39

2.6K 108 3
                                    

,,No konečně jsi doma, ty moje cestovatelko." Grace mě obejme jen co otevřu dveře. ,,Logane, odnes jí tašku prosímtě. Teď mi všechno pověz? Jaký to bylo? Co to focení?"

,,Všechno ti povím, neboj. Ale prvně se napiju."

,,Máme margaritu. Dáš si?" přikývnu, když Grace chystá skleničky. ,,Tak povídej." přisune mi sklenici.

,,Bylo to hrozně fajn. Vlastně to byl zatím nejlepší víkend mýho života. V sobotu jsem byla s klukama z Why Don't We. Oni jsou tak moc úžasní. A v neděli. Grace. Vzal mě na ples. Připadala jsem si jako prinezna."

,,Vypadalas tak. Na internetu už jsem viděla fotky. Nechápu, že jsi tak dokonalá." začervenala jsem se.

,,Když jsme se vrátili na hotel.. Eh.. Tak.."

,,No to ne." zavřeštila Grace. ,,Vy ste spolu spali? Panebože, Lily, konečně. Ah. To je tak sladký. Já vás tak žeru. Jaký to bylo?"

,,Grace." sklopila jsem pohled.

,,Lily, jsme nejlepší kamarádky a říkáme si všechno. Se mnou o tom můžeš mluvit."

,,Dobře. Bylo to hrozně romantický. A byl.. Tak něžný. S ním byl sex lepší než s.. No, však víš."

,,Sex s někým, koho miluješ je nádhernej. Tak vám to přeju. A vy ste.."

,,Dvakrát."

,,Dvakrát za jednu noc. Tak na poprvé slušný výkon." znalecky zvedla palce.

,,A co ve škole?"

,,Nuda. Hnus. Fuj. Ať už jsou prázdniny. Dneska jsem byla v práci s Jodi. Ta holka je fakt blbá. Místo lattéčka udělala cappuccino."

,,Jodi. Co bys taky chtěla. Já mám směnu zítra a ve středu. Čtvrtek mám volnej, pátek taky a jdu o víkendu." upiju ze své sklenice. ,,Fakt dobrá."

,,Já vím. Máma s tátou se tu včera zdrželi až do večeře, tak jsme ji udělali s mamkou."

,,To je škoda, že jsem tu nebyla. Tak snad je uvidím tuhle neděli."

,,Jo, určitě." uchechtla se Grace.

,,Tak já pojedu, holky, uvidíme se zítra. Chybělas nám prcku." Logan mě přátelsky objal a pak i Grace. Ale ne přátelsky jako mě. Spíš vášnivěji a náruživěji.

Kolem jedenácté večer, když jsem si dopsala sešity a naučila se na testy, jsem se uvelebila v posteli a šla jsem spát.

,,Tak jak bylo dneska v práci? Nejsi doma nějak brzo?" byla středa odpoledne a já se vracela domů.

,,No jo, šéf říkal, že to tam dneska zvládnou, tak ať jdu domů."

,,Tak to je fajn. Co kdybychom si teda někam vyšli?"

,,Vždyť ráno jdeme do školy." protestovala jsem.

,,A? Však se jen na chvíli někam posadit. No tak. Potřebuju se hned teď odreagovat." škemrala Grace.

,,Ach jo. Tak dobře. Copak ti můžu odolat?"

,,Jupí, tak si vem něco hezkýho na sebe a vyrazíme." popohnala mě do pokoje.

Vyšla jsem schody a otevřela svoji velkou šatní skříň. Prsty jsem přejela skoro po každém kousku oblečení.

Rozhodla jsem se pro fialkové šaty sahající těsně nad kolena s odhalenýma zádama a rozparkem v pase.

Vlasy jsem si vyžehlila, protože v práci jsem je měla stažené v drdolu a tím pádem ztratily svůj přirozeně rovný vzhled.

Nakonec jsem si nasadila fialkové brýle, protože mi před očima běhaly mžitky a použila jsem svůj oblíbený parfém.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat