Posledních devět dílů před náma :) Tak vydržte..
,,Hlavně na sebe dávej pozor. A piš mi. Kdyby něco, tak i volej. Klidně si pro tebe doletím."
,,Grace, to bude dobrý. Navíc, těžko říct, jestli vůbec odletím, když mě škrtíš."
,,No jo, promiň." uvolnila svoje sevření.
,,Lásko, už ji pust, jinak nestihneme letadlo." začal se chechtat Logan.
,,Dobře, ale dej na ni pozor." připomněla mu. ,,Budeš mi chybět."
,,Ty mě taky, ale je to jen na víkend."
,,Dobře, dobře. Tak pa." naposledy mě pevně objala, než jsme vyšli ze školy.
,,Těšíš se?" zeptal se Logan, když jsme se posadili do jeho auta.
,,Ani nevíš, jak moc." zapla jsem si pás.
,,Je hezký, že sis konečně někoho našla. Navíc Connora. Je moc fajn."
,,Je dokonalej."
,,Tak na sebe dávej pozor." rozloučil se se mnou Logan, jakmile mi odnesl kufr.
Vystoupila jsem z letadla a ocitla se v letištní hale. Nikdy jsem Connora neviděla. Ani Joeyho.
,,Kdo to asi je?" někdo mi zakryl oči. Pak si mě jedním ladným pohybem otočil k sobě a políbil mě.
,,Connore." pohladila jsem ho po nádherné tváři, která mi těch pár dnů tak moc chyběla.
,,Chyběla jsi mi, prcku." líbnul mě do vlasů a nepřestával mě drtit ve své náruči.
,,Nejsem prcek."
,,Jsi o hlavu menší." pousmál se. ,,Tak co? Pojedeme?"
,,Musím si jít pro kufr."
,,Nedělej si starosti, už jsem tam poslal ochranku."
,,Takže ty už má i ochranku?" nadzvedla jsem obočí.
,,No jo, dali mi je oni. Támhle vidíš?" ukázal na vysokého chlápka v černém obleku, černých brýlích a sluchátkem v uchu. ,,Takový mám ještě dva."
,,Já zapomněla, že ty jsi ta moje celebritka." věnovala jsem mi letmý polibek.
,,Connor Evans?" vedle nás se objevil muž s foťákem.
,,Ano. Děje se něco?"
,,Kdepak pane Evansi. Dělám pro jeden známý teenegarovský časopis. Doslechl jsem se, že jste tu, tak jsem hned přijel, abych vám dal nabídku."
,,Poslouchám." Connor zachoval kamenný výraz a zatím mě nepustil.
,,Chtěli bychom s vámi udělat promo focení na obálku dalšího čísla. Samozřejmě byste za to obdžel nemalý honorář. A také bychom chtěli intervium. Bylo bychom opravdu rádi, kdyby.."
,,Dobře. Kdy a kde?" nenechal ho ani domluvit.
,,Nečekla jsem, že nám hned kývnete."
,,Kdybych to neudělal, budete mě uhánět dál. Takhle si to alespoň zkrátíme."
,,Skvěle. Dám vám na sebe kontakt. Focení by bylo v pondělí. Byli bycho rádi, kdyby se s vámi dostavila i slečna Simonsová." chtěla jsem něco namítnout, ale novinář mě nepustil ke slovu. ,,Je mi líto, budu muset jít. Pošlu vám email s adresou. Tak tedy v pondělí, hezký víkend."
,,Ale já v neděli odlítám." ohradila jsem se, když odešel.
,,No. Tak asi neodlítáš v neděli, ale až v pondělí." samolibě se usmál. ,,Budeme mít víc času pro sebe."
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...