,,Mamii.. Jsme tady." Connor docela zvučně zavolal do chodby.
,,Ahoj zlato. Konečně už jste tady. Ahoj, ty musíš být Lily." podala mi ruku. ,,Já jsem Mackenzie, Connorova matka, ale říkej mi Mac, prosím."
,,Ráda vás poznávám Mac. Ano, já jsem Lily."
,,Konečně poznávám tu zlatou Lily, o které slyšíme tak často." mile se usmívala.
,,Mami." Connor na ni protočil oči. ,,Kde je táta?"
,,No co, je to pravda. Šel dát Maggie na zahradu, tak pojďte zatím do jídelny, za chvilinku bude jídlo."
,,Naše fenka." pošeptal mi Connor na vysvětlenou. Posadila jsem se vedle něho.
,,Co je to za rasu?" otočila jsem se čelem k němu. Věděla jsem, že už mi to jednou říkal, ale úplně mi to vypadlo z hlavy.
,,Je to štěně pitbula." do místnosti přišel pán okolo čtyřiceti let v dobře padnoucím oblečení. ,,Já jsem Connorův otec, říkej mi Kevine."
,,Já jsem Lily. Moc ráda vás poznávám." postavila jsem se a přijala nabízenou ruku. ,,Máte opravdu moc krásný dům."
,,Děkujeme Lily, jsi opravdu milé děvče. Když se na tebe tak koukám, tak o tobě vlastně nic nevíme. Connor furt básní, jak jsi skvělá, ale nikdy neřekl nic jiného."
,,Tati." Connor zavřel oči.
,,Klid synku. Tak Lily, studuješ?"
,,Ah ano. Chodím na střední hned naproti vašemu domu."
,,Večeře se nese." vyrušila nás Connorova máma.
,,Bylo to výborné Mac, mockrát děkuji za pozvání."
,,To nestojí za řeč. Jsi velice milá holka." usmála se. ,,A jak jste se vlastně poznali?"
,,Eh, to je hroznej výslech." ozval se Connor. ,,Vrazil jsem do Lily, když jsem utíkal před bláznivou partou holek."
,,To je hezké. Skoro jako z romantického filmu. A vy spolu teď chodíte?" Connor se zakuckal pitím a já zrudla jako rak. Vůbec jsem nevěděla, co odpovědět, tak jsem se snažila něco vyčíst z Connorova výrazu. Nepatrně jsem kývla hlavou, aby jim řekl pravdu.
,,No jo mami. Já a Lily spolu teď chodíme." vzal pod stolem moji ruku a povzbudivě ji stiskl. Bála jsem se jejich reakce.
,,Já si to myslela. Jsem ráda, že sis konečně našel nějakou slečnu, navíc, když je tak milá jako Lily. Vidíš to Kevine, náš malej chlapeček už má dívku." Mac vypadala opravdu nadšeně.
,,Synku musím uznat, že sis vybral opravdu skvěle. Vítej do rodiny Lily." musela jsem být rudější než jakákoliv rudá barva na světě.
,,Co kdybys jí ukázal zahradu?" Mac vstala od stolu. ,,Já zatím připravím dezert."
,,Jasně, tak nás potom zavolej." Connor si taky stoupl, tak jsem ho opakovala.
,,Jejda." lekla jsem se, když se něco otřelo o moje nohy. ,,To je roztomilý pejsek." pohladila jsem Maggie po hlavě.
,,Ale ty jsi mnohem roztomilejší." vzal mě okolo pasu a otočil čelem k sobě. ,,Jsem rád, že jsme jim to řekli." políbil mě.
,,Já taky, i když jsem se bála jejich reakce."
,,Nebylo čeho se bát. Ty jsi prostě dokonalá a jenom moje. Nic by mě nepřinutilo, abych na tebe změnil názor. Sedneme si?" postoupili jsme dál do zahrady, kde jsme se usadili na houpačku a Maggie si zalehla vedle mě.
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...