Oké, nu,' zegt Harry. Ik draai me langzaam om en zie iemand staan. 'Ik dacht dat jij naar de supermarkt ging,' zeg ik verbaasd...
Pov Rose.
'Je weet toch wel dat de jongens mij het liefst niet meehebben, omdat ik teveel dingen koop dan dat we nodig hebben?' Vraagt Niall lachend.
'Dat was ook zo ja,' antwoord ik lachend. 'Maar waarom zijn we hier?' Vraag ik terwijl ik om me heen kijk. We zijn namelijk gewoon ergens op een parkeerplaats, niks bijzonders dus.
'Ik wil je ergens mee naartoe nemen,' zegt Niall terwijl hij naar me toe loopt om mijn hand te pakken.
'Weet je, ik zou op dit moment gaan vragen waar we naartoe gaan, maar ik weet dat je toch geen antwoord gaat geven.' Niall schiet in de lach. 'Daar heb je helemaal gelijk in.'
'Nou zullen we gaan?' Vraagt Niall. Ik knik en loop met Niall mee. 'Moeten we lang lopen?' Vraag ik. Ik heb namelijk een hekel aan lopen, dus vandaar.
'Nee als je een beetje doorloopt zijn we er binnen tien minuten,' zegt Niall.
Na een minuutje lopen komen we in het bos. De parkeerplaats stond namelijk aan de rand van het bos.
'Pas op dat je niet struikeld,' zegt Niall zodra we over een smal weggetje lopen. Ik grinnik en let op hoe ik loop. Want als ik dat niet doe, dan val ik gegarandeerd.
'We zijn er bijna,' zegt Niall na een paar minuten. Niall heeft mijn hand nogsteeds vast, maar dat vind ik niet erg.
Niall staat stil en laat mijn hand los. 'Oké, en nu mag je alweer je ogen dichtdoen,' zegt Niall. Voorzichtig sluit ik mijn ogen en niet veel later voel ik Niall zijn handen voor mijn ogen.
Hij begeleidt me voorzichtig nog een stukje verder. Ik haat het als ik niks kan zien, maar het zal wel moeten.
'We zijn er,' zegt Niall blij. Hij haalt zijn handen bij mijn ogen vandaan waardoor ik ze open. Ik kijk om me heen en zie dat we bij een open vlakte zijn met een klein meertje.
Bij het meertje ligt een kleed en een picknickmand. 'Wat vind je ervan?' Vraagt Niall onzeker.
'Het is mooi Niall,' zeg ik terwijl ik glimlach. 'Mooizo, kom,' zegt Niall. Hij pakt mijn hand weer en neemt me mee naar het meertje.
Hij gebaart me dat ik kan gaan zitten, dus dat doe ik. Vervolgens gaat Niall ook zitten. Ik kijk naar de eenden die zwemmen in het meertje terwijl Niall een poging doet om de picknickmand te pakken.
Hij kan er alleen niet bij. Het ziet er enorm grappig uit aangezien hij een klein kind nadoet die snoepjes wilt pakken van de bovenste plank en er dus niet bij kan.
Ik schiet in de lach en geef Niall de mand. 'Rose, niet lachen jij,' zegt Niall. 'Ik kan er niks aan doen dat het er zo grappig uitziet,' verdedig ik mezelf terwijl ik nogsteeds lach.
'Hier eet dit,' zegt Niall terwijl hijeen donut in mijn mond duwt zodat ik niet meer kan praten of kan lachen.
Waarschijnlijk ziet dit er echt hilarisch uit, want Niall die heeft nu de slappe lach. Ik bijt een stuk van de donut af en houd het overgebleven stuk vast met mijn hand.
'I-is het l-lekker?' Vraagt Niall lachend. Ik knik. 'Ja, ook heel erg fijn dat je dat hele ding in mijn mond hebt gepropt,' zeg ik zodra ik mijn mond leeg heb.
'Geen probleem hoor,' zegt Niall terwijl hij rustig een donut begint te eten. Opeens komt er een eend aan die naar Niall toe waggelt. Niall heeft het alleen niet door waardoor ik in de lach schiet.
'Wat is er nu weer?' Vraagt Niall grinnikend. 'Je hebt een aantrekkingskracht tot eenden,' zeg ik lachend terwijl ik naar de eend kijk die nu nog maar een kleine meter bij Niall vandaag is.
Niall draait zich vragend om. 'Ahh een eend!' Roept Niall geschrokken waardoor ik nog harder moet lachen.
'Rose dit is niet grappig,' zegt Niall gefrustreerd waardoor ik op de grond lig van het lachen.
'Geef hem anders wat eten, dan heb je een nieuwe best friend,' zeg ik lachend terwijl ik een stuk brood naar Niall toe gooi.
'Maar zometeen bijt hij in mijn vinger,' zegt Niall terwijl hij een stukje brood van het brood afscheurt. 'Nou en, dat is toch leuk?' Vraag ik lachend terwijl ik mijn mobiel pak om het te filmen.
Ik zet mijn mobiel tegen de picknickmand aan, omdat ik hem niet normaal vast kan houden als ik lach.
Het leuke is dat Niall niet eens weet dat ik het film en dat hij nu tegen de eend praat. 'Kijk hier heb je een stukje brood,' zegt Niall. De eend komt steeds dichterbij Niall.
'Pak alsjeblieft gewoon het brood en niet mijn vinger,' zegt Niall terwijl hij kijkt naar hoe de eend het brood uit zijn handen pakt.
'Yes hij pakte mijn vinger niet,' roept Niall blij terwijl hij mijn kant opkijkt. 'Heel mooi, maar je hebt de eend nu beledigd, want het is een zij,' zeg ik lachend.
Ik lach nu al bijna tien minuten en mijn buik doet al pijn. 'Sorry mevrouw de eend, kijk hier heeft u nog meer brood,' zegt Niall terwijl hij de eend het hele stuk brood geeft.
De eend waggelt tevreden weg. Niall ziet nu pas dat mijn mobiel het filmt. 'Rose,' zegt Niall terwijl hij mijn mobiel probeert te pakken. Ik pak snel mijn mobiel en druk het filmpje op stop.
'Geef me die mobiel,' zegt Niall terwijl hij over mij heen klimt om mijn mobiel te pakken. 'Nee, ik heb buikpijn van het lachen dus ga weg,' zeg ik lachend.
'Of je geeft jou mobiel, of ik ga je kietelen,' zegt Niall terwijl hij mij uitdagend aankijkt.
'Mijn mobiel krijg je niet,' zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek. 'Dan ga ik je kietelen.' Voordat ik kon reageren begint Niall mij te kietelen.
Jammer genoeg kom ik niet weg aangezien Niall boven op me zit en mijn lichaam vastzit tussen zijn benen.
'Stop!' Roep ik lachend terwijl ik Niall van me af probeer te krijgen. Het lukt alleen niet, want hij is sterker dan dat ik ben.
'Nee ik stop niet,' zegt Niall grinnikend terwijl hij me harder begint te kietelen.
'Mevrouw de eend help me,' zeg ik moeilijk doordat ik moet lachen. 'Mevrouw de eend verstaat je toch niet Rose,' zegt Niall. 'Nou mevrouw de eend komt wel deze kant op,' zeg ik terwijl ik naar de eend kijk.
Wat er nu gebeurd is een moment die ik nooit zal vergeten. De eend springt boven op Niall waardoor Niall nu op mij ligt.
'Die eend is geweldig,' zeg ik lachend zodra ik Niall zijn verbaasde gezicht zie. 'Die eend is raar,' zegt Niall
De eend vliegt kwakend weg. Ik kijk Niall aan. Zijn hoofd is nog maar twintig centimeter bij mij vandaan.
Ik kijk hem aan in zijn ogen en zie hem langzaam dichterbij komen. Hij veegt wat haar uit mijn gezicht voordat hij zijn lippen voorzichtig op die van mij drukt...
~~~~~♡~~~~~
Dat van die eend was niet mijn plan, maar de eend nam mijn gedachten over en daardoor zit er een eend in dit verhaal...😅
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanficRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...