Pov Rose.
'Niall ga toch fietsen of zoiets,' zeg ik lachend als Niall me uit bed probeert te halen.
'Ga zelf fietsen, o nee wacht, je kunt niet fietsen, want de laatste keer dat jij fietste viel je in de struiken,' zegt Niall zo serieus mogelijk.
'Je had tegen me gezegd dat je dat nooit meer zou zeggen,' mompel ik. 'Oepsie,' zegt Niall lachend. Ik gooi mijn kussen tegen Niall zijn hoofd aan.
'Waarom moet ik nou weer een kussen tegen mijn hoofd aan krijgen?' Vraagt Niall. 'Mevrouw de eend zei dat ik dat moest doen,' zeg ik.
Niall zucht. 'Waarom heb je het altijd over mevrouw de eend?' Vraagt Niall terwijl hij de kussen naar mij toe gooit. 'Zonder mevrouw de eend hadden we waarschijnlijk geen relatie gehad,' zeg ik.
En ja mensen, jullie hoorden, of eigenlijk lazen, het goed. Niall en ik hebben nu een relatie. Niall vroeg het aan me nadat we zoenden. Alleen voordat ik "ja" kon zeggen schoot ik in de lach, omdat ik terug dacht aan hoe Niall werd aangevallen door de eend. En dat is nu een week geleden.
'Rose, sta op,' zegt Niall voor de zoveelste keer. 'Maar ik wil niet opstaan,' mompel ik. 'Dan maar zo,' Niall haalt de dekens van me af en tilt me met gemak op.
Ik kan nu niet tegenwerken, want dan flikker ik op de grond en daar heb ik niet heel erg veel zin in.
'Jij bent echt een lui kind,' zegt Niall terwijl we de trap aflopen, eigenlijk is Niall de enige die loopt, maar dat maakt me niks uit. 'Ik ben niet lui, ik ben slim. Ik ben gewoon zo slim dat ik niet hoef te lopen om te kunnen eten,' zeg ik.
'Het is dat ik van je houdt, maar anders...' Ik rol met mijn ogen. 'Anders had je me nogsteeds moeten dragen, want je weet dat ik anders niet kom,' zeg ik.
We komen de keuken in en er is werkelijk waar helemaal niemand. 'Waar is de rest?' Vraag ik aan Niall. 'Harry is naar Tessa gestuurd door Louis en Louis en Liam zijn bij hun familie,' antwoordt Niall.
Hij zet me neer op een stoel en drukt een kus op mijn lippen voordat hij tosti's gaat maken. Ik kijk aandachtig naar hoe Niall klunzig bezig is.
Ik sta op en loop naar Niall toe. 'Je kan ook echt vrij weinig,' zeg ik terwijl ik hem aan de kant duw om de tosti's klaar te maken. Ik wil namelijk geen aangebrande tosti's.
'Nou zeg, ik wilde een keer aardig doen,' zegt Niall zielig. Ik grinnik en geef hem een kusje op zijn neus.
'Oké ik ga je helpen, want ooit moet je het zelf kunnen,' zeg ik terwijl ik op het aanrecht spring.
Ik vertel Niall wat hij moet doen terwijl ik rustig kaas eet. 'Nu weten we ook waar al het kaas altijd naartoe gaat,' zegt Niall.
'Doe maar alsof je dat niet hebt gezien en praat er nooit meer over,' zeg ik terwijl ik nog een plakje kaas in mijn mond prop.
'En wat als ik het zeg tegen de anderen?' vraagt Niall terwijl hij me aankijkt. 'Dan ben je ten eerste gemeen en ten tweede, dan vertel ik de anderen dat je werd aangevallen door mevrouw de eend,' antwoord ik.
En nee de jongens weten het nog niet. Ik wil dit namelijk gebruiken om hem te chanteren. Hij wilt namelijk niet dat de rest het weet.
'Jij bent echt stom,' zegt Niall nu. 'Wat zei je?' Ik kijk hem uitdagend aan. 'Niks. Zijn de tosti's nu klaar?' Vraagt Niall nu om het onderwerp te veranderen. Ik grinnik en knik. 'Ja die zijn wel klaar.'
Ik ga van het aanrecht af en kijk hoe Niall de tosti's uit het tostiapparaat haalt. 'Auwtsj,' mompelt Niall terwijl hij zijn vinger in zijn mond stopt.
'Sukkel,' zeg ik lachend. 'Het doet pijn,' zegt Niall terwijl hij naar zijn vinger kijkt. 'Nou ik ga er geen kusje op geven. Geef me nu een tosti,' zeg ik.
'Jij bent echt gemeen,' zegt Niall terwijl hij mij een bord met een tosti erop geeft. 'Dankje Ni,' zeg ik blij. Niall mompelt een "alsjeblieft" en gaat tegenover mij zitten.
Ik neem een hap van mijn tosti terwijl Niall me aandachtend aankijkt. 'Is hij lekker?' Vraagt Niall. Ik knik waardoor Niall trots glimlacht alsof hij een kind is die voor de eerste keer zijn veters heeft gestrikt.
Niall blijft me aanstaren terwijl hij eet. Ik kan niet tegen starende mensen, want dan voel ik me ongemakkelijk en doe ik domme dingen.
Niall staat op en loopt alweer naar het tostiapparaat. 'Wil je nog een tosti?' Vraagt Niall. 'Ja, eten!' Roep ik vrolijk terwijl ik opsta en alweer op het aanrecht ga zitten. Ik weet niet, maar ik vind het gewoon leuk om te kijken naar hoe Niall klunzig bezig is.
Automatisch ga ik weer kaas eten. Kaas is lekker dus waarom zou ik het dan niet gaan eten?
Na een tijdje zijn de tosti's klaar en klap ik trots in mijn handen. 'Mijn baby kan eindelijk iets,' zeg ik blij. 'Ik ben geen baby,' zegt Niall zielig.
'Echt wel,' zeg ik lachend, 'maar je bent wel een leuke baby.' Niall glimlacht. 'Als ik een baby ben dan ben jij een peuter,' zegt hij terwijl hij zijn tong uitsteekt.
'Peuters mogen mij niet,' zeg ik. 'Waarom niet?' Zegt Niall terwijl hij een hap neemt van zijn tosti. 'In het weeshuis wilden de peuters mij altijd aanvallen met stiften,' zeg ik waardoor Niall moet lachen.
'Dat is niet grappig, eerder eng,' dat laatste mompel ik. 'Awh is mijn meisje bang voor peuters,' zegt Niall nu. Ik schud mijn hoofd.
'Als je er wel bang voor bent dan bescherm ik je wel,' zegt Niall nu. 'En dat zegt de baby?' Vraag ik.
'Een baby kan niet praten Rose, dus ik kan onmogelijk een baby zijn,' zegt Niall nu. 'Wauw eerst kan je een tosti klaarmaken en nu kun je slim zijn. Dit is niet goed voor mij,' zeg ik lachend.
'Ik heb jou tosti nogsteeds hier,' zegt Niall. 'Geef mijn tosti.' Als extra effect kijk ik Niall met puppyogen aan. 'Alleen voor een kusje,' antwoordt Niall.
Ik buig een beetje naar voren en geef Niall een zoen op zijn lippen. Na een minuutje laat ik zijn lippen los en pak ik snel mijn tosti die ik langzaam opeet.
'Gekkerd,' zegt Niall lachend. 'Baby,' zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek. 'Hé het huis staat niet in de fik!' Roept Harry verbaasd zodra hij de keuken in komt en ziet dat we tosti's hebben gemaakt.
'We kunnen wel wat,' zegt Niall trots. Ik knik. 'Niall was alleen een kluns en brandde zijn vinger, maar verder ging alles perfecto,' zeg ik.
Niall kijkt me kwaad aan terwijl Harry lacht. 'Waarom moet je zoiets altijd zeggen?' Vraagt Niall.
'Omdat het kan,' antwoord ik.Niall draait zich weer om naar Harry. 'Hoe was het bij Tessa?' Vraagt Niall nieuwsgierig. Harry kijkt blozend naar zijn voeten waardoor ik ook nieuwsgierig word.
'Vertel Harry,' zeg ik nu. 'We hebben-' Ik onderbreek hem. 'Echt waar?' Vraag ik terwijl ik van het aanrecht af spring. Harry knikt.
'Yeah!' Roep ik blij terwijl ik Harry knuffel. 'Harry is niet meer loner!' Zegt Niall blij terwijl hij een groepsknuffel creëert.
Na de knuffel kijkt Harry naar de kaas. 'Waar is Tessa nu?' Vraag ik, omdat ik nergens een Tessa zie. 'Ze moest nog iets regelen, want ze wilde wat langer in Londen blijven en anders zou ze volgende week alweer verder moeten vanwege de planning die ze had,' zegt Harry. Ik knik als teken dat ik het begijp.
'Ik durf te wedden dat er veel meer kaas was voordat ik vertrok,' zegt Harry terwijl hij naar de kaas kijkt. Niall kijkt mij grijnzend aan waardoor Harry mij ook aankijkt. 'Ik ga me omkleden, doei jongens,' zeg ik terwijl ik de keuken verlaat. 'Rose ik wist niet dat je een muis was,' hoor ik Harry nog zeggen voordat ik de trap oploop...
~~~~~♡~~~~~
New chapter because I reached 6K+ votes!!❤
Idk waarom ik dat in het Engels schreef. Ik had er gewoon zin in, dus laat mij😂.
|🍅|
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanficRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...