22

3.2K 122 3
                                    

Vzala jsem růže a šla do kuchyně najít nějakou vázu. Napustila jsem ji do poloviny vodou a uložila tam květiny.

,,Stalo se něco?" zvednula jsem telefon, když jsem si všimla, že volá Grace.

,,Kdepak. Všechno je dobrý. Hele, mohla bys mi ráno vzít dějepis prosím? Logan jede k prarodičům, tak pojedu s ním a přespíme tam. Teda pokud ti to nevadí, jinak se vrátíme. Stejně ještě máme co řešit." začala se škodolibě smát do telefonu.

,,Jen tam zůstaň. Já to tu zvládnu. Nemusíš si dělat starosti." zašklebila jsem se do tolefonu, i když neměla šanci to vidět.

,,Super, tak zatím pa. Musím jít, abych ho nenechala dlouho čekat. Měj se zlato." zavolala do telefonu a hned to vypla.

,,No ok." šeptla jsem pro sebe a odložila telefon na kuchyňskou linku. Vytáhla jsem misku, do které jsem nasypala chipsy, vzala jsem nasypané chipsy a z lednice ještě vylovila dva džusy.

,,Kde jsi?" Connor se rozvaloval na gauči. Zakroutila jsem hlavou, všechno odložila na stůl a posadila se do křesla.

,,Tak co si pustíme?" nabrala jsem do ruky hrst brambůrek.

,,Já se tu sám bojím." vyšpulil spodní ret.

,,No a? To teda určitě není můj problém." zavrtěla jsem se.

,,Ale no ták. Princezničko moje." natáhl se a rukou mi přejel po koleni.

,,Ty jsi vážně hroznej." vstala jsem a přisedla si k němu. ,,Mmh." zavrtala jsem se do jeho náručí.

,,Mám tě rád." políbil mě do vlasů.

,,Já tebe." podarovala jsem ho pár polibky na krk. Když jsem vzala jeho kůži jemně mezi zuby, mírně vzdychl. ,,Tak už tam něco pusť."

Po chvíli jsem z toho sezení necítila zadek, takže jsme si lehli. Byl to ten nejhezčí pocit, když jsem se opírala o jeho hruď a on mě svíral okolo pasu.

,,Aww." zívla jsem.

,,Do postele." začal se zvedat. ,,Musíš se vyspat a já už pojedu."

,,Prosím." zaškemrala jsem. ,,Já nechci, abys odjel. Vždyť potom se tady budu bát já, když Grace nebude dneska doma."

,,Tak to zcela výrazně mění situaci. Já tě tu nemůžu nechat samotnou." políbil mě na nos.

,,Takže.. Zůstaneš přes noc?"

,,No.. Já nevím, jestli bych měl.. Přeci jen je to první den, co spolu chodíme.. Takže.. Ano, zůstanu přes noc." objal mě silně okolo pasu. ,,Ale to nemění nic na tom, že jdeš do postele." cvrnkl mě do nosu.

,,A co máma?" naklonila jsem hlavu na stranu. ,,Neměl bys jí zavolat, aby věděla, že spíš tady a nebála se o tebe?"

,,Ah." vzdychl a políbil mě na čelo. ,,Jak by o se o mě měla máma bát, když si myslí, že jsem přece na intru?"

,,Jejda. Já jsem pako." plácla jsem se do čela.

,,Ale moje pako." pevně jsem ho objala. ,,Přestaň." odtáhl se ode mě. ,,Řekl jsem ti do postele, tak se to nesnaž zakecat.

,,Ale no tak. Jsi horší než moje máma." postěžovala jsem si.

,,Hele, zlato, moc mě nepokoušej nebo tě tam odtáhnu. Nemluvě o tom, že bys měla zůstat ještě pár dní doma, ale ty už trajdáš do školy."

,,Tak já si zajdu třeba na záchod a pak pro pití a.."

,,Já ti dám třeba. Vyčistit zuby a do postele. Nehodlám o tom s tebou dál diskutovat, takže šup šup." popostrčil mě směrem do schodů.

,,Fakt jsi horší než máma." protočila jsem oči a vydala se po nich nahoru. ,,A navíc jsi docela dominantní. Doufám, že nejsi jako Christian Grey."

,,Nejsem. Neboj." zasmál se mi za zády. ,,Jelikož jsem tak o tři centimetry vyšší a taky jsem mnohem víc sexy." zavrtěla jsem nepatrně hlavou. ,,Chceš snad říct, že ne?" chytil mě okolo pasu a otočil k sobě.

,,To bych si nedovolila." líbla jsem ho na tvář a zalezla do koupelny.

Rozhodla jsem se pro rychlou sprchu, vyčistila si zuby a omotaná ručníkem se vrátila do pokoje. ,,Nekou.." ani jsem se nenamáhala to doříct, protože jsem viděla Connora, rozvaleného v mé posteli, jak si klidně podřimuje.

Vytáhla jsem spodní prádlo, tílko, kraťase a zalezla zpátky. Vysušila jsem si tělo a nasoukala se do oblečení. Vlasy jsem si jen rozčesala a nechala je, aby se vysušily přirozeně.

Vlezla jsem si do postele vedle Connora a přikryla se peřinou. Téměř okamžitě se přetočil a s tichým zamručením přese mě přehodil ruku. Z jeho těla sálalo obrovské teplo, tak jsem si nechala zakryté jen nohy.

,,Dobré ráno." zamžikala jsem a musela se rozkoukat. ,,Udělal jsem ti snídani." Connor mě pohladil po tváři.

,,Jojo. Já hned dojdu dolů." věnovala jsem mu ranní unavený úsměv.

Zvládla jsem svoji každodenní rutinu celkem rychle i s oblíkáním, tak jsem brzy byla dole v kuchyni. ,,To voní, co to je?" objala jsem ho zezadu okolo pasu.

,,Palačinky a teď jsem ti chtěl nalít kakao, protože kakao je k palačinkám s nuttelou to nejlepší."

,,Ah. Já nechápu, jak můžeš chodit se mnou." usmála jsem se do polibku, který mi horlivě věnoval. ,,Jsi naprosto dokonalej, protože přesně tak to miluju." olízla jsem si rty.

,,Co to plácáš?" konečky prstů sjel po mé tváři. ,,Přece to musíš chápat. Ty jsi naprosto dokonalá pro mě. Já.. Nevím, ale naprosto jsi mě okouzlila už poprvé. Ty oči." nepřestával udržovat oční kontakt. ,,A ty rty. Nikdy bych si nezačal s holkou, kterou neznám. Ani žádný flirt, ale ty rty jsem tak moc chtěl líbat." přejel mi po spodním rtu a já se vzrušením otřásla.

,,Sakra." rukou jsem mu vjela do vlasů a začala ho vášnivě líbat. Jednou rukou stiskl můj bok a tou druhou si přidržoval můj obličej.

,,Lily." zašeptal mi do rtů. ,,Co to se mnou děláš?" kousla jsem ho do rtu. Přitlačil mě k lince a silně se do mě opíral. ,,Dost." odtáhl se, když už ani jeden z nás nemohl dýchat. ,,Moc ti to sluší." tentokrát mě jen jemně políbil. ,,Musíš se najíst, za chvíli máš být ve škole."

,,Rozkaz mami." zasmála jsem se a Connor mě plácl po zadku. ,,Hej." zatvářila jsem se dotčeně.

,,Tak co na to říkáš?"

,,To je.. Uhmm.. Naprost geniálné. Opravdu. Nikdy jsem nejedla lepší palačinky." natáhla jsem se přes stůl, abych mohla Connora políbit. ,,Tvoje rty jsou ale mnohem chutnější." párkrát jsem nevinně zamrkala.

,,Lily." procedil vzrušeně mezi zuby. ,,Ty jsi hrozně.. Ah.." rychle vstal. ,,Měli bychom vyrazit." uklízí svůj talíř a hned na to i ten můj. Poklízíme ze stolu i hrnky a míříme z domu.

,,Kdy se zase uvidíme?" ptám se, zatímco nastupuju do auta.

,,Moc rád bych přijel dneska odpoledne, ale budu se muset učit na písemky." sevřel volant v ruce. ,,Takže asi až zítra odpoledne. Nevadí?"

,,Kdepak." položila jsem mu ruku na stehno. ,,Hlavně, abys to zvládl. Stejně se dneska budu podrobovat výslechu od Grace." oddechla jsem si.

,,Nechci, abys vystoupila z toho auta." zastavil před školou. ,,Chtěl bych tě doprovodit až ke dveřím, ale brýle jsem nechal u tebe a další nemám v autě."

,,To je dobrý." natáhla jsem se pro polibek. ,,Uvidíme se zítra. V kolik přijedeš?"

,,Kdy končíš?"

,,Mmm, myslím, že mám do tří." pousměju se.

,,Tak já tě vyzvednu."

,,Platí." dostanu ještě jednu pusu než vystoupím z auta.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat