29

2.9K 118 7
                                    

,,Mějte se." rozloučili jsme se s Nicol a Sarah a vydali se vlastní cestou.

,,Tak co teď?" zvedla jsem hlavu směrem ke Connorovi.

,,Co bys ráda? Je tu spousta věcí. Autíčko, kolotoč, kladivo?"

,,Kladivo? Co to je? Nikdy jsem neslyšela o takové atrakci."

,,Tam tě tam vezmu. Vezmu tě všude." došli jsme k podivně vypadajícímu ramenu, do kterého si sedali lidé. ,,Pojď. Ještě je tam místo, tak nebudeme muset čekat."

Zapoutali nás a zavřeli to. ,,Jsem zvědavá." pomalu se to začalo rozhoupávat. Najednou se to převrátilo vzhůru nohama. Začala jsem křičet. ,,Nee. Prosím."

,,Jsem tu s tebou. Zvládneš to. Miluju Tě." Connor pevně stiskl moji ruku.

,,To bylo to nejhorší." konečně jsem stála na pevné zemi. ,,Na tohle už nikdy, ale fakt nikdy nejdu."

,,Vydrželas. Jsi moje statečná princezna." zatřepal se mnou. ,,Tak půjdeme na něco klidnějšího. Třeba autíčka."

Každý měl svoje autíčko a vzájemně sme se předjížděli a vráželi do sebe.

Jako další byla horská dráha. Myslela jsem, že tolik adrenalinu během jednoho dne, jen tak nerozdýchám.

,,To je hrozně dobrý. Vata. Zajímavý název. Nikdy jsem nic takového neviděla a ani nejedla." pochutnávala jsem si na růžovém cosi.

,,Jo, je to dobrý. Pojď sem." zatáhl mě ke stánku. ,,Něco ti vystřelím."

,,Chcete střílet na papírové růže, nebo chcete zkusit štěstí a vystřílet si něco na skóre?" zeptala se Connora postarší dáma.

,,Obojí prosím."

,,Od někud tě znám." prohlížela si ho. ,,Už vím. Moje dcera tě naprosto miluje." Connor se začervenal. ,,Myslíš, že by ses mi pro ni mohl podepsat?"

,,Určitě." udělal, co po něm žádala a začal střílet. Hned na první ránu sestřelil nádhernou červenou růži.

Skóre vystřílel tak vysoké, že si mohl vybrat cokoliv. Vzal si obrovskou pandu. ,,Ta je pro tebe. I s tou růží. Bude mi tě chránit, když nebudu moct být zrovna s tebou."

,,Ty jsi nejlepší." skočila jsem mu okolo krku.

,,Ještě máme čas, tak co kdybychom to zašli zanést do hotelu a na dobrou večeři?"

,,To zní skvěle." přitakala jsem mu. ,,Zdá se mi to, nebo na nás všichni dneska koukají a ukazují si na nás.

,,To se ti nezdá. Ale většina ještě neví, že spolu chodíme." chytil mě okolo pasu a políbil. ,,Každej musí vědět, že si má dávat pozor, protože jsi jen moje."

,,A ty zase můj." volnou rukou jsem ho taky chytla a vydali jsme se k hotelu.

,,Nechce se mi vstávat." protestoval, když se po příchodu do hotelového pokoje rozplácl do postele.

,,Vstávej lenochu. Za dvě hodinky vystupuješ." chytla jsem ho za ruce a snažila se to vytáhnout.

,,Nikam nejdu. Pojď ty za mnou." stáhl mě na sebe. ,,No vidíš, to je mnohem lepší." upravil mi pramínek vlasů, který se mi přehoupl přes obličej.

,,Ale no tak." skousla jsem si ret. ,,Nestihneme to."

,,Času dost." převalili jsme se tak, že teď ležel o na mně.

Začal mě líbat na rty a přesunul se i ke krku. Zaklonila jsem hlavu, aby měl lepší přístup.

,,Au." sykla jsem, když začal sát moji kůži. ,,Budu tam mít cucflek ty trdlo."

,,Já vím." přestal. ,,Alespoň všichni budou vědět, že už někomu patříš." usmál se a pokračoval v líbání.

,,Šimrá to." zahihňala jsem se. ,,Ale je to hrozně příjemný." spokojeně jsem zavrněla. ,,Ukaž." chytila jsem lem jeho trička. ,,Pomůže ti z něho." svůdně jsem mu zašeptala do ucha.

,,Hmm." hodil ho na zem a samolibě se usmíval. Jednu ruku mi položil na stehno a pomalu ji sunul nahoru.

,,Connore? Jsi tady?" někdo začal bušit na dveře.

,,To snad ne." poklesl a zabořil hlavu do mých vlasů. ,,Už jdu." nespokojeně zamručel. ,,Tak jindy." políbil mě, vstal, oblíkl si tričko a vydal se ke dveřím.

,,Příště." prudce jsem se zvedla a upravila si šaty s vlasama, abych vypadala normálně.

,,Už si to četl? To je zase nějaká fáma? Hele dávej si pozor na ty fanynky, může z toho být velkej poprask. Tak mi to.." do pokoje vrthl nějaký kluk a ani nepozdravil. ,,..vysvětli." prohlížel si mě.

,,Ehm. Jo Joey, to je Lily. Lily Joey, jeden z mých dobrých kamarádů. Lily je moje holka." přistoupil ke mně a vzal mě okolo pasu. ,,O čem si to mluvil? Co bych měl číst?"

,,No já zírám. Takže je to pravda. Fakt s někým chodíš. A ani se nepochlubíš draku." začal se smát. ,,Promiň. Jen vtípek." vřele se na mě usmál.

,,Co bych měl číst?" zopakoval Connor.

,,Sorry, jsem se nějak zamyslele. Ty máš holku. Už jsem tomu ani nevěřil." Connor svoji ruku jemně sevřel a zatvářil se celkem přísně. ,,No jo. Tady." vytáhl mobil a otočil ho na nás.

Fanynky plačte. Connor Evans si našel přítelkyni.

Zalapala jsem po dechu. ,,Informace se šíří rychle." pohrdavě najel na článek.

Devatenácti-letý youtuber Connor Evans byl dnes viděn s dívkou stejného věku. ,,Tohle je Lily. Chodíme spolu." takhle oficiálně představil svoji novou přítelkyni. Celé odpoledne procházeli pouť, na které dnes Connor zpívá, jako zamilované hrdličky. Ničím se netajili a byli si velice blízcí. Svoji romantickou stránku projevil, když vystřílel pandu, skoro větší než samotná Lily. Těžko říct, jestli to bylo opravdové, nebo jen hra pro média. Uvidíme, jak dlouho jim ta láska vydrží, pokud je to skutečná láska a Lily není jen 'příživnice' na slávě mladého zpěváka.

,,To si dělaj srandu!" vztekl se Connor. ,,Jak můžou něco takovýho napsat, když vůbec neví, o co jde."

,,Connore." vzala jsem ho za paži. ,,To nevadí. Ať si píšou, co chtějí. Nepokazí nám náš den. Nenech se tím vyvést z míry." políbil mě na kloubky prstů.

,,Dobře. Jsem rád, že to tak bereš."

,,Dobrý hrdličky." skočil nám do toho Joey. ,,Co plánujete před koncertem. Mám docela hlad, nezajdeme na večeři?"

,,Jasně, půjdem. A co Amanda?"

,,Rozešli jsme se. Všechno bys věděl, kdybys na mě měl někdy čas. Teď chodím s Clair. Připojí se k nám na tu pokonzertovou párty."

,,Párty?" zeptala jsem se nesměle.

,,Ještě jsem ti to nestihl říct, ale Joey je něco jako moje pravá ruka a většinou mi zajišťuje podmínky okolo zpívání. On společně se zbytkem party se mnou jezdí na konzerty, kde mě podporují a potom společně obrážíme nějaký kluby."

,,To je hezké." pokývla jsem hlavou.

,,Přijeli všichni?"

,,Jasně Connore, klid. Dokonce i Marcus už je tady. Mimochodem Lily, moc ti sluší. Nevěděl jsem, že má Connor tak dobrý vkus."

,,Děkuju." zaculila jsem se.

,,Hele, hele Joey. To je moje holka. Hoď tam zpátečku." majetnicky si mě přitáhl k sobě. Hrozně se mi líbilo, když Connor žárlil, i když k tomu vlastně nebyl žádný důvod.

,,Kámo, co si o mně myslíš?" zvedl ruce v obraně. ,,Já tady lichotím tvojí holce. No jo, máš pravdu, už to chápu."

,,Já jsem tady. A myslím, že mám právo do toho taky mluvit." vmísila jsem se do hovoru.

,,Promiň." řekli oba zároveň.

,,Už hlady šilhám. Jdete pomalu." vyčetl nám žertovně Joey.

,,My máme ještě čas. Kam zajdeme na to jídlo? Já bych zašel na čínu. Dala by sis čínu?"

,,Jasně. Moc ráda."

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat