vášnivě. ,,Vidím to na film." odtáhl se a odešel do obyváku.
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...