Nooit gedacht dat ik binnen een week meer dan 50 reads zou krijgen en al 14 stemmen! Daarom een nieuw hoofdstuk speciaal voor jullie! x
~~~~~♡~~~~~
Pov Rose.
Het is zaterdagochtend net half tien geweest. Ik loop naar de ontbijtzaal en pak een broodje met kaas. Ik ga zitten aan tafel. En even later zijn Luna en Carmela er ook.
Vandaag komen de jongens van One Direction een meisje adopteren. Bleh. Ik doe gewoon alsof ik het vergeten ben en sluit me op in mijn kamer.
Het maakt me niks uit dat ik straf krijg. Ik wil en ga niet. Om elf uur komt die vrouw. Ik voetbal meestal op zaterdagmiddag een uurtje met een groep buiten op het veld.
Dat is van één tot twee uur. One Direction komt als het goed is half drie, dus ik heb een reden om terug naar mijn kamer te gaan.
En daarna kom ik gewoon niet meer terug. Beste plan ooit, al zeg ik het zelf.
Ik eet langzaam mijn ontbijt op. Aan de andere kant wil ik er ook weer wel bij zijn. Puur om de reactie van anderen te bekijken. Want ik ben de enige die weet dat ze komen. Naast het "personeel" hier dan.
Na het ontbijt ga ik nog even terug naar de kamer om mijn haren in te vlechten. Ik laat de vlecht over mijn schouder vallen.
Daarna ga ik weer terug naar de kantine om bij Luna en Carmela te zitten. Uit mijn ooghoek zie ik dat Allison onze kant op komt.
Allison is echt bitch nummer één. Ze is een slet en geloof me, als ze niet in dit weeshuis had gezeten, was ze sowieso te vinden in een hoerenhuis.
Ze is een verwend nest. Haar ouders waren enorm rijk en toen die overleden kreeg zij de erfenis. Volgens mij boeit het haar niks dat ze geen ouders meer heeft.
Ik heb namelijk gehoord dat ze toch nooit thuis waren en dat ze altijd voor zichzelf heeft gezorgd. Of eigenlijk heeft de bediende van haar ouders dat gedaan.
Alleen ze kon niet bij haar bediende blijven omdat die, na de dood van Allison's ouders, geen inkomen meer had. En dus mocht ze van de kinderbescherming niet blijven. Of zoiets.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Allison, de bitch, die tegen mij praat. 'Rosie, meis toch, wat leuk dat ik je zie.' Arg ik haat die stem echt.
Ik rol met mijn ogen. 'Wat wil je van me Allison?' Vraag ik. 'Jij heb iets gedaan wat niet kan en mag en het is wel zo eerlijk om dit te melden. Of niet soms?' Ze kijkt me sluw aan.
'Ik heb geen idee waar je het over hebt, heb je weer eens een slechte droom gehad?' Ik kijk haar kwaad aan. Ze zucht en denkt na over het juiste antwoord.
'Weet je Rose, laat ook maar. Dan vertel ik het wel gewoon.' Ik kijk haar onbegrijpelijk aan. 'Je doet maar,' antwoord ik.
Ze kijkt naar Luna en Carmela en begint dan te praten. 'Rose hier,' ze wijst naar mij en in de kantine is het helemaal stil, 'heeft gisteren iets gestolen in het winkelcentrum.'
Wat the fuck zegt dat kind? Ik heb nooit iets gestolen. 'Allison dat is niet waar en dat weet je zelf ook wel.' Ik kijk haar kwaad aan. Ze heeft me nu echt boos gemaakt.
'Sorry hoor, maar Rose die was de hele tijd bij één van ons en is alleen met mij mee geweest een winkel in. Verder heeft ze geen enkele winkel bezocht,' zegt Luna kwaad tegen Allison.
'Oh en wat is dit dan?' Allison pakt haar mobiel en laat een foto zien. Ik schiet in de lach. 'Jeez Allison, ik wist dat je lelijk was, maar dat?' Ik wijs naar het scherm en zie een foto van Allison.'
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanfictionRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...