Voordat ik de Q&A begin wil ik even zeggen dat mijn Facebook echt goals is (^)😂
~~~~~♡~~~~~
Aan Mevrouw de eend:
mikeyhisash IK BEN ZO JALOERS OP JOU OML JE BENT GEWOON OP NIALL GESPRONGEN JIJ LUCKY EEND
Ik zou zeggen, verander in een eend en spring op Niall!
romytjehhhh: wil je Naill nog eens pesten? Zo ja zeg ff tegen rose dat ze het moet filmen oke?
Ja zal ik doen!
aurora-m-k: wat dacht u toen niall u een hij noemde?
Dat vond ik erg gemeen.
13Zoewolf: is er ook een meneer eend?
Ja die is er.
Aan Niall:
mikeyhisash: koop nu een ring. en ga dan op een knie zitten voor rose. volg je me nog? ja mooi. dan zeg tegen haar lieve woorden en dat je met dr wilt trouwen. ze zegt ja en tada dan maken jullie kleine baby's en adopteren mij. dit is geen voorstel. dit moet je doen :)
Uhm... Ik wil je graag adopteren, want je lijkt me aardig, maar alleen al een Rose hebben is al erg genoeg.
_xx_naomitje_xx_: op een schaal van 1/100 hoe verliefd ben je op Rose?
1000000 :)
sam2777: hoe belangrijk is eten voor jou? Want als dat heel belangrijk is kunnen we zeker bff's worden!
Zei je nou eten?! Ik houd van eten!!
aurora-m-k: rose of tomaticorns?
Rose ;)
XJulia_StylesX: Wat is het leukste aan Rose?
Alles is leuk aan Rose!
ADHDkid: Als er een dubbeldeks-pizza word uitgevonden... zou je m kopen? (T zijn er dus 2 in 1!!! Koop ze nu op www.jaikwileendubbeldekspizzakopen.nl!) Of zou je voor de pizza met dorito-smaak gaan? (Zelfde site! Nu voor de helft van de prijs!!!)
Ja lekker! Maar ik ben te lui om naar die website te gaan...
Aan Liam:
mikeyhisash: ik heb pijn....
Waar aan vraag je je af?
(B) ear Payne ;)Dat is niet grappig😒
mikeyhisash: gooit lepels naar bear Payne.
Jij bent echt gemeen!
sam2777: ga jij ooit weer met een lepel eten? Dan gaan we samen soep eten!!!
Sorry. Lepels en ik gaan niet samenwerken.
XJulia_StylesX: Waarom ben je altijd zo slim, je kunt ook toch gewoon een x een fout maken
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanficRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...