Ik kijk in de richting waar het geluid vandaan komt. Iemand die ik maar al te goed ken komt mijn kant op lopen...
Pov Rose.
Niall gaat voor me staan en kijkt naar Jayce. Jayce kijkt terug naar Niall en niet veel later naar mij. 'Dus je heet Rose?' Ik grinnik. 'That's me.'
Daarna kijk ik naar Niall. 'Wat kom je doen? Shit ik bedoel. Fuck ik-,' ik doe mijn handen gefrustreerd door mijn haar. Ik moet echt stoppen met gemeen doen.
Ik kijk weer op. 'Ben je boos op me?' Niall glimlacht. 'Eerder bezorgd.' Ik kijk hem niet begrijpend aan.
'Hoezo dat nou weer?!' Ik zucht. 'Ik bedoel, waarom?' Ik ben echt slecht in aardig zijn, ik heb alleen geen idee waarom.
'Mag ik zitten?' Ik knik en schuif een beetje op zodat Niall erbij kan. 'Dat is trouwens Jayce.' Ik wijs Jayce aan. 'En Jayce, dit is Niall maar dat wist je waarschijnlijk wel.' Jayce knikt en de jongens begroeten elkaar.
'Rose?' Ik draai me om naar Niall en gebaar hem dat hij verder mag praten. 'Waarom was je opeens zo kwaad.' Ik haal mijn schouders op.
'Ik had hoofdpijn en was chagrijnig, maar ik had het niet op jullie af moeten reageren. Ik weet niet waarom ik het deed.' Niall knikt en zegt verder niks.
Voor een moment zijn we allemaal stil totdat Niall de stilte onderbreekt. 'Ik app de anderen dat ze niet verder hoeven te zoeken.'
'Zijn jullie mij allemaal wezen zoeken?' Niall knikt. 'Sorry.' Niall glimlacht even. 'Het geeft niet, alleen doe dit alsjeblieft niet te vaak.'
Ik grinnik. 'Ik ga het proberen.' Ik geef Niall een knuffel. Het is gewoon fijn om Niall te knuffelen. Jayce kijkt ons glimlachend aan en staat dan op. 'Ik ga, ik zie je later oké?' Ik knik. 'Trouwens bedankt dat je er voor me was.' Jayce lacht. 'Geen probleem.'
We zeggen elkaar gedag. Ik kijk Jayce na totdat hij uit het zicht is. 'Jayce lijkt me een aardige jongen.' Ik glimlach en knik. 'Dat is hij zeker.'
Ik staar alweer naar het vijvertje terwijl ik voel dat Niall mij aanstaart. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het niet ongemakkelijk is, want dat is het wel.
'Stop alsjeblieft met staren, ik kan er niet tegen,' zeg ik lachend terwijl ik Niall alweer aankijk. Niall zijn wangen worden ietsjes roder. Cute... 'Sorry, ik-'
'Het geeft niet,' onderbreek ik hem terwijl ik hem glimlachend aankijk.
Omdat ik al de hele dag geen eten heb gehad, komt er een moment dat ik honger begin te krijgen. En dat moment is nu, want mijn maag begint hevig te knorren.
Dat zorgt ervoor dat Niall in de lach schiet. 'Nou, niet grappig. Ik heb de hele dag nog geen eten gehad.' Niall staat op. 'Zullen we dan maar even eten halen?'
Ik knik en sta ook op. 'Ik heb zin in donuts, of croissantjes, of pizza, of pannekoeken, of-'
'Rose, stop alsjeblieft want nu krijg ik nog meer honger en dat is vrij onmogelijk als je mij bent.'
'Of pepernoten.' Niall kijkt me vragend aan. 'Pepernoten?' Mijn ogen worden groot. 'Jij weet niet wat pepernoten zijn?' Niall schudt zijn hoofd. 'O gosh, Harry gaat je vermoorden als hij dit hoort.'
'Wacht, bedoel je dat Nederlandse eten dat ze in december eten?' Ik knik. 'Oh my god, vertel Harry alsjeblieft niet dat ik niet wist wat pepernoten zijn, want hij zou me dan echt vermoorden.'
Ik schiet in de lach. 'Luna liet me eens die aflevering zien dat jullie bij rtl late night waren.' We lopen inmiddels langzaam het parkje uit.
'Ze ging echt stuk toen jij opeens "doei doei lekkerding" zei. Echt waar, je had haar moeten zien.'
'Luna is toch helemaal niet Nederlands?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, maar ze vond het grappig toen je dat zei.'
'Ik wist wel dat Luna raar is,' mompel Niall. Ik kijk Niall beledigend aan. 'Je hebt me echt beledigd weet je.'
'Hoezo heb ik je beledigd?' Niall kijkt me niet begrijpend aan. 'Luna beledigen is gelijk aan mij beledigen, dus als je Luna beledigd, beledig je mij ook.'
'Het spijt me enorm dat ik je heb beledigd,' zegt Niall nu. 'Stop met je sarcastische opmerking.'
Niall schiet in de lach. 'We moeten hier trouwens naar links,' zegt Niall zodra ik naar rechts wil gaan. 'Oh ja, wist ik wel.'
Als snel komen we aan bij de bakkerij. 'O gosh, het ruikt hier veels te lekker. Dit word ooit mijn dood,' roep ik dramatisch zodra we de bakkerij inlopen.
'Kijk naar die donut, hij roept gewoon dat ik hem moet eten,' zegt Niall terwijl hij een roze donut aanwijst. 'Ik zou bijna zeggen dat je gay bent,' mompel ik.
'Rose je bent echt gemen.' Ik grinnik en kijk naar al het eten dat ik zie. 'Er is teveel keuze, hoe moet ik hier uit tussen kiezen,' mompel ik terwijl ik alle donuts scan.
'We kunnen toch ook overal twee van meenemen?' Niall kijkt me vragend aan. 'De anderen zullen ons voor gek verklaren en ons naar de sportschool sturen. Je weet dat ik sportscholen haat,' zeg ik terwijl ik terug denk aan de tijd dat Harry me meesleurde naar de sportschool. Ik was nog maar net binnen toen ik over mij eigen voeten struikelde. Sportscholen zijn dus niet voor mij gemaakt.
'Ja maar, de anderen hoeven het toch niet te weten.' Ik grinnik. 'Hoe willen we die dingen dan verbergen? Het zijn er zo ongelooflijk veel, dat gaat sowieso opvallen.'
'We verstoppen het gewoon op een ninja manier. Ze zullen hier nooit achter komen. Ik rol met mijn ogen. 'Oké best, maar als ze ons betrappen, ik zet geen enkele stap meer in een sportschool, hoor je me Horan?' Niall grinnikt. 'Ja ik hoor je Tomlinson.'
Dat was het moment dat Niall de donuts ging bestellen. De kassiere keek ons verbaasd aan. We weten alleen niet waardoor dat kwam. Het was of omdat er een beroemdheid voor haar stond of omdat we zoveel donuts bestelden. Het kan natuurlijk ook door beide gevallen zijn.
Niall pakt de plastic tassen met de donuts, wat er overigens vijftig zijn, aan. Net voordat we de winkel uit willen lopen, hoor ik iemand mijn naam roepen. Ik draai me om naar de plek waar het geluid vandaan kwam.
Mijn ogen worden zo groot als watermeloenen zodra ik zie wie daar staat. 'Julia?' Roep ik alsof ik het niet geloof.
~~~~~♡~~~~~
Nieuw hoofdstukje! Sorry voor het feit dat ik niet meer dagelijks upload, mijn inspiratie raakt gewoon op en ik heb het enorm druk met school.
Ik heb over een weekje twee weken meivakantie en die week daarna ga ik op werkweek naar Parijs.
Ik hoop dat ik het boek voordat ik naar Parijs ga af kan ronden, want ik heb besloten dat het boek zo rond de 100 hoofdstukken word.
En omdat ik wil proberen om weer dagelijks te uploaden komt het boek af rond de tijd dat ik naar Parijs ga.
Als ik het boek voor die tijd af wil hebben, moet er op enkele dagen twee hoofdstukken geüpload worden (dat vinden jullie natuurlijk niet erg).
Maar oké, dat wilde ik even melden. Dus nog iets meer dan 20 hoofdstukken en het boek is klaar.
Dat klinkt veel, maar het gaat waarschijnlijk heel snel😊.
Ik ga vandaag gewoon proberen om een voorraad te creëren aangezien ik geen leven heb en dus alle tijd van de wereld heb.
Nou dat was het. Have a nice day! x.
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanfictionRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...