{82}

3.4K 165 122
                                    

Pov Rose.

Ik heb zojuist een penny board van Louis gestolen. Hij weet het alleen nog niet dus nu skate ik wat door de gangen. 'Rose!' Hoor ik Louis' stem zeggen. Oké, blijkbaar weet hij het wel...

Ik skate rustig naar Louis toe. 'Ja? Wat is er?' Louis kijkt me aan en daarna naar mijn, of eigenlijk zijn, penny board. 'Mooi hè? Heb ik gekocht in zo'n winkel ding.' Louis knikt en vouwt zijn armen over elkaar heen.

'En je dacht dat ik het zou accepteren om jou alleen te laten penny boarden?' Ik knik. 'Nou, dat doe ik niet, want ik ga gewoon met je mee.' Louis haalt een penny board tevoorschijn en loopt zijn kamer uit.

'Waarom heb je er twee mee?' Vraag ik. Louis haalt zijn schouders op. 'Ik wist gewoon dat je er één zou stelen.' Ik grinnik. 'Ik steel niet, ik leen gewoon dingen zonder het te vragen en geef het later gewoon weer terug.'

'Jij bent echt erg Rose,' grinnikt Louis. Ik schiet in de lach. 'Ik ben helemaal niet raar, maar ga jij maar voorop, want als we verdwalen is het in ieder geval niet mijn schuld,' zeg ik terwijl ik wacht totdat Louis voorop gaat.

Een half uur later komen we weer terug bij onze hotelkamers. Sommige mensen werden kwaad op ons, omdat ze hier kwamen voor hun "rust" en anderen vonden het geweldig.

We zijn beide een paar keer gevallen, omdat we niet goed opletten of er ook drempels en al dat soort dingen waren.

We lopen lachend de kamer van Louis en Harry binnen en zien de andere jongens daar zitten. 'Hoi!' Roep ik blij terwijl ik Louis' penny board wegleg. 'Zijn jullie serieus met-.' Ik knik. 'Jep, dat deden we.'

'Wanneer komen de jongens van 5sos?' Vraag ik als ik zie dat ze er helemaal niet zijn. 'Vlucht gemist, dus komen ietsjes later.' Ik grinnik.

'We moeten nu trouwens gaan, anders wordt het management weer boos en al dat soort dingen,' zegt Liam. 'Oké, ik pak nog even wat spullen uit mijn kamer en dan kunnen we gaan.

En zo staan we, nog geen kwatier later voor het concertgebouw. Het is hier echt al super druk.

We lopen met zijn allen naar binnen. De jongens gaan wat overleggen met het management terwijl ik, samen met Paul, naar de backstage ruimte ga.

Zodra we er aan komen gaan we zitten. Of eigenlijk ga ik liggen op de bank, omdat ik lui ben.

De jongens van One Direction en 5sos komen binnen. Zodra ze mij opmerken springen de jongens van 5sos boven op mij. 'Rosee! Wat leuk om jou te zien,' roept Ashton.

'Ja heel leuk, maar ga van me af, ik hoef niet dood.' Snel gaan ze van me af, maar voordat ik het weet word ik in een knuffel getrokken door de vier jongens van 5sos.

'Rosiee!' Roepen ze blij alsof ze me in geen jaren meer hebben gezien. Voordat ik het doorheb springt Harry boven op Luke, waardoor Luke, samen met Harry omvalt. Ik schiet in de lach en ga op de bank zitten.

We praten nog wat totdat de jongens worden geroepen door Louise om hun kleding enzovoort te doen.

En nu zit ik hier in mijn ééntje en doe ik een spelletje op mijn mobiel. Ik had namelijk geen zin om met de jongens mee te gaan, want ik ben een lui wezen. Ik ga zometeen wel naar hun concert kijken.

Even later sta ik op, omdat het bijna negen uur is. Ik loop naar de jongens toe en wens ze alvast veel succes.

Pov Lena.

We hebben net gezien dat Rose de backstage kamer heeft verlaten. Dit is onze kans. We rennen snel naar de kamer, die niet eens op slot zit, en gaan naar de koelkast. Daar ligt allemaal verschillende soorten drinken in.

Terwijl Daniel de wacht houdt, pak ik Rose haar drinken, aangezien haar naam op het flesje staat en open het. Ik doe er snel twee pilletjes in voordat ik het flesje dichtdraai en weer in de koelkast leg.

En nu is het maar afwachten. Ik loop de kamer uit en sluit zachtjes de deur. Ik gebaar Daniel dat we kunnen gaan en zo staan we niet veel later buiten het concertgebouw.

Pov Niall.

We hebben net het concert gehad en het was echt super leuk om weer samen met de anderen op het podium te staan.

Ik glimlach naar Rose die vrolijk verteld over hoe goed we het deden. Ze geeft me kort een knuffel, omdat ik zweet en onder het water zit. Thanks Louis.

Even later zitten we met zijn allen in de backstage ruimte en praten we over het concert.

'Nee Louis! Ga weg,' roept Rose opeens als ze opstaat en wegrent van Louis. Ze is kletsnat. 'I hate you,' mompelt ze terwijl ze snel een flesje water pakt en dat over Louis heen gooit. Louis kijkt naar zijn kleding. 'Ik had me net omgekleed,' mompelt hij.

Rose grinnikt. 'You deserved it bitch,' zegt ze terwijl ze nog meer water over hem heen gooit. Louis zucht.

'Ik heb dorst,' mompelt Rose terwijl ze naar de koelkast slentert. 'Willen jullie ook?' Iedereen knikt en zo geeft Rose iedereen zijn drinken.

Zodra ze mij mijn drinken geeft gaat er een tinteling door mijn lichaam heen zodra ze mijn hand kort aanraakt. Het is echt irritant.

Rose drinkt een slok van haar drinken en zet het dan neer op tafel. Ze luistert wat naar de gesprekken die iedereen met elkaar voert.

Pov Rose.

Ik voel me opeens echt zwaar kut. Ik heb neigingen om over te geven en ben opeens heel erg moe. 'Ik ga even naar de wc,' mompel ik terwijk ik opsta en langzaam naar de wc loop.

Daar aangekomen geef ik over in de wc. Ik voel dat iemand mijn haar vastpakt en rustgevend over mijn rug wrijft. 'Gaat het wel goed?' Vraagt hij bezorgd. Ik knik, ookal voel ik me zwaar klote.

Ik draai me om en glimlach even naar Niall die me bezorgd aankijkt. 'Het gaat oké,' mompel ik terwijl ik de wc uitloop.

Ik voel dat ik duizelig word en dat alles langzaam zwart voor mijn ogen word. Net voordat ik op de bank kan gaan zitten val ik op de grond wanneer alles volledig zwart voor mijn ogen word en ik verdwijn van de wereld...

~~~~~♡~~~~~

Iedereen enorm erg bedankt voor de 5K votes! I love you. x

Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu