,,Lily?" zatřepala se mnou Grace. ,,Jsi mrtvá? Protože tak vypadáš." zachechtala se.
,,Grr. Moc vtipný. Proč mě budíš, jsem ještě unavená." zakňourala jsem.
,,Nechceš mi snad říct, že tu ležíš celou dobu co jsem byla s Loganem pryč?" drcla do mě.
,,Ne. Vždyť tu byl Connor." převalila jsem se na bok.
,,Cože?" skočila mi na nohy. ,,On tu byl? A? Co se dělo? Lily okamžitě vstaň a všechno to vyklop." bouchala mě po zadku.
,,Ty jsi hrozná." posadila jsem se. ,,Donesl mi tu košili. Taky jsme si povídali a byli na jídle." řekla jsem ledabyle.
,,Pozval tě na jídlo? Lily jak to můžeš říct s takovým klidem? Právě tě balí jeden z nejznámnějších youtuberů, uvědomuješ si to vůbec?" zvedla jsem se a zamířila do kuchyně.
,,Prosimtě, co to plácáš? A vůbec se s tebou nehodlám na toto téma bavit. Jsi hrozná vyzvědačka." vytáhla jsem z lednice džus, abych zahnala žízeň.
,,A co máš v plánu na zítra? Budeš se učit na ten test z dějin?" přišla ke mně.
,,Potom se na to možná ještě podívám. Většinu už umím. Navíc jdu s Connorem do kina." zakousla jsem se do jablka.
,,Cože? To z tebe musím všechno páčit? Chci detaily!" skákala radostně.
,,Není o čem mluvit."
,,Promiň, to je Logan. Musím to vzít. Ale promluvíme si později." odběhla s telefonem ven.
,,Lehla jsem si na postel a vzala noťas. Rozhodla jsem se podívat na Connorovy videa. Bylo jich tam hrozně moc. Hned jsem si zamilovala covery. Má nádherný hlas.
Pustila jsem si cover písničky Stitches od Shawna Mendse. Zavřela jsem oči a poslouchala ten líbezný hlas, když mi zavibroval mobil vedle nohy.
Od Evan C.:
Ahoj Lily. Chtěl jsem ti ještě jednou poděkovat za jeden z nejhezčích dnů za poslední tři roky a připomenout ti to kino. Nemůžu se dočkat. Vyzvednu tě ve dvě, pokud s tím nemáš problém :)
Jak jsem si mohla myslet, že je jako ostatní. On je mnohem lepší. Milej, pozornej a tak všechno. Jsem taková blbka.
Od Lily Simons:
Ahoj Connore. Je velice milé, žes nezapomněl. Ve dvě je to super čas. Poděkovat bych měla já tobě za druhou šanci. Hrozně si toho vážím. Přesvědčil jsi mě o tom, že nejsi blbeček, jak jsem si myslela. Za to se omlouvám. Teď jsem si naopak jistá, že jsi super kluk.
Od Evan C.:
Spousta holek mi denně píše tisíce zpráv o tom, jak mě milujou, ale to, že jsi o mně řekla, že jsem super má pro mě větší cenu. Ztratil jsem spoustu přátel, protože mě přestali vnímat jako normálního člověka. Byl bych moc rád, kdybychom se my mohli bavit naprosto normálně a o všem.
Od Lily Simons:
To zní tak roztomile. Vždycky jsem si přála gay kamaráda ;)
Chtěla jsem ho pozlobit.
Od Evan C.:
Ale já nejsem gay Lily. Opravdu. Musíš mi věřit. To, že jsem měl jen jednu holku neznamená, že jsem gay.
Od Lily Simons:
Hahaha. Ty jsi blázen. Vždyť já tě chtěla jen poškádlit. Nemyslím si, že jsi gay. Náhodou se mi líbí, že jsi měl jen jednu holku a nepotřebuješ jich mít stovky, i když bys mohl.
Od Evan C.:
To bych teda mohl. Dělám si legraci. Nepotřebuju se vytahovat. A rozhodně nechci svoje fanynky. Znovu už bych tu chybu neopakoval.
Od Lily Simons:
A řekneš mi o tý holce?
Od Evan C.:
Řeklas mi o své rodině, takže ano. Taky ti to otevřeně řeknu jako ještě nikomu. Poznal jsem ji asi pět měsíců po tom, co jsem začal natáčet. Házela na mě očka, myslel jsem, že se jí opravdu líbím. Lichotila mi skrz moje videa. Párkrát jsem ji pozval na rande a nakonec jsme spolu začali i chodit. Byly to pro mě krásný chvíle. Byl jsem tak naivní a splnil ji první poslední. Jeden večer jsem ji pozval na večeři, kde jsem ji chtěl říct, že ji miluju. 'Nemohla.' Šel jsem tedy se spolužákem do kina a cestou jsem potkal ji s jiným youtuberem, se kterým jsem ji seznámil, protože chtěla. V tu chvíli jsem byl hrozně rád, že jsem jí to neřekl. Docela mě to sebralo a trvalo mi dlouho než jsem se z toho dostal. Od tý doby jsem si řekl, že nebudu chodit s nikým, kdo mě zná z youtube. Už to nechci opakovat. Uštědřila mi docela lekci. Nemůžu milovat někoho, kdo miluje moji slávu. Tak to je tak nějak všechno. Od té doby jsem se ani nesnažil si někoho najít. Jenže abych byl upřímný, když jsem uviděl tebe a zjistil, že mě vůbec neznáš, tak to ve mně probudilo jiskřičku naděje. Jen si prosím nemysli, že tě chci dostat za každou cenu. Chci tě mít ve svém životě klidně jen jako kamarádku. Myslím, že jsi nádherná a milá holka, takže bych tě moc rád poznal víc.
Touhle zprávou mě naprosto dostal a dalo by se říct, že si tak získal moji důvěru.
Od Lily Simons:
Wow. Já nečekala, že mi to opravdu řekneš. Ani nevíš, jak moc si toho vážím a věřím ti o to víc. Moc mě to mrzí.
Od Evan C.:
Už je to za mnou, takže to nějak neprožívám. Kolik kluků jsi měla ty?
Od Lily Simons:
Pokud se nepočítají ty platonický lásky ze školky, tak jednoho, když mi bylo šestnáct, takže jsou to dva roky zpátky.
Od Evan C.:
A? Jak to dopadlo?
Od Lily Simons:
Ze začátku to bylo skvělý, ale po TOM se ke mně začal chovat jako ke kusu hadru. Když jsem šla z obědu, slyšela jsem kluky, jak si o nás povídají. Dozvěděla jsem se, že mě celou dobu tahal za nos. Prostě se vsadil, že dostane nevinnou Lily. Vyhrál. A já mu vztekem přerazila nos.
Od Evan C.:
Ou. Vážně jsi mu přerazila nos? Tak to abych si dával pozor na tvoje pěstičky. A ty chodíš na střední u nás v ulici?
Od Lily Simons:
Ano. Ale tebe jsem tam ještě neviděla. Kam chodíš?
Od Evan C.:
Musel jsem přestoupit. Chodím na soukromou školu. Přes týden bývám na intru, i když to není daleko, ale nemůžu si dovolit, aby mě viděli vycházet z mého domu. Nechci rodičům přidělávat starosti. Taky ocením trošku soukromí, který po většinu času nemám.
Od Lily Simons:
Takže zítra jedeš na intr a vracíš se až v pátek?
Od Evan C.:
Přesně tak. To je jedna z nevýhod "slávy". Nesnáším to slovo. Všichni mě tím označují. Pokud mám říct naprostou pravdu, tak už jsem přemýšlel nad tím, že bych přestal natáčet, ale zase si říkám, že mě to hrozně baví.
Od Lily Simons:
Přiznávám se. Než jsi mi napsal, musela jsem se kouknout na některý tvoje videa. Máš ten nejkrásnější hlas.
Od Evan C.:
Já se červenám. Děkuju ti moc. Budu muset jít, máma chce s něčím pomoct i tak pozdě večer. Jdi spát, aby jsi zítra byla fit. Tak pa a krásný sny (nejlépe o mně :D)
Od Lily Simons:
Hah. Sebevědomí ti tedy rozhodně nechybí. Dobrou noc :)
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...