42

2.4K 104 4
                                    

,,Dobře. Já vím, že jsem říkala často, jak je něco dokonalý, ale tohle je bezpochyby to nejdokonalejší, co jsem kdy viděla."

,,Hele."

,,Samozřejmě, když nepočítám tebe, Connore. Ty jsi to nejdokonalejší. Ale tohle je skvost. Byl už pátek. Přesně týden byl za náma a před náma byly poslední tři dny.

,,To já jsem vždycky vidět sochu Ježíše Spasitele takhle zblízka a ty jsi z toho mnohem víc unešená než já. Dokonce jsi z něho snad nadšenější než ze mě." zakabonil se jako malé dítě.

,,Kámo, rád bych tě uklidnil, ale souhlasím s tebou. Au." praštila jsem Logana do ramene a pokárala ho pohledem.

,,To je nádhera." úžasem jsem vydechla. ,,To je nádhera. Proboha, vidíte to?" můj pohled přilákal stánek s řetízkama. ,,Já chci ten křížek."

,,Koupím ti ho."

,,Ne, Connore, ne. Tohle si koupím sama."

,,Ale já ti to chci koupit."

,,No, dobrý, hrdličky. Prostě si to nech koupit, jinak o tom budete diskutovat další dvě hodiny a nestihneme se vrátit do hotelu tak, abychom se nachystali na tu párty. A jako, že se Logan jmenuju, na tu párty prostě chci."

,,Dobře." rozhodila jsem rukama, protože jsem věděla, že by to jinak dopadlo přesně tak, jak řekl Logan a stejně bych si neprosadila svou.

,,Už jsme tu tři hodiny. Ani bych neřekl, že je to tak dlouho." divil se Logan. ,,Už bychom měli jít zpátky, tak šup lidi." popohnal nás. ,,Jsem zvědavej na ty kluby tady." promnul si ruce.

,,Nemám co na sebe." slyšela jsem Grace z jejího pokoje.

,,Lásko, dovezla sis plnej kuft oblečení a ještě sis ho tuny nakoupila." hned na to z pokoje vyšla Loganova odpověď.

,,Taky máš problém s výběrem?" uchechtl se Logan.

,,Ne. Vezmu si vínový šaty s páskama přes prsa a odhalenýma zádama, tady, tyhle bílý boty s páskma nad nártem a tady tyhle bílý perly."

,,A i tohle?" v jedné ruce držel bílou podprsenku a v druhé bílé krajkové kalhotky od Victoria secret.

,,Neberu Si. Podprsenku." schválně jsem dělala mezary mezi slovama.

,,Ah. Já.. Chci tě teď hned."

,,Není čas, musím se nachystat."

,,Klidně ti s tím pak pomůžu. Znáš Grace, stejně jí to bude trvat zase hrozně dlouho. Máme spoustu času." odložil oba kousky prádla a nebezpečně rychle se přesunul ke mně.

Bez jakéhokoliv slova mi stáhl jedno ramínko a pak i to druhý. Tričko už jsem neměla, protože jsem se chystala převlíct. Začal mě líbat a párkrát mě kousl do rtu.

,,Jsi ta nádherná. Člověk by až brečel." pomalu mě položil na postel a stáhl si tričko. S páskem už jsem mu pomohla já.

,,Miluju Tě, ale teď už se musím chystat." vyskočila jsem z postele a rychle si navlíkla kalhotky a šaty přetáhla přes hlavu. ,,Taky vylez ty lenochu jeden." hodila jsem mu tričko, které měl nachystané.

,,Jdu na to. Ještě stihnu vypustiti na youtube nový video než se nachystáte. Včera jsem sestříhal část našeho tripu, tak ho tam dám, abych trošku oživil ten kanál."

Stihla jsem se nachystat rychle, takže v mezičase než se nachystala Grace jsem si oblečení v kufru úhledně poskládala, abych měla v neděli večer míň práce.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat