{17}

5.8K 236 35
                                    

Nieuw hoofdstukjee voor de leukste lezers ooit!❤

~~~~~♡~~~~~

'Ik laat nog wel een taart maken met je lelijke kop erop als beloning. Nou dag!'

Pov Rose.

Nadat ik dat heb gezegt ben ik naar de keuken gegaan, pakte ik een bak ijs uit de vriezer en liep ik naar mijn kamer nadat ik een lepel had gevonden.

Nu zit ik hier, met een bak ijs op schoot. Normaal eet ik niet veel ijs, maar nu boeit het me niks. Ik heb Luna geappt en gezegt dat ik terug bij de jongens ben.

Ook heb ik haar alles verteld. Luna is en blijft de meest speciale persoon in mijn leven. Omdat zij de enige is die ik heb.

Ik moet zeggen dat ik me verveel. Meestal ben ik zo'n persoon die van alles doet, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Dat ze Allison geloven. Ik had nooit gedacht dat het haar zou lukken. Zonder Allison was mijn leven ietsjes beter.

Er wordt op de deur geklopt. 'Rose doe open.' Ik hoor Louis zijn stem. 'Nee, ga weg!' Ik neem een hap van mijn ijs.

'Waarom zou ik open moeten doen?' Vraag ik nu. 'Omdat ik met je wil praten.' Ik zucht. 'Dat kan zo ook wel.'

'Nee Rose dat kan niet.' Ik smijt de lepel naar de deur. 'Dan ga je toch lekker weg,' roep ik kwaad.

Shit.. ik moet zometeen die lepel weer oppakken. 'Ik ga niet weg voordat je normaal met me praat,' zegt hij vastbesloten.

'Dan kun je lang wachten.' Ik sta zuchtend op om de lepel te pakken. 'Je moet toch ooit eten,' zegt Louis nu. Ik hoor dat hij tegen de deur gaat zitten.

'Ik heb hier een voedselvoorraad van een week dus maak je maar geen zorgen.' Ik klim weer op mijn bed en eet verder.

'Je hebt geen voedselvoorraad,' zegt hij. 'Echt wel. Kijk maar onder mijn bed. Oh nee wacht. Dat kun je niet, want je kunt niet binnen komen.' Ik ben echt heel erg aardig.

'Rose...' hij zucht. Ik pak mijn mobiel en plug mijn oortjes erin. Ik open spotify en luister muziek. Ik ben van plan om Louis te negeren.

Opeens hoor ik Steal my girl. 'Ugh Luna!' Mompel ik zacht. Dacht ik hun even niet te hoeven horen gebeurt er dit. Ik doe mijn oortjes uit en gooi mijn mobiel tegen de deur. Kan ik er wat aan doen dat ik bijna dood ging doordat ik naar rot stemmen moest luisteren.

Ik loop naar mijn mobiel en zie dat hij kapot is en niet meer aan wil. Er is één voordeel en dat is dat ik nu geen One Direction meer hoef te luisteren.

'Rose! Wat ben je aan het doen?' Louis zit er nogsteeds. 'Ik heb mijn mobiel kapot gemaakt zodat ik niet meer naar jullie rot stemmen hoef te luisteren.' Louis grinnikt kort.

'Blijf je daar echt zitten?' Ik raak een beetje geïrriteerd door dat mens. 'Ja tenzij jij die deur open doet.' Ik krijg een idee.

Ik draai de deur van slot en hoor Louis opstaan. Ik doe de deur open en voordat hij naar binnen kan lopen gooi ik hem weer dicht. 'Zo nu kun je weer gaan, doei Louis.'

'Auw mijn neus.' Het is even stil. 'Nee ik bloed dood!' Voordat ik het weet hoor ik zijn voetstappen afsterven naar beneden.

Ik grinnik. Well done Rose. Well done.

Pov Liam.

'Auw mijn neus,' hoor ik Louis van boven zeggen. 'Nee ik bloed dood!' Hoor ik nu. Wat is er gebeurd?

Even later staat Louis in de woonkamer met een bloedneus. Harry begint te lachen. 'Sloeg ze je?' Vraagt hij.

Louis schud zijn hoofd. 'Ze gooide de deur tegen mijn kop aan, omdat ik zei dat ik pas weg ging als zij de deur open zou doen.' Louis pakt een zakdoekje en houdt die tegen zijn neus aan. 'En toen, voordat ik naar binnen kon stappen gooide ze de deur weer dicht.'

'Poor boy,' zegt Niall. 'Ze was echt boos hè?' Vraag ik aan Louis. 'Ja, en naast dat klonk ze ook teleurgesteld.' Heeft ze dan toch niks gedaan? Nee dat kan niet. Allison had bewijs.

'En ze gooide met een lepel en haar mobiel. Die nu volgens mij kapot is.' Louis loopt naar de keuken om zijn handen die onder het bloed zitten schoon te maken.

'Ze is nogal agressief,' begint Allison die net binnen is gekomen en blijkbaar alles heeft gehoord, 'ze heeft snel last van woedeaanvallen.'

Niall kijkt haar vragend aan. 'Ze heeft mij eens geslagen zonder reden,' zegt ze. Mijn ogen worden groot. 'En wat was volgens haar de reden?' Vraagt Louis die weer terug is gekomen.

'Z-ze,' Allison denkt na, 'ze zei dat ik geen leven had en dat ik het beste dood neer kon vallen.'

Pov Niall.

Wat? Waarom zou ze dat zeggen? 'Allison fucking Chanel Woods dat is niet waar! Jij zei dat altijd tegen mij. Ik heb dat nooit gezegt en zal dat ook nooit doen!' Rose komt kwaad de woonkamer binnen.

'Maar weten jullie, als jullie die bitch geloven, dan doen jullie dat maar. Jullie zijn precies hetzelfde als alle andere mensen op de wereld -behalve Luna, mijn ouders en mijn oma dan-' ze stopt even. 'Ik kwam alleen maar sorry zeggen vanwege Louis' neus ofzo, maar weet je stik er maar in!' Nadat ze dat heeft gezegt, loopt ze weer weg.

Ik kijk iedereen aan. Allison rolt met haar ogen. 'Ze liegt,' zegt ze. 'Allison kun je voor één keer even je mond houden, dankjewel!' Roep ik zonder er bij na te denken.

'Whatever,' ze staat op en loopt naar haar kamer. Er onstaat een ongemakkelijke stilte. En ik moet zeggen ik weet vaak iets te zeggen, maar dit keer niet.

'Ik snap het niet,' zegt Louis opeens. 'Wat snap je niet?' Beantwoordt Harry. 'Als je naar Rose kijkt zie je niet aan haar dat ze "bad" is. Terwijl Allison vanalles over haar zegt.' Ik knik. 'Ik begrijp je volkomen.'

Er valt weer een stilte. Het heeft geen zin om nu naar Rose te gaan, want dat overleef je niet, tenminste volgens Louis overleef je het niet, omdat hij werd aangevallen door een deur.

Ik zucht en sta op. 'Wat ga je doen?' Vraagt Liam. 'Rose zou toch een nieuwe mobiel moeten krijgen, ookal accepteert ze het nooit.' Ik loop naar de hal. 'Ik ga mee, want zonder mij had ze waarschijnlijk niet met haar mobiel gegooid,' zegt Louis.

'Waarom gooide ze eigenlijk met haar mobiel?' Vraag ik hem. 'Ze had het over Luna en over onze muziek. Dus ik gok dat Luna onze muziek in haar telefoon heeft gezet.'

Ik grinnik. Ik weet één ding zeker en dat is dat ze totaal geen fan van ons is. En als ze het ooit wordt, dan mag het wel op het nieuws.

Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu