Probudily mě sluneční paprsky, proudící do okna. Opatrně jsem se protáhla, a když jsem se otočila, zjistila jsem, že Connor je pryč.
Natáhla jsem ruku pro jeho košili, kterou jsem oblékla na své nahé tělo.
Vyčistila jsem si zuby a vrátila se do ložnice. Postavila jsem se k oknu a roztáhla závěsy ještě víc. Měla jsem nádherný výhled na město.
,,Lehni si, nesu ti snídani." otočila jsem se na Connora stojícího ve dveřích, usmívajícího jako sluníčko. ,,To je moje košile. Proč ti sluší víc než mě?"
Sklopila jsem pohled, kousla se do rtu a pramínek vlasů si zastrčila za ucho.
,,Dobré ráno." dostala jsem ze sebe a vážně si lehla zpátky do postele.
Connor ke mně položil stoleček s vaflemi. A zmrzlinou. A šlehačkou. A mým milovaným pomerančovým džusem.
,,Děkuju ti za ten nejkrásnější večer mýho života. Nikdy.. Já.. Nikdy jsem si nemyslel, že bych mohl být až tak šťastný, jako jsem s tebou. Ty jsi tak moc úžasná. Tak dokonalá. Jedinečná. A jsi jenom moje. Nikdy nedovolím, aby ti někdo ublížil. Miluju Tě, Lily." naprosto mě odrovnal. Chtělo se mi brečet.
,,Taky Tě miluju, Connore. Ani nevíš, jak strašně moc Tě miluju." natáhla jsem se pro polibek.
,,A teď se musíš najíst, abys po včerejší noci byla fit. Navíc za dvě hodinky jedeme na to focení."
,,Vypadá to skvěle. Dáš si se mnou?" vzal vidličku a kousek odkrojil. Krmil mě i sebe.
Nakonec stoleček odložil na zem a přitáhl si mě k sobě. Hladil mě po zádech a líbal mě do vlasů. Slova byla zbytečná.
Nakonec se na postel položil celý a já si lehla na jeho hruď. Slyšela jsem bušení jeho srdce.
,,Lásko?" malinko mnou zacloumal a to mě donutilo probrat. Nevím, jak se mi podařilo znova usnout. ,,Musíme jet. Jen se obleč. Vlasy a líčení ti tam udělají oni."
Protáhla jsem se a zvedla se z postele. Vzala jsem si čisté spodní prádlo a letní šaty. V koupelně jsem se oblíkla a rozčesala si vlasy.
,,Vracím ti košili." položila jsem ji na postel.
,,Klidně si ji nech. Stejně bych ji zase rád viděl na tobě." se svůdným pohledem se přiblížil až k mému obličeji, políbil mě a jemně mi skousl ret. ,,Nebo možná ještě raději bez ní. Stejně tak jako večer. Nejlepší večer mého života."
,,Mého taky." odpovím popravdě.
,,Tak jdeme." chytne mě za ruku, proplete své prsty s těmi mými a společně se vydáme z hotelového pokoje. ,,Auto už čeká před hotelem."
Když jsme vyšli z hotelu, zjistili jsme, že auto není to jediné, co na nás venku čeká. Byl tam i obrovský zástup novinářů a fanoušků.
,,Tak už asi ví, kde máš hotel." uchechtnu se, zatímco nás obestoupí ochranka.
,,Pane Evansi, jen na minutku. Jak ste se seznámil se slečnou Simonsovou? Plánujete společné prázdniny? A pane Evansi, jak to vypadá s dalšími koncerty, nepřemýšlel jste o rozjezdu pěvecké kariéry naplno?"
,,Je mi líto, ale nemám čas odpovídat. Vše potřebné se dozvíte již brzy. Právě jedeme dělat rozhovor." tohle byla strohá odpověď na všechny novináře.
Když jsem si prohlížela všechny ty křičící holky, které jásaly, pousmála jsem se nad tím. Pak jsem ale viděla asi patnáctiletou dívku plakat. Stála blízko, ruce měla svěšené podél těla, z vlasů měla udělaný nádherný drdol, na sobě dokonale červené šaty a přesto vypadala tak smutně.
,,Promiň na minutku." pustila jsem Connorovu ruku a za přítomnosti jeho nechápavého pohledu jsem vyrazila k té dívce. ,,Proč pláčeš?" vzala jsem do dlaní její ruce. Vyděšeně ke mně zvedla pohled. ,,Neboj, já ti nechci ublížit."
,,Já.." popotáhla a bez dalšího slova mě objala. Prvně mě to zaskočilo, ale nakonec jsem i já omotala své paže okolo jejího drobného těla. Hladila jsem ji po vlasech.
,,Tak už mi pověz, co se ti stalo." vyzvala jsem ji.
,,Mně nic. Jde o to, že jsem strašně šťastná, že tě vidím a tohle je pro mě jako sen. Víš, hrozně k tobě vzhlížím. Jsi strašně hezká a chytrá. Vážím si tě a jsem tvoje velká fanynka."
,,Fanynka?" myslím, že překvapením se mi pootevřela ústa.
,,Ano. Jsi prostě skvělá a já vám to s Connorem tak hrozně přeju. Fakt moc." to už stekla slza po tváři i mně. To už se vedle nás objevil Connor s ochrankou a chytil mě za rameno.
,,Miláčku, je všechno v pořádku?"
,,Ano. Já jen.. Tahle nádherná holka."
,,Jmenuju se Amanda."
,,Amanda je skvělá holka." znovu ji obejmu a přidá se i Connor.
,,Mohla bych se s váma vyfotit, prosím?" nervózně si skousne ret a sklopí pohled.
,,Rozhodně ano a vyfotíme se i na můj." vytáhnu svůj mobil a postavím se vedle ní. Z druhé strany ji chytí Connor a zářivě se usměje.
Uděláme pár společných fotek i na Amandin mobil.
,,Pak mi rozhodně napiš, pošlu ti ty fotky a ty mi je taky pošleš." obejmu ji. ,,Ráda jsem tě poznala, ale už budeme muset jít."
,,Mějte se." usměje se a zase s rukou v Connorově sevření se vydám k autu.
,,Byla moc milá." řekne Connor, jakmile se posadí vedle mě.
,,Byla." naposledy jí zamávám z okna. ,,Ale musím říct, že takový nápor novinářů a tvých fanoušků jsem okolo sebe snad nezažila."
,,Zvykneš si." zadívá se mi do očí. Vypadá tak zatraceně dokonale. ,,Na co myslíš." natáhne se blíž ke mně.
,,Na tebe." pohladím ho po tváři. ,,Na to, jak moc Tě miluju. Pro mě jsi ten nejdokonalejší kluk chodící po týhle planetě."
,,Taky Tě miluju. Nejvíc na světě. Jsi moje princezna. Můj celý svět." rukou naznačí nekonečno. ,,Moje všechno."
,,Jsme tady." ochranka nám otevře dveře a společně kráčíme do vysoké budovy.
,,Tak tady jste." přistoupí vysoká hnědovláska ve skvěle padnoucím kostýmku. ,,Jmenuju se Samantha. Už na vás čekáme. Slečno Simonsová, vás upraví tamhle Greg a Connore, vy pojďte za Alissou." někam ho odvede, zatímco mě táhnou druhým směrem.
,,Tak skvěle. Teď ji prosimě chytni okolo pasu a jakoby zakloň. Přesně, to je ono. Nádhera. S váma se fotí skvěle. Jo. A teď ji párkrát zatoč. No jasně, to je ono." fotograf si nás fotil snad ze všech stran a úhlů. ,,A teď pro změnu uhni, chci si ji vyfotit ještě zvlášť, jestli ti to nevadí." jen přikývnu. ,,Hele, trošku se mi pootoč doprava a vjeď si rukou do vlasů. Ty jsi prostě dokonalá. Connore, já nebýt gay, tak do ní jdu."
,,Tak ještě, že jsi, protože bych ti ji nedal. Jediný, co bych ti dal by bylo pěstí do nosu."
,,Klídek. Mám svýho Billa. Abby, hoď tam tu tmavou židli. A ty, Lily, si na ni sedni. A jakoby se přetoč dozadu, chápeš? To je ono. Ty jsi hotová modelka. Kde jsi byla celou tu dobu? Pouprav jí ty vlasy Gregu, přehoď jí je přes rameno." párkrát cvakl foťákem. ,,Teď se Connore vrať k Lily a vy dejte pryč tu židli. Polib ji. Vy jste tak sladkej pár."
,,Doufám, že se ještě uvidíme slečno Simonsová." Samantha mi potřásla rukou. ,,Vaše číslo máme, takže se ozveme. Hezký zbytek dne." rozloučí se s námi, když odcházíme z budovy.
,,Ach jo, musíme se vrátit do hotelu, abych se mohla zabalit a stihla letadlo." povzdychnu si.
,,Neboj, ještě máme spoustu času. Zajdeme si na oběd." vezme mě okolo pasu a jdeme.
ČTEŠ
Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)
Jugendliteratur,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit. ,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do...