02

5.2K 177 6
                                    

Snažila jsem se najít cestu k východu. Motala jsem se se svým drinkem ani nevím kam, když mě někdo srazil a já se polila. ,,Ty hlupáku. Nemůžeš dávat pozor? Vždyť jsem teď mokrá!" okřikla jsem ho.

,,Pšt." chytil mi ústa a zatáhl někam bokem. ,,Moc mě to mrzí. Já potřeboval zmizet. Koupím ti novej a košili ti nechám vyčistit. Omlouvám se." ani jsem se nepozastavila nad tím, že mě cizí kluk odtáhl pryč.

,,To je sice hezký, ale to mi tu košili teď nevysuší." zvedla jsem hlavu a střetla se s jeho temně šedýma očima. Ztěžka jsem polkla, protože zároveň s těma hnědýma vlasama vypadal neodolatelně.

,,Na, tady si vem alespoň moji mikinu." podal mi černou mikinu s kapucí. ,,Ještě jsem se nepředstavil. Já jsem Connor." podal mi ruku a já ji přijala.

,,Těší mě. Já jsem Lileček." škytla jsem opile. ,,Vlastně Lily. Díky za půjčení." začala jsem si rozepínat košili.

,,Počkej." odvrátil se pryč. ,,Ty se chceš převlíkat tady? Mohlas říct, otočil bych se hned."

,,Vážně tě to tak překvapuje? Vždyť jsi musel vidět už spoustu holek v podprsence, protože jsi neodolatelnej." najednou se otočil. Přetáhla jsem si mikinu přes hlavu a snažila se ji upravit.

,,Myslíš, že jsem neodolatelnej." pousmál se a já mu do ruky vrazila moji košili, aby ji podržel.

,,Jsem opilá. Přijde mi neodolatelná i ta kytka támhle." snažila jsem se to zamluvit. ,,Vlastně už musím jít. Někde tam na mě čekají kamarádi." protáhla jsem se okolo něj.

,,Dáváš mi košem?" uslyšela jsem.

,,Košem? Hmm.. No ano." věnovala jsem mu poslední pohled a vrátila se do davu.

,,Lily počkej." zavolal, ale já se drala dál davem.

,,Kde jsi byla?" strachovala se Grace. ,,Nikde jsme tě neviděli. Momentíček mladá dámo. Čí je to mikina?" našpulila na mě pusu.

,,No přeci Connora." řekla jsem klidně. ,,Já jsem si dala ještě jednou tu věc, co jsme pili s Loganem a potom mě pozval tancovat ten Will. Dál jsme pili b52, nebo jak se to jmenuje, ale bylo to hrozně dobrý. Nakonec jsem dostala Sex on the Beach. Musela jsem na vzduch, ale nevím kudy se jde ven. A Connor mě srazil, proto jsem se polila a mám jeho mikinu." kecla jsem si na židli a uvolnila se.

,,Lily ty jsi opilá?" zeptal se posměšně Logan a já prsty naznačila, že trošičku. ,,Wow. To chce panáka. Lily je opilá. Woho. Pro něco zajdu." vstal a odešel.

,,Tady jsi. Nemohl jsem tě najít. Nevadí, když si sednu?" u našeho stolu se objevil Connor. ,,Ahoj." otočil se na Grace. ,,Já jsem Connor."

Grace se začala nehorázně culit. ,,Grace? Jsi v pohodě?" drcla jsem do ní, aby se vrátila do reality, ve které jsem vlastně ani já nebyla.

,,No jasně. Promiň. Já jsem Grace. Moc ráda tě poznávám. Takže tvoje je ta mikina?"

,,Ano. Omylem jsem Lily srazil. Dlužím ti koktejl a čistou košili." pozvedl tu moji.

,,Dej mi ji. Já si ji vyperu." natáhla jsem se po ní, ale on ucukl.

,,Já ti ji zašpinil a já se postarám o to, aby byla čistá ano? Alespoň to bude důvod k tomu, abych tě zase mohl vidět." šibalsky se usmál a Grace se nepřestávala křenit.

,,Tak se to nese." Logan položil na stůl tři skleničky. ,,Ahoj. Já jsem Logan. Sorry, nevěděl jsem, že se k nám má někdo přidat."

,,V pohodě lásko. Já už stejně nebudu. Mimochodem to je Connor." představila je Grace.

,,Connor." plácli si jako malí kluci.

Vypila jsem dalšího panáka. Klouzala to do krku snadno. ,,Zatancuješ si se mnou?" přitáhl se ke mně Connor. Přijala jsem a vyrazila na parket.

,,Proč jsi mě hledal?" zvědavost mě přemohla.

,,Chtěl jsem od tebe vymámit číslo, abych ti pak mohl vrátit tu košili." chytil mě za ruku a otočil. Zamotala se mi hlava. Kdyby mě nedržel, spadla bych na zadek.

,,Aaaa. Connore." přiběhla k nám nějaká parta holek. ,,Vyfotíš se s náma? Prosím."

,,Omluvíš mě prosím Lily?" nevěděla jsem, oč se jedná, ale přikývla jsem. ,,Ale rychle dámy. Nechci nechat svoji novou kamarádku dlouho čekat." začali se tam fotit a on se jim podepisoval. ,,Děkuju holky. Rád jsem vás poznal."

,,Ty máš ale štěstí." zašeptala mi nějaká holka, když procházela okolo mě.

,,Connore?"

,,Ano Lily?" začal zase tancovat.

,,Řekneš mi, co to mělo znamenat?" rozhodila jsem ruce.

,,Nech to být. Nechci kazit tak krásný večer. Podle toho jak se tvářila Grace, tak se to brzy dozvíš." zatvářil se jako neviňátko.

,,Asi budu zvracet." zakryla jsem si ústa ruku, protože můj žaludek dělal kotrmelce. ,,Kudy se jde ven?" naléhala jsem.

,,Pojď." chytil mě za ruku a někam mě vedl. Vyšli jsme kamsi ven a zatáhl mě za roh.

Bylo to akorát včas, protože jsem začala zvracet. ,,Sakra. Omlouvám se." držel mi vlasy a hladil mě po zádech.

,,To se stává. Bude to dobrý. Jsi roztomilá i když zvracíš." podal mi kapesník.

,,Děkuju. Asi bych měla najít Grace a Logana. Jsem unavená." byla jsem si jistá, že už zvracet nebudu.

,,Já ti pomůžu je najít. Vy bydlíte někde tady?"

,,Ne. Bydlíme na Colton avenue. Grace je moje spolubydlící. Moc jsem nevycházela s rodiči, tak mi nabídla, abychom si společně pronajali dům. Platí nám ho její rodiče, protože jsou nechutně bohatí. Je to krásná novostavba."

,,Jak je možný, že jsem tě ještě nikdy neviděl? Takovou hezkou holku bych si určitě pamatoval. Bydlím s rodiči na West School Street. To je docela kousek."

,,Řekněme, že nejsem zrovna společenská osoba." zahihňala jsem se.

,,S tímhle jsem měl taky problémy, ale od jistý doby už ne." zastrčil si ruce do kapes. ,,Uvidíme se ještě někdy?" v očích mu zajiskřila naděje.

,,Máš moji košili a já tvoji mikinu, takže.." skousla jsem si ret.

,,Super. Dáš mi nějaký kontakt na sebe?"

,,No jasně. Vytáhla jsem papírek a napsala tam svůj facebook. ,,Tady máš."

,,Lily. Tady jsi. Půjdeme? Už jsme unavení." políbila Logana. ,,Mimochodem budeme spát v hotelu. Nikdo není ve stavu, aby mohl řídit."

,,Jděte napřed. Hned vás doženu." řekla jsem jim.

,,Jasně. Půjdeme támhle. Rádi jsme tě poznali Connore. Doufám, že se ještě uvidíme."

,,Taky doufám." usmál se na ně než se vydali pryč.

,,Mockrát ti děkuju. Za tu mikinu a tak." koukla jsem do země.

,,Kdybych dával pozor, tak bys ji nepotřebovala." zasmál se.

,,To nevadí. Moc ráda jsem tě poznala Connore."

,,Já tebe Lily." najednou jsem byla docela střízlivá. ,,Brzy se ozvu." prohlídl si papírek, který jsem mu napsala a strčil ho do kapsy. ,,Už dlouho se mnou nemluvil nikdo jako ty."

,,Jako já?"

,,Ano. Jako s normálním člověkem." kopl do země.

,,Vždyť ty jsi normální člověk."

,,No jo, ale je to složitější. Měla bys jít než ti zmizí uplně. Pa Lily." objal mě a políbil na tvář.

,,Pa Connore." otočila jsem se a odešla.

Poznali jsme se omylem (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat