Mijn ogen worden zo groot als watermeloenen zodra ik zie wie daar staat. 'Julia?' Roep ik alsof ik het niet geloof.
Pov Rose.
'Rose! Wauw lang niet meer gezien.' Ik grinnik. 'Nooit gedacht dat ik jou ooit weer eens zou zien,' zeg ik glimlachend. We beginnen hyper te springen. 'Psst Rose, ik zie een Harry deze kant op lopen,' fluisterd Niall. 'Niet nu Niall.'
'Maar dan-' Ik zucht. 'Verzin gewoon iets oké.' Niall kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Als je je donuts wilt houden moet je mij geen plan laten verzinnen.'
'Waarom verstop je die donuts niet gewoon?' Mengt Julia zich in het gesprek. 'Dat is een geweldog plan! Maar wat als iemand ze steelt, dan heb ik geen donuts meer,' mompelt Niall. 'Dat gebeurt heus niet en anders koop je toch gewoon nieuwe,' zeg ik nu.
'Maar-. Shit Harry komt heel dichtbij snel verstop dit Rose.' Niall geeft me de plastic tassen. 'Wat, maar, arg, hier Julia.' Ik geef het aan Julia en gebaar haar dat ze moet doen alsof het van haar is, als Harry er iets over zegt. 'Rose! Je-'
Ik leg mijn hand op Julia haar mond zodra Harry binnenkomt. Harry kijkt mij en Julia verbaasd aan. Ik laat mijn hand los van Julia's mond. 'Hoi Harry, hoe gaat het?' Ik glimlach naar Harry die een "oké raar" mompelt.
'Wat doen jullie hier eigenlijk?' Harry kijkt van mij naar Niall. 'Ik wilde eten hebben want ik heb nog niks gegeten vandaag dus toen kwamen we hier,' zeg ik terwijl ik een "tada" dansje doe. Geen idee of dat bestaat, maar bij deze, het bestaat vanaf nu.
'En waarom legde jij je hand op haar mond?' Ik grinnik. 'Julia die praat heel veel en moest even stil zijn.' Harry knikt en kijkt naar de plastic tassen die in Julia's handen zitten. 'Hoeveel donuts zijn dat wel niet?'
Harry is soms echt irritant, al heeft hij het zelf niet eens door. 'Harry laat haar met rust, als zij zoveel donuts wilt kopen dan doet ze dat.' Harry doet hij handen onschuldig in de lucht. 'Sorry, Julia was het toch?' Julia knikt terwijl ze me een kwade blik geeft.
Ik steek lachend mijn tong uit voordat ik me weer op Harry richt. 'Maar wat doe jij hier eigenlijk?' Harry kijkt Niall kort aan voordat hij begint met praten.
'Ik wist dat jij bij Niall was, want dat appte hij, dus ik dacht ik kom ook even. Alleen Nialler wilde maar niet reageren op WhatsApp, dus toen heb ik Niall's mobiel getraceerd en kwam ik erachter dat hij hier was. En nu ben ik hier.'
Ik knik. 'Ik haakte al af toen je bij het stukje was dat Niall je appte, maar oké.' Harry geeft me een kwade blik.
'Uhm Rose?' Ik draai me om naar Julia. 'Ja Juul.' Julia kijkt even naar Harry of hij iets kan horen of niet. 'Ik moet nu echt gaan, want mijn ouders verwachten me thuis.' Ik kijk even naar Harry. 'Oké, uhm geef die tassen maar, als Harry er na gaat vragen sla ik hem wel bewusteloos met Niall's donut.' No way dat ik hem ga slaan met mijn eigen donut.
Julia knikt dankbaar. 'Mag ik je nummer nog wel, zodat we binnenkort kunnen afspreken?' Julia knikt en geeft me haar mobiel.
Ik zet mijn nummer erin en app daarna mezelf zodat ik haar nummer ook heb. 'Thanks.' Ik geef Julia een knuffel.
Even later laten we elkaar los. 'Ken je hem nog?' Julia kijkt me vragend aan. 'Ken ik wat nog?' Ik grinnik. 'Onze coole handdruk waar iedereen jaloers op was.'
Julia laat een "o die" horen. 'Jazeker ken ik die, die zou ik nooit vergeten.' Ik grinnik. Niet veel later doen we onze handdruk.
Als die klaar is knuffelen we elkaar nog even voordat Julia vertrekt. Ik geef de tassen aan Niall en gebaar hem dat hij maar iets moet verzinnen.
Harry grijnst als hij Niall met die tassen ziet. 'Ik wist wel dat jullie degenen waren die dat hebben gekocht.'
'Het was Niall zijn idee.' Harry schud lachend zijn hoofd. 'Laten we maar snel gaan, voordat Liam of Louis preken gaan geven.'
'Dus je stuurt me niet naar de sportschool?' Ik kijk Harry hoopvol aan. 'Hoezo zou ik jou naar een sportschool sturen?'
'Nou, gewoon, het zou mij niks verbazen als je dat zou doen.' Harry schudt lachend zijn hoofd. 'Rose je denkt echt dat ik een monster ben.'
'Maar je bent ook een monster.' Harry zucht. 'Als je een jongen was zou ik je slaan.' Ik steek mijn tong uit. 'Gelukkig ben ik geen jongen, maar als je iemand wilt slaan, hier is Niall.'
Ik duw Niall voor me alsof hij een schild is. 'Rose, waarom wil je dat Harry mij slaat.' Ik grinnik. 'Hij moet zijn woede toch ergens op kwijt.'
'En dus word ik als boksbal gebruikt?' Ik knik vrolijk. 'Rose en Niall, ik ga niemand slaan, laten we gewoon gaan, want al die mensen kijken ons aan.'
'Dat komt omdat jij, Harry Styles, een monster bent,' zeg ik. Harry facepalmt zichzelf voordat hij ons naar buiten trekt.
'Rose je bent echt raar. En vervelend en-' Ik leg mijn hand op Harry zijn mond. 'Nu stil jij want ik wil naar huis.'
'We hebben een beest opgevoed, help!' Roept Harry terwijl hij richting huis begint te rennen. 'Jij bent hier het monster, niet ik,' zeg ik lachend.
Ik kijk naar Niall die de tassen nog vast heeft. Ik pak snel één van de twee tassen en huppel vooruit. 'Dat had je niet hoeven doen Rose.'
'Toch doe ik het, want ik ben aardig, nou komen jij want ik wil naar huis.' Niall grinnikt. 'Waarom wil je opeens zo snel naar huis?'
Ik zucht. 'Omdat ik naar het toilet moet, dus schiet op, ik houd het bijna niet meer.' Niall schiet in de lach terwijl hij mij volgt.
Harry staat twintig meter verder te wachten op ons. 'Jullie zijn echt sloom, vooral jij Niall, je zou naar de sportschool moeten gaan.'
'Nee geen sportschool, ik loop wel door,' zegt Niall, 'en als ik niet door zou lopen dan zou ik ruzie met Rose krijgen,' mompelt hij erachter aan.
Ik grinnik en steek mijn tong uit. 'Ik heb Niall in mijn macht. Ik ben echt een duivels genie, nu heb ik een slaafje voor het leven!' Roep ik blij terwijl ik huppelend verder loop.
'Rose je moet minder televisie kijken,' mompelt Harry terwijl hij zucht.
~~~~~♡~~~~~
Nieuw hoofdstukjee!! En bij deze wil ik iedereen fijne paasdagen wensen, ookal is de 1e paasdag bijna voorbij (lalalalala).
Maar oké, dat is niet zo interessant, want er zijn 2 andere dingen waarover ik het wil hebben.
Ten eerste. Harry's optreden was echt freaking awesome en nu wil ik weten wat jullie ervan vonden (als je t nog niet hebt gezien, zoek dan op op yt want het is het waard en ja doe het maar gewoon, ok, thanks)!..
En ten tweede, wij hebben thuis een duif in de achtertuin en die duif was donderdag bezig met het maken van een nest. Eigenlijk kun je t geen nest noemen, want t zijn random takjes in een rondje.
Maar oké, vrijdag gebeurde er iets speciaals, die duif legde een ei. En vandaag legde hij, of eigenlijk zij (een mannetjesduif legt natuurlijk geen eieren), een tweede ei.
Ik heb geëist dat ik de namen mocht verzinnen en de ene heet Kevin (duh!) en de andere Kevina (thanks naar de #slimmerdsquad ughum)
En ik heb uitgerekend dat Kevin en Kevina rond 3 mei uit hun ei komen, en dan vier ik feest!!
Nou dit was het, ik laat binnenkort nog wel een foto zien van Kevin en Kevina in hun ei, want die heb ik niet meer.
Ik kan trouwens vanuit de woonkamer het "nest" zien, dus ik stalk de mama van Kevin en Kevina😂. Ze is echt een bitch en is gemeen tegen alles dat te dichtbij komt😂🎉👏.
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanficRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...