24

3.3K 120 0
                                    

,,Jsem tak rád, že už tě můžu vzít domů." usmíval se Connor, když mě v pátek odpoledne odváděl z nemocnice.

,,Já jsem ráda, že už tam nemusím ležet, když je venku tak krásně." nasadila jsem si sluneční brýle, jakmile jsem nasedla do Connorova auta.

,,Nevím, co ti to pomůže. Tak jako tak budeš ležet doma." zakřenil se a já našpulila rty.

,,Já nechci."

,,Já vím." natáhl se ke mně a jemně mě políbil.

,,Tak co třeba, kdybychom si zašli do kina?" zavrtěl hlavou. ,,Hm, tak co teda procházka?"

,,Ale jenom krátká." připustí a já se zaraduju. ,,Tak zastavíme kousek od cukrárny a zajdem na zmrzlinu, co ty na to?" horlivě souhlasím.

,,Co budeme dělat, když mě nehceš už vzít ven?" Našpulila jsem rty jak to dělají malé naštvané děti.

,,Doktor řekl prostě, že se máš šetřit, takže si pustíme třeba nějaký film, já udělám večeři a pak cokoliv co budeš chtít dělat, ale doma."

,,Jsi hroznej."

,,Já vím." usmál se. ,,Je zamčeno?" nadzvedl obočí.

,,Překvapuje tě to? Vždyť Grace jela s Loganem na víkend do lázní, říkala jsem ti to." vyštrachala jsem klíče a odemkla.

,,Co by sis dala?" odhrnul mi z tváře pramínek vlasů a políbil mě na čelo.

,,Nechám se překvapit." políbila jsem ho jemně na rty. Pak znovu a ještě jednou. Zůstala jsem namáčknutá na futra dveří, zatímco Connor náš polibek prohluboval čím dál víc.

,,Ty mě jednou zničíš." těžce popadal dech. Opřel si svou hlavu o mé rameno. Zachvěla jsem se, když začal moji kliční kost obsevát mokrými polibky.

,,Tak, co to jídlo?" musela jsem to zastavit, bychom neskončili v posteli, protože po fyzické stránce na tom nejsem asi nejlíp.

,,A co budeš dělat ty?" propletl své prsty s mými a vydal se do kuchyně.

,,Budu se koukat, jak vaříš." vytáhla jsem z lednice pití a napila se. ,,Chceš taky?" otočila jsem se na něj, ale stál tak blízko, že jsem mu polila tričko. ,,Promiň." rukama jsem zmateně jezdila po jeho hrudi.

,,To je dobrý. Teda pokud ti nebude vadit, že si ho sundám." zavrtěla jsem hlavou a posadila se na barovou stoličku.

,,Sakra." špitla jsem, když ho vážně sundal a mně se naskytl ten úžasný pohled na jeho vypracovanou a sakra sexy hruď. Spodní ret jsem drtila mezi zuby.

,,No tak." vzal mě za bradu a vysvobodil ho. ,,To můžu jenom já." káravě, ale zároveň pobaveně se na mě podíval. ,,Kuřecí nugetky by sis dala?"

,,Moc ráda." koukala jsem na něj jako na zjevení. ,,Ty.. Wow." Vstala jsem a objala ho zezadu okolo pasu. Rukama jsem jezdila po jeho hrudi s hlavou zabořenou mezi jeho lopatky. Jedním prudkým pohybem se otočil, chytil mě pod zadkem a vysadil na linku.

,,Jsi ta nejhezčí holka, která chodí po týhle planetě. A teď jsi jenom moje a já ti nedovolím, abys byla někoho jinýho. Mám tě moc rád."

,,Nechci být nikoho jinýho, protože já tě mám mnohem radši."

,,Nemůžeš mě mít radši než já tebe, protože já tě mám mnohem mnohem radši."

,,Ale já tě.." nestihla jsem to doříct, protože Connorovi začal zvonit mobil.

,,Promiň, to je máma, musím to vzít." nechal mě posazenou na lince a kousek poodstoupil. ,,Ahoj mami, děje se něco? Ne, já jsem u Lily.. Říkal jsem ti to ráno.. Mami.. Achjo.. Zeptám se jí.. No, chtěl jsem udělat večeři.. Dobře.. Záleží, co na to řekne.. Tak počkej minutku.." dal telefon dál od obličeje a jednou rukou ho přikryl. ,,Máma se ptá, jestli nechceš přijít na večeři. Dneska večer."

,,No." malinko jsem zaváhala, protože jsem se takhle s rodiči neseznamovala a je to celkem brzy. ,,Řekni, že mi bude potěšením."

,,Tak mi teda přijedeme.." poslal mi vzdušný polibek. ,,Dobře, přijedeme o půl osmé.. Pa, mami.. Taky tě mám rád.. Pa.." telefon zastrčil do kapsy. ,,Kde jsme to přestali?" naklonil se těsně k mému obličeji.

,,Ani jsme nezačali." rukama jsem zase zabloudila na jeho hruď. Nakonec jsem ho vzala okolo krku a přitáhla si ho do polibku.

,,Za chvíli budeme muset jet." sundal mě dolů.

,,Půjdu se oblíct." začala jsem být nervózní.

,,Děje se něco? Zdáš se mi skleslá." zvedl moji hlavu a koukal mi přímo do očí.

,,Kdepak. Všechno je v naprostém pořádku." usmála jsem se a natáhla se pro polibek, ale Connor uhnul.

,,Lily. Prosím."

,,Promiň. Já jen.. Mám strach. Není to moc brzy? Co když.. Co když se jim nebudu líbit? A nebudou mě mít rádi?"

,,To neříkej. Tebe má rád každej. Hlavně já a na tom záleží." objal mě. ,,Věř si trošku."

,,Děkuju. Půjdu se převlíct. Co si mám vzít na sebe?"

,,Tobě sluší všechno, tak si vezmi cokoliv budeš chtít."

,,Umíš uplést cop?" pohladila jsem ho po tváři.

,,Já umím všechno." zasmál se.

,,Super. Tak chvíli počkej." došla jsem do pokoje ke skříni a hledala něco hezkého. Rozhodla jsem se pro černou uplé kalhoty  a bílou blůzku.

,,Jsi nádherná." Connor mě políbil na spánek.

,,Uděláš mi cop?"

,,Copak bych mohl říct ne, když se tak neodolatelně culíš?" posadila jsem se na postel a on hned za mě s hřebenem a gumičkou.

,,Au." sykla jsem bolestí, když zatahal.

,,Promiň, promiň." začal se omlouvat. ,,Nějak mi to vyklouzlo, tak jsem to chtěl opravit. Budu opatrnější, slibuju." dal mi polibek do vlasů.

,,Jen tak mimochodem, kde ses naučil dělat copy?"

,,V domově. Učila mě to Nel. Bylo to celkem vtipný, když jsem se poprvé snažil udělat cop. Řekněme, že Margo by s tím účesem nevyhrála žádnou soutež krásy." rozesmálo mě to.

,,Ah, to je škoda, že jsem to neviděla."

,,Nebylo o co stát. Ale teď jsem přeborník. Docela si to dávám. Od té doby jsem to dělal tak milionkrát. Jednou mě Nel nechtěla pustit domů, dokud se mi nepovede perfektní cop." odfrkl si. ,,Byl jsem tam docela dlouho  a Margo to ani nevadilo. Hrála si s mým telefonem. Dokonce mi totálně vymlátila baterku."

,,No chudáčku. Plakals?"

,,Ty jsi. Byl jsem statečný mladý muž." vzal si ode mě gumičku, se kterou jsem si hrála.

,,Já ti věřím." otočil si mě k sobě a políbil mě na nos.

,,Nádherná, prostě dokonalá princezna." pomohl mi vstát. ,,Měli bychom asi jít, co ty na to?"

,,No dobře. Projdeme se?"

,,Tak to se sem potom budu muset vrátit pro auto." mrkl na mě.

,,Já myslela, že tu budeš spát." zamračila jsem se.

,,Já tě jen zlobím. Nemůžu tě tu nechat samotnou." chytl mě za ruku. ,,Tak jdeme."

,,No jo, jdeme." byla jsem hrozně nervózní. Čím víc jsme byli blíž, tím horší to pro mě bylo.

,,Tady tě radši pustím." radši? Byla jsem značně vykolejená, když "radši" pustil moji ruku. ,,Ještě jsem jim neřekl, že spolu chodíme. Neporadil jsem se o tom s tebou, takže jsem nechtěl udělat nic za tvými zády."

,,Ty jsi pitomeček." praštila jsem ho do hrudi. ,,A já se bojím, abych se jim zalíbila jako tvoje holka."

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat