,,Nechci tě tu nechávat samotnou." Connor se opíral o své auto a druhou rukou si mě přidržoval, zatímco jsme se už půl hodiny loučili.
,,Nebudu tu sama. Bude tu se mou Grace, Logan, máma, Ben.." nesouhlasně zamručel.
,,Nemám Bena rád. A ještě mnohem míň se mi zamlouvá ten Dred nebo jak se jmenuje."
,,Drew." opravila jsem ho.
,,No jasně. Drew. Ten pojebanej šampónek, co se okolo tebe motá." zkřivil obličej ve znechucenou grimasu.
,,Ale copak to slyším. Snad nežárlíš?" uchechtla jsem se a Connor mě spražil naštvaným pohledem.
,,Jak bych taky mohl." odplivne si a spustí ruku, kterou mě držel.
,,No tak. Drew je jenom kamarád a moc dobře ví, že mezi mnou a ním nikdy nic jinýho nebude. Miluju jen tebe. Navíc je neškodnej."
,,Neškodnej? Je to kapitán fotbalovýho družstva, má slušně našlápnuto na dráhu modela a je to nejžádanější kluk na škole. Chce ho každá."
,,Jenže já nejsem každá." pokusila jsem se ho uklidnit polibkem. ,,Jak vůbec víš, že je to kapitán? A že je to začínající model?" zvědavě nakrčím obočí.
,,Miluju to, jak krčíš obočí a nosánek." políbí mě na čelo.
,,Neodbíhej od tématu."
,,Bydlím naproti tý škole. Rozhodně mi nedělá problém zjistit si cokoliv o tom prominentním spratkovi."
,,Ty moje žárlivko." cvrnkla jsem ho do nosu. ,,Já mám tebe a ty mě. Myslíš, že bych měla zájem o toho prominentního spratka, když nejvíc nádhernej a dokonalej jsi pro mě ty?"
,,Nemáš. Doufám. Protože já jsem tvůj nejúžasnější princ na bílým koni a ty mě miluješ nejvíc na světě."
,,Miluju Tě ty egoisto." sjela jsem rukama na jeho dokonalej zadek. ,,Ten zadek mi bude chybět."
,,A co ještě ti bude chybět?"
,,Tvoje rty, vlasy, nos, vypracovaný tělo, tvůj smysl pro humor.. Ty celej prostě."
,,Taky mi bude chybět tvůj zadek." pevně ho zmáčkl a obdaroval několika polibky můj krk. ,,Budu muset jít. Zavolám ti večer. A taky si budeme psát. Buď tady na sebe opatrná. Dávej mi tu na ni pozor." zavolal na Grace, která se zrovna vynořila ze dveří.
,,Neboj. Budu ji hlídat jako by byla moje vlastní. Jak dlouho se ještě budete loučit?"
,,Už budu muset. Měj se lásko." věnoval mi vroucný polibek. ,,Měj se Grace a pozdravuj Logana." mávl na ni.
,,Hlavně buď opatrnej." naposledy jsem mu zamávala, než jsem se vydala domů.
,,Tak jaky to bylo? Povídej, přeháněj! Bylo už i něco víc?" Grace vyzvídala a to jsem sotva zavřela dveře.
Všechno jsem jí řekla do nejmenším detailů. ,,Achjo a já myslela, že se spolu vyspíte. Joey si to uměl načasovat."
,,To teda uměl. Navíc mě o něj připravil na čtrnáct dní." zvedla jsem se ze sedačky. ,,Půjdu se nachystat do školy a spát. Tak dobrou."
,,Dobrou. Mimochodem, byli tu naši. Mám tě pozdravovat." pokývala jsem hlavou a vyrazila do schodů.
Přišla jsem akorát včas, když mi na nočním stolku začal vyzvánět mobil.
,,Ahoj lásko." ozvalo se z druhé strany.
,,Ahoj. Tak jaká byla cesta?"
,,Dlouhá a bez tebe smutná. Už od tý doby, co jsem nasedl u vás před domem do auta, mi chybíš."
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Teen Fiction,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...