,,Ah, Connor." zpoza rohu se ozval obrovský pokřik a nesnesitelné vřeštění holek. ,,Connore." pištěly holky.
,,Krásné poledne dámy a pánové." slyšela jsem Connora zavolat do davu.
Vyšla jsem zpoza rohu a uviděla extrémně velký houf fanynek a fanoušku, kteří se seskupili okolo Connora a utlačovali ho.
Stála jsem trošku dál než celý dav šíleně vřeštících holek i kluků. Tiše jsem obdivovala, jak ho můžou tak obdivovat, když ho znají vlastně jen přes videa.
,,Dotkl se mojí ruku! Dotkl se mojí ruky!" menší blondýnka začala hystericky brečet a smát se zároveň.
Musela jsem se usmívat, když jsem pozorovala Connora. Byl tak uvolněný, odvázaný, zábavný, veselý, nádherný. Byl nádherný a můj.
,,Je úžasný, že ano?" vedle mě si stoupla nádherná a vysoká brunetka.
,,Ehm.. Ano.. Je hezké, jak je milý a pozorný." nechtěla jsem s ní moc mluvit o Connorovi.
,,Znáš ho?"
,,Nijak zvlášť. Viděla jsem jen pár jeho videí." zalhala jsem.
,,Jsou super, ale ve skutečnosti je mnohem hezčí. Tak mi drž palce, nikoho nemá a já vyrážím na lov." přesladce se usmála, upravila si vlasy a vyšla.
,,Jasně, hodně štěstí." usmála jsem se sama pro sebe nad absurditou této situace. ,,Když myslíš, že máš šanci." donutila mě, podívat se na věc z jiné stránky a já pomalu začala žárlit.
,,Milujeme tě Connore." holky řvaly jako o život. Jako by to ani nebyl normální člověk.
,,On se mě vážně dotkl." blondýnka jež před chvílí brečela a smála se zároveň vypadala, jakoby viděla smrt. Ve chvíli, kdy se jí začaly podlamovat kolena, jsem k ní přiskočila a chytila ji, než stačila spadnout.
,,Jsi v pohodě?" vyděšeně jsem ji podpírala, aby nespadla.
,,Ano, jasně. Díky moc, jen se mi zamotala hlava. Jsi moc hodná." chabě se usmála.
,,Emo? Hledali jsme tě." přicupitala k nám partička holek. ,,Co se stalo?"
,,Zamotala se jí hlava, ale už je to dobrý. Vezměte ji do stínu a ať hodně pije." předala jsem jim ji.
,,Mockrát děkujeme, že si jí pomohla. Ona se nám ztratila."
,,To byla samozřejmost. Už budu muset jít holky." spatřila jsem tu brunetku, jak se dostala až ke Connorovi a lepila se na něj, i když ji několikrát odsunul. ,,Užijte si den dámy." zamávala jsem jim a vydala se k davu.
,,Lily!" zavolal, když si všiml, že se deru davem. Všichni ztichli, udělali mi místo, abych mohla projít a upřeně si mě prohlíželi.
Připadala jsem si, jako bych kráčela nějakou uličkou hanby. Slyšela jsem, jak si lidi začali štěbetat. ,,To je ta holka.. Ta z tý fotky."
,,Byla to jen chvilka, ale moc si mi chyběla." přede všema mě políbil a zašeptal mi do ucha. Přišlo mi, jakoby všichni zalapali po dechu.
,,Proč je tady najednou takový ticho?" přitiskla jsem se k němu, protože jsem si připadala hrozně zvláštně.
,,Zvyknou si. Neboj." vzal moji bradu mezi palec a ukazováček a políbil mě na nos. ,,Chtěl bych vám někoho představit a doufám, že vás okouzlí tak jako mě." zavolal do davu a nepřestával se usmívat. ,,Tohle je Lily. Chodíme spolu."
,,Wohoo." většina lidí začala jásat, ale pár holek nebylo zrovna nadšených.
,,Ahoj." zamávala jsem do davu na Connorovu žádost. Někteří začali jásat ještě víc a já se uvolnila.
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...