{97}

3.4K 144 136
                                    

Pov Rose.

We zijn nu onderweg naar het laatste concert van de tour. Hierna gaan we weer naar huis. Ik heb er opzich we zin in om weer naar huis te gaan, maar het is ook echt super leuk om allemaal nieuwe landen te leren kennen.

Tessa is de hele tijd nog bij ons gebleven. Als de jongens moeten optreden zitten we vaak samen backstage, en af en toe ook met Louise.

Louis zijn voet is weer helemaal genezen. Toen we het filpje, dat iemand daarvan op YouTube had gezet, bekeken hebben we echt te hard gelachen, omdat het er echt heel dom uitzag.

Louis lachte nog wel het hardst en heeft het filmpje de hele tijd op replay gedrukt. De drummer heeft zijn excuses aangeboden en voelde zich enorm schuldig, maar Louis moest er gewoon om lachen en zei dat het niks uitmaakte.

In één van de grootste televisie show's van de wereld hebben wij, vooral Niall, bekent gemaakt dat we een relatie hebben. We hebben het een kleine maand na Louis zijn val verteld.

Veel mensen hadden het al verwacht, aangezien de paparazzi en fans ons heel vaak samen hebben gespot.

Harry en Tessa wilden het eerst nog voor zichzelf houden, want Tessa had echt totaal geen zin om gestalkt te worden. Zij hebben het dus een paar weken geleden bekend gemaakt.

Niall is zoals gewoonlijk enorm druk en springt wat heen en weer door de bus. We laten hem wel springen, want dat is beter dan dat hij ons gaat irriteren met zijn enthousiaste gedrag.

Niall gaat na een tijdje naast me op de bank zitten, maar aangezien het al redelijk krap was, wordt ik nu geplet door Niall en Luke. En ik kan je zeggen dat ze het enorm grappig vinden.

'Sukkels,' zeg ik terwijl ik opsta. Ik sta nog liever dan dat ik geplet wordt. Ik weet dat er fans zijn die graag in mijn plaats willen staan, maar na een tijdje is het vrij irritant.

'Roosje kom hier,' zegt Niall. Ik schud mijn hoofd. 'Alsjeblieft?' Smeekt hij. Ik schud nogmaals mijn hoofd. Hij kijkt me zielig aan terwijl ik moet lachen.

'Als je komt dan trakteer ik je op kipnuggets,' zegt Niall. Zijn blik verteld me dat ik "nee" moet zeggen. Maar ik ben Rose, aangenaam, en ik ga nu expres "ja" zeggen. Ook al zeg ik altijd "ja" tegen kipnuggets.

'Ik kom al,' zeg ik vrolijk waardoor Niall zichzelf facepalmt. Luke lacht. 'Dat had je niet moeten zeggen Niall,' zegt hij tegen Niall.

'Ik had het kunnen verwachten,' antwoordt Niall. Ik loop naar Niall toe. Zodra ik bij Niall ben trekt hij mij op zijn schoot en slaat hij zijn armen om me heen.

Nu weet ik ook dat ik hier vastzit totdat we bij de plaats zijn waar het concert is. 'Hoelang moeten we hier nog zitten?' Vraag ik aan Liam. De anderen vragen heeft geen zin, want die weten het toch niet.

'Nog twee uren ongeveer,' antwoordt Liam waardoor ik zucht. Niall grinnikt. 'Dan kan ik je nog ongeveer twee uren knuffelen,' zegt Niall blij.

Aangezien ik hier niet meer weg kan komen, ook al heb ik het nog niet geprobeerd, ik weet gewoon dat ik hier niet weg kom, ga ik wat comfortabeler zitten.

Dus nu zit ik met mijn rug tegen de zijleuning, Niall zit namelijk aan de zijkant, en met mijn benen over Luke en Liam heen.

Mijn hoofd rust tegen Niall zijn borst aan terwijl Niall me stevig vasthoudt. Zoals ik al zei, die laat me de komende twee uren niet los.

Ik pak mijn mobiel en maak echt een fantastische selfie. Het is vooral fantastisch, omdat ik er vet cool op sta en Niall totaal niet, omdat hij niet eens weet dat ik een selfie maakte. Hij was druk bezig met praten tegen Luke.

Ik kijk Niall even aan voordat ik de foto op Instagram zet. Vervolgens tag ik Niall erin. Ik hoor een "pling" uit Niall zijn mobiel komen. Hij heeft namelijk de meldingen aanstaan voor wanneer ik post. Dat heeft hij ook bij de jongens gedaan.

Ik krijg duizenden likes binnen terwijl Niall zijn mobiel verbaasd pakt. Ik zie dat Instagram opent. Niall kijkt naar de foto en kijkt dan mij aan.

'Ik sta er weer fantastisch op!' Roept hij sarcastisch waardoor ik moet lachen en mijn tong uitsteek. Daarna plaatst hij een reactie, maar ik kan niet meelezen, want hij is sneaky aan het doen. Dat wordt dus wachten totdat hij klaar is.

Ik kijk op mijn mobiel en wacht totdat hij hem plaatst. Niall legt zijn mobiel weer weg en precies op dat moment komt zijn reactie tevoorschijn. Zo van PIEF PAF POEF.

Ik druk op de reactie en begin met lezen "@niallhoran: You are so much prettier on this picture than I am🙈💙. Why do you always make selfies on times like these? You bitch!😈💩 No I'm joking you aren't a bitch💋. You are the most beautiful person in the whole world and I love you😍😘. Even if you post pictures like this❤. x Ni"

Ik kijk Niall aan en geef hem een kus op zijn neus voordat ik terug ga reageren. Lekker sociaal bezig...

"@rose_officialx: @niallhoran you are beautiful on every picture. You are always beautiful❤ I once took a picture of you when you were angry because there was no chicken in a restaurant. And I can tell you that you are damn beautiful when you're angry🙈💋"

(Ik vond t leuker om dat in het Engels te typen, ook al is mn Engels verdomde slecht)

"Waarom maakte je toen een foto van mij?' Vraagt Niall lachend nadat hij mijn reactie had gelezen. 'Weet ik veel, omdat het kan.' Sommigen van de andere jongens hebben de reacties ook gelezen en kijken ons nu aan waardoor ik mijn hoofd verstop.

'Ik bescherm je wel tegen deze sukkels,' zegt Niall. 'Hé! Ik ben geen sukkel!' Roept Louis terug. 'Echt wel!' Roept Niall weer waardoor ik moet lachen.

'Rose, je moet me helpen,' zegt Louis. Ik schud mijn hoofd. 'Niks moet, alles kan.' Louis zucht en gooit een kussen tegen mijn hoofd.

'Je zei dat je mij zou beschermen,' zeg ik terwijl ik Niall aankijk. 'Oepsie?' Antwoordt Niall. Ik draai me weer om naar Louis. 'Oké Louis ik help je wel.' Ik kijk nu Niall aan.

'Louis is geen sukkel, jij bent zelf een sukkel,' zeg ik tegen Niall. Luke geeft me een high five terwijl Niall me zielig aankijkt. 'Sorry NiNi,' zeg ik terwijl ik hem een kus op zijn wang geef. Niall schudt zijn hoofd lachend terwijl hij "sukkel" mompelt. 'Awh cute sukkels,' zegt Louis waardoor ik hem een dodelijke blik geef.

~~~~~♡~~~~~

IK WILDE EVEN ZEGGEN DAT JE VRAGEN VOOR DE Q&A NOGSTEEDS KAN STUREN IN HOOFDSTUK 95!

Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu