,,Krásný večer Springfielde!" Connor zařval do mikrofonu a dav začal vroucně tleskat.
Stála jsem pod pódiem, hned v první řadě. Byla to náramná armosféra. Všichni se usmívali a byli veselí. Až mi to bylo divné.
,,Jak se máte? Dneska jsem tu speciálně kvůli vám. Nejen, že budu zpívat, ale pár z vás si pozvu i sem, nachystejte si nějakou otázku a uvidíme, koho vyberu." v tu chvíli se všichni začali žduchat a někdo mi dal loktem do žeber. Těžko, ale ustála jsem to.
,,Doufám, že to budu já." pištěla holka, která stála blízko mě.
,,Víte, že zpívám jen covery, takže jsem si jich pro vás pár nachystal. Jako první je od mých naprostých idolů. Připravte se na Lane boy od Twenty One Pilots."
Rozezvučněly se první tóny písně a Connor spustil svůj nádherný zpěv. ,, They say stay in your lane boy, lane boy
But we go where we want to
They think this thing is a highway, highway
But will they be alive tomorrow? .....",,Tak co vy na to? Kdo má rád tuhle skupinu stejně jako já?" všichni se začali překřikovat. ,,K týhle písničce se váže jedna zábavná historka. Šel jsem takhle nakupovat, abych měl co jíst a v obchodě zrovna spustila tahle píseň. Tak jsem zrovna stál v uličce, kde nikdo nebyl a vybíral si nutellu. Začal jsem si prozpěvovat a tak nenápadně tančit. Když jsem to fakt rozjížděl a hrál svoje kytarový sólo, všiml jsem si, že na mě kouká tak dvacet lidí s otevřenoj pusou. Zmizel jsem od tama jako namydlený blesk. A víte co? Od tý doby nakupuju jinde. Radši." začala jsem se hrozně smát. ,,Co dál? Co třeba něco od Shawna Mendese?"
,,I thought that I've been hurt before
But no one's ever left me quite this soreYour words cut deeper than a knife
Now I need someone
To breathe me back to life...."Po dalších 7 písničkách, mezi kterýma komunikoval s lidma a vyprávěl trapné historky ze života, si dal deset minut pauzu, aby něco vyřešil se zvukařema.
,,Tak jo. Je to tady. V ruce mám pět balónků. Tady." ukázal je ve vzduchu. ,,Zavřu oči a hodím je do davu. Pět z vás, kteří míček chytí pak pozvu sem ke mně. Můžeme?"
,,Wohoo. Sem Connore, sem." holky křičely jako smyslů zbavené.
,,Pozor! Hážu!" postupně rozházel všech pět balónků a všichni se o ně skoro rvali. ,,Dobře, tak vy, kteří ste to chytli, můžete přijít tady vedle pódia a já si vás tam vyzvednu. Než se sem dostanete, dáme si ještě písničku. Tentokrát ne zrovna novinku, ale A sky full of stars od Coldplay. A pojďte zpívat se mnou.
,, 'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
I'm gonna give you my heart
'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
'Cause you light up the path.." zpívali skoro všichni, tak jsem se taky přidala.,,To bylo super. Společně nám to šlo skvěle, co říkáte? Už mi tu dorazili hosti, pusťte je nahoru." pokynul hlídačům. ,,Ahoj, ahoj." jeden kluk a čtyři holky, které se na Connora hned vrhly. ,,Oh, dámy, opatrně na moji křehkou tělesnou schránku." zachichotal se. ,,Jak se jmenujete a co nám o sobě prozradíte?"
,,Já jsem Kate, je mi šestnáct a miluju Connora." poslední dvě slova zakřičela a znovu se vrhla do Connorovi náruče.
,,Já jsem Miranda, mám dvacetsedm a pracuji jako žurnalistka."
,,Samantha, ale všichni mi říkají Sam. Mám patnáct let a moc ráda hraju na kytaru."
,,Ahojte." mávl ten kluk. ,,Jmenuju se Timmy. Už mám devatenáct, takže jsme Connore vrstevníci, ale já vypadám líp." šibalsky se usmál.
,,Timmy, Timmy, Timmy. Ty máš ale bujnou fantazii." Connor mu vrátil pomyslný úder. ,,A co ty prcku?" přičupl si k holčičce.
,,Já jsem Lily." vypadala tak nesměle. Když vyslovila to jméno, Connor se automaticky otočil ke mně.
,,A kolik máš roků Lily? Máš moc hezké jméno."
,,Sedm. Míček mi chytila maminka. Hezky zpíváš. Zpívala jsem taky. Zazpíváme si znovu?"
,,A ty bys se mnou chtěla zpívat?" pokývala hlavou. ,,Tak dobrá. Jakou písničku?"
,,Ledové království."
,,Tak to musíme opravdu zpívat spolu, protože já ji moc neznám. Zvládneš to? Super, tak jdeme na to." podali Lily mikrofon.
,,The snow glows white on the mountain tonight
Not a footprint to be seen
A kingdom of isolation
And it looks like I'm the queen.." hlas té holčičky byl okouzlující a společně s tím Connorovým úchvatný.,,Let it go, let it go
Can't hold it back anymore
Let it go, let it go
Turn away and slam the door
I don't care what they're going to say
Let the storm rage on
The cold never bothered me anyway!" všichni zmlkli, když začal refrén, protože zpěv těch dvou dohromady, to bylo něco nepopsatelného.,,Dámy a pánové, to byla jedinečná Lily." holčička udělala malou poklonku a rozzářila se jako sluníčko, protože dav začal ještě víc skandovat. ,,Lily a kde máš maminku teď?"
,,Támhle čeká." stála pod pódiem. Connor kývl na jednoho z bodyguardů a ten ji pustil do stage.
Na chvíli odběhl, aby něco vyřešil. Když se vrátil, podrobil se pár otázkám, na které odpovídal.
,,Tak dobře, dobře. Poslední otázka. Kdo se chce zeptat?" přihlásil Timmy. ,,Okey Timmy, ptej se."
,,Jak si se seznámil s tvoji Lily?" Connora ta otázka do jisté míry vyvedla. ,,Je tady teď?"
,,Eh. Koukám, že dnešní články na internetu už máš přečtený. Pro ty z vás, co to ještě neví, mám přítelkyni. Jmenuje se Lily, stejně jako tahle malá princezna. Doufám, že jsem teď někoho nezklamal, ale svoji Lily opravdu miluju. Jak jsme se poznali? Hah, to je zajímavý příběh. Potkali jsme se v klubu, kde jsem se snažil schovat a přitom ji srazil. Polil jsem ji jejím pitím, takže jsem jí půjčil moje mikinu. Tomu byste nevěřili, ale pak mi dala košem. Prostě odešla. Stál jsem tam jako smutný štěně. Nechápal jsem to, ale už při prvním pohledu jsem se do ní zamiloval. A ona se na mě prostě vykašlala." všichni se začali smát. ,,Já jsem si ji našel. Tancovali jsme a než odešla, nechala mi svůj facebook. Hned další den jsme se sešli, abych ji vrátil košili. Totiž.. Musel jsem ji vidět. Musel. A víte co? Řekla, že jsem idiot. Neznala mě, a když zjistila, že jsem youtuber, nechtěla se mnou nic mít. Jenže pak slovo dalo slovo a my se spřátelili. Chodili jsme spolu ven, na spoustu míst. Lily měla nehodu a já se cítil odpovědný za tu věc. Trávil sem s ní každou volnou chvíli. Nemohl jsem ji nechat samotnou. Skoro jsem nespal, nejedl, netočil.. Jednou, když šla ze školy, jsem na ni počkal. Koupil jsem jí růže. Modrý růže. Její nejoblíbenější. Kdybyste ji viděli, jak vyšla z té školy. Vypadala jako anděl a já si uvědomil, že jsem v tom až po uši. Od té doby jsme vlastně spolu. A přátelé, můžu říct, že od doby, co mám svoji Lily, jsem nebyl šťastnější jako s ní." začala jsem brečet a všimla si, že i Connorovi ukápla slzička. ,,Miluju Tě Lily." předal mikrofon někomu a seskočil z pódia.
,,Já tebe taky, ty moje trdlo." objala jsem ho, když došel až ke mně. Pomohl mi přes zábradlí a objal mě mnohem silněji.
,,Nejsem takovej slaboch, ale tohle mě dostalo. Uvědomil jsem, jaký mám vlastně štěstí." políbil mě. ,,Pojď se mnou nahoru." vytáhl mě nahoru a vyskočil za mnou. ,,Tak přátelé, pro ty, co ještě nečetli dnešní internetový bulvár, tohle je Lily, moje krásná přítelkyně." skryla jsem hlavu do dlaní, protože jsem se hrozně zastyděla. ,,Ale no tak, jsi nádherná." pošeptal mi do ucha.
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...