07

4K 136 3
                                    

Ani nevím, kdy jsem usla, ale vzbudila jsem se v podivné poloze, zachumlaná do peřiny a navíc na zemi. Cestování ve spánku je nejlepší.

,,Co to voní?" protáhla jsem se při příchodu do kuchyně. Grace stála u plotny a něco kuchtila.

,,Dělám nám vajíčka se šunkou. Dáš si čaj?" usmívala se.

,,Ano. Udělám to. Alespoň s něčím pomůžu. Odkdy vstáváš dřív než já? Já si snad ani nevzpomenu, kdy jsi dělala naposledy snídani." napustila jsem si do konvice vodu.

,,Mám dobrou náladu. Navíc potřebuju energii na učení a na... No, bude tu Logan a ty budeš pryč, takže... Chceš znát detaily?" uculila se a zhoupla se v bocích.

,,Ne děkuji." vytáhla jsem dva šálky na čaj a nachystala dva ovocné pytlíky. ,,Já se obejdu i bez detailů."

,,Mňam. To je strašně dobrý." pustila jsem se do své porce s chutí.

,,Ah ano. Já vím. Jsem prostě úžasná." začala se dusit vajíčky. Poplácala jsem ji po zádech.

,,Echrm. Dobrý. Děkuju moc." zapila to čajem. ,,Co si vezmeš na sebe do toho kina?" nenápadně se na mě podívala.

,,Zase vyzvídáš?" uchechtla jsem se. ,,Co bych si měla brát? Prostě kraťase a tričko. Nemusíme z toho dělat takovou vědu."

,,Prostě tričko.. Achjo, já se z tebe zblázním. Nemůžeš si vzít na rande prostě tričko. Musíš si vzít sexy tričko."

,,Grace!" hodila jsem po ní housku, kterou jsem držela v ruce. Třefila ji přímo do čela a spadla na zem. ,,To není žádný rande. Jdeme jen do kina. Sotva ho znám." skousla jsem si ret a ukryla se do bezpečí za šálek čaje.

,,A proto jsi teď rudá jako rak? Moc dobře vím, že sis pro něj vytvořila slabost. Já totiž vidím ten tvůj ďolíček pokaždé, když se o něm zmíním. A ty se mu očividně líbíš. Vím, co jsem v tom baru viděla. Vrkali jste jako hrdličky. Zase rudneš." zakryla jsem si dlaněmi obličej. ,,Nech toho. Opakuju ti, že jsi nejkrásnější na naší škole, ale víc sebevědomí by ti neškodilo." ukousla ze své housky. ,,Dneska se tu staví naši. Dovezou nám nákup. Ah, jsou to ti nejlepší rodiče na světě. Divím se, že nám všechno platí, i když chodíme na brigádu po škole."

,,Přejí si, abys dostudovala. Milují tě. Tvoji rodiče jsou.. Skvělí. Jsem jim tolik vděčná." podepřela jsem si bradu.

,,Ale Lily, vždyť tě mají rádi jako mě. Jsi skoro jako jejich dcera a moje nejlepší sestra. Co bych si bez tebe počala?" musela jsem vstát, abych jo mohla obejmout. ,,Tak a teď vybereme nějaký to oblečení." dloubla mě loktem do břicha.

,,Jsi hrozná." plácla jsem se dlaní do čela, ale nějak jsem to nevychytala a zaštípalo to.

,,Ne. Taky ne. A co je tohle? Tak to vůbec." Grace přehrabávala moji skříň jakoby hledala vchod do Narnie. ,,Vážně Lily?" prudce se zvedla a třásla mnou. ,,Holka kup si něco sexy a nebuď taková slušňačka." sedla si na postel a chvíli přemýšlela. ,,Jdeme. Něco vybereme u mě ve skříni a v týdnu musíme jít nakupovat."

,,No ták. Navíc já musím jít po škole do práce." protestovala jsem.

,,Mě neoblbneš. V pondělí máš volno. Já to moc dobře vím."zamířila k sobě do pokoje a jí jako poslušný pejsek následovala. ,,Co by mi na tebe sedlo? Hm." zadumaně prohlížela svoji skříň. ,,Perfektní." zajásala, když vytáhla bílý kraťase a krémový volný top s výstřihem.

,,To ne. Vždyť mi z toho vylezou prsa." zakroutila jsem nad tím hlavou.

,,Co jsem komu udělala?" položila mi řečnickou otázku. ,,Z toho ti nevylezou prsa, jen to dá důraz na tvoje ženské přednosti. To je naprosto běžná věc. Možná tě to překvapí, ale každá žena má prsa, takže to pro Connora určitě nebude nic novýho." musela jsem se usmát.

,,Dobře." zvedla jsem na obranu ruce. ,,Vezmu si to, jestli ti to teda udělá radost." vzala jsem jí to z ruky a šla si to vyzkoušet. ,,Tak co?" zatočila jsem se, když jsem vylezla z koupelny.

,,No." zkoumavě si mě prohlížela. ,,Ještě jednou se mi otoč prosímtě. Ten vršek ne. To není tak sexy." zase se zavrtala ve skříni a vytáhla nějaký černý cár látky. ,,Tohle si vezmi."

Zkoumavě jsem to obracela v rokou a snažila se zjistit, co to je a jak se ta věc oblíká. To snad ani nezakryje moje 'přednosti'. ,,Co to je?" tázavě jsem zvedla obočí.

,,Lily, Lily, Lily, ty se mi snad jenom zdáš." promnula si spánky. ,,Toto je moje zlatá crop top." vytrhla mi to z ruky a obrátila a podala mi to zpět. ,,Takhle si to prosím obleč." poslechla jsem. ,,Teď je ti dokonalý. Máš úžasný tělo." postavila mě před zrcadlo.

,,Wow." zkoumavě jsem se prohlížela a otáčela se na všechny strany. ,,Vypadám..  Jinak." poznamenala jsem.

,,Vypadáš skvěle." začala si hrát s mými vlasy. ,,Potom ti udělám francouzský cop. Ale teď musíme jít. Myslím, že jsem slyšela troubení." vyběhla z pokoje.

Převlíkla jsem se zpět do svého oblečení, abych to její neušpinila než si ho vypůjčim a seběhla jsem taky dolů, kde už se Grace vítala s matkou.

,,Dobré poledne Lily." objala mě Gracina máma.

,,Děkuju tetinko, ráda tě vidím." objala jsem ji zpět. ,,A kde je dnes strýček?" vytahovala jsem nákupní tašky z auta.

,,Ale prosimtě. Včera jsme byli na golfu a hnul si zády. Poslala jsem ho na masáž. Tak snad to bude lepší. Má zítra jednání." mávla rukou a pomáhala nám sklízet nákup.

,,Mockrát ti děkujeme mami." políbila ji na tvář Grace.

,,Nemáte vůbec zač holčičky moje. No nic, už budu muset dnes jít." vyšla ze dveří. ,,Stavím se tu zase v neděli. Papa zlatíčka." zamávali jsme jí a vrátili jsme se zpět do domu.

,,Tak se pojď převlíct a nachystat." hrnula mě nahoru Grace.

,,Jsi hrozná." vyplázla jsem na ni jazyk jako malá holka a ona mi to vrátila úšklebkem.

,,Sedej." pokynula mi k židli před jejím stolkem. ,,Počkat vlastně. Prvně se převleč, abys mi to potom nerozházela." vyhnala mě zase z židle. ,,Máš super vlasy." začala mi je rozčesávat a poté zaplítat. ,,Udělám ti dva copy."

,,Nechám to na tobě." pousmála jsem se. ,,Stejně by moje protesty byly k ničemu." to už jsem spíš zašeptala sama pro sebe.

,,Perfektní a teď nějaký líčení." poklepávala prsty.

,,Líčení ne. Není to rande a já nejsem velikonoční vajíčko. Takže ne."

,,Tak jen řasenku a červenou rtěnku. Dodá ti to ten správný šmrnc." rozhodla jsem se nechat to na ní. ,,A je to. Úplně jsi prokoukla. Teď vypadáš víc neodolatelně než obvykle."

Abych se přiznala, tak se mi moje nová image líbila, ačkoliv jsem vypadala jako někdo uplně jiný, byla jsem naprosto spokojená. ,,Mmm." hodnotila jsem Gracinu práci. ,,To vypadá skvěle." objala jsem ji.

,,To nevypadá skvěle. Ty vypadáš skvěle." založila si ruce na prsou a prohlížela si mě, jak si prohlížím sebe v zrcadle.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat