Shit. Hier had ik me niet op voorbereid. Deze vraag voelt als een klap in mijn gezicht... en ik kan zeggen "that hurts..."
Pov Rose.
Hoe kan ik normaal antwoord geven? Ik had hier rekening mee moeten houden. Shit. Wat moet ik doen?
'Kun je ons daar iets over vertellen?' Vraagt Vanessa alweer. Ja herhaal de vraag lekker, dat helpt. Not.
Oké Rose, focus. Bedenk een simpel antwoordt. Dat kun je wel. 'Mijn ouders zijn overleden en toen heb ik een jaar bij mijn oma gewoont. Op een gegeven moment kon mijn oma niet meer voor me zorgen en werd ik naar het weeshuis gestuurd.' Hopelijk vraagt ze niet door, want daar heb ik echt geen zin in.
'Oké,' Vanessa glimlacht. 'Dan nu over jullie break.' Vanessa kijkt de jongens aan. 'Jullie hebben nu iemand geadopteerd, maar heeft dat gevolgen voor wanneer de break stopt?'
Liam is de eerste die iets zegt. 'Nee, we zijn nog druk aan het bespreken wanneer we terugkomen, maar dit zal snel bekend worden gemaakt. We hebben alleen de tijd nodig om wat dingen te regelen en dat is niet zomaar klaar.'
Vanessa knikt tevreden. Er worden nog wat vragen gesteld en al snel is het klaar en zitten we weer in de auto.
'We zijn trots op je,' zegt Niall opeens. Ik glimlach. 'Thanks.' Vijf minuten later zijn we thuis. Ik ren het huis in. Ik wil eten. Ik ren naar de keuken en vindt een zak M&M's. Ik pak de zak en loop nu langzaam naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten.
Niall komt binnen met zijn krukken en kijkt naar mij en dan naar de M&M's zo snel als hij kan, wat overigens niet snel is, gaat hij naast me zitten en pakt de zak af. 'Zometeen wordt je nog dik, dus geef mij maar. Het is bij mij in goede handen,' zegt Niall. 'Ten eerste, ik ben NIET dik en ten tweede, bij jou in de buurt is eten niet veilig dus geef,' ik probeer de zak af te pakken, wat me niet lukt aangezien Niall de zak aan de andere kant van de wereld houdt.
'Kan onze kleine meid niet bij het eten?' Vraagt Harry die binnen komt lopen. 'Shut up Harry.' Harry grinnikt. Ik klim voorzichtig over Niall heen, omdat hij gewond is, en probeer alweer de zak te pakken.
Alweer lukt het niet, omdat Niall me knuffelt terwijl ik als een vis op het droge op zijn benen lig te spartelen.
'Oh my gosh! Je haar ruikt naar rozen,' zegt Niall uit het niets. Ik rol met mijn ogen al kan Niall dat natuurlijk niet zien. 'Rose is een roosje,' zegt hij nu. 'Shut up Horan!' Ik hoor Harry grinniken.
Ik doe poging drie om mijn M&M's te pakken en dit keer lukt het. Snel rol ik van Niall af en belandt op de grond, want tja dat gebeurt nou eenmal als je van iemands schoot afrolt die op de bank zit.
Snel sta ik op en ga op de bank zitten. Ik eet wat M&M's terwijl ik telkens let op het feit dat Niall ze af kan pakken.
Opeens wordt mijn zak M&M's uit mijn handen getrokken. Het is geen Niall. Ik draai me om en zie Liam met mijn zak M&M's. 'Je hebt al genoeg gegeten, vreetzak,' Liam legt de M&M's bij me vandaan en voor ik het weet springt Niall van de bank en pakt de zak M&M's. 'Ik dacht dat jij niet kon lopen,' zeg ik terwijl ik Niall aankijk. 'Voor eten kan ik alles,' zegt hij terwijl hij begint te eten.
'Mag ik ook,' ik kijk Niall smekend aan. 'Niks ervan kleintje, jij krijgt niks meer,' zegt Louis terwijl hij me van de bank af tilt. 'Waarom til je me?' Ik kijk Louis vragend aan.
'Jij had zowat de hele bank in bezit en ik wil ook zitten, dus nu til ik je.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Luilak,' Louis ploft op de bank terwijl hij me nog vast heeft. 'Hoor wie het zegt,' opeens begint hij me te kietelen.
Ik begin te spartelen. 'Lou-Louis stop. I-ik trap als ie-iemand me kie-kie-kietelt,' roep ik lachend. 'Ik geloof er niks van kleintje,' zegt hij terwijl hij me door kietelt.
Opeens maak ik een spastische beweging, waardoor ik op een één of andere manier Louis tegen zijn hoofd trap. Hij stopt met kietelen. 'Sorry, ik kan er niks aan doen en ik had je gewaarschuwd,' zeg ik. Louis grinnikt. 'Jij boef,' zegt Louis nu. Ik ga recht zitten, maar zit nogsteeds op Louis' schoot, omdat hij me niet los wil laten.
Harry gaat tussen Louis en Niall zitten terwijl Liam aan de andere kant van Niall gaat zitten. Ik kijk Louis aan. 'Je had daar ook gewoon kunnen zitten,' zeg ik terwijl ik naar Liam wijs. 'Nee, want ik vind het leuk om jou te pesten,' zegt hij terwijl hij op mijn neus tikt. Ik zucht wat een lach van Harry oplevert. Ik ga met mijn rug tegen de leuning zitten en leg mijn benen over Harry en Niall heen, aangezien Louis me gevangen houd.
'Laten we truth or dare doen!' Roept Louis. 'Jeez Louis, ik hoef niet doof te worden,' Louis grinnikt. De jongens hebben allemaal ingestemd met Louis' idee en kijken me nu afwachtend aan.
'Prima,' zeg ik. Louis juicht blij. 'Ik begin,' zegt hij. Hij kijkt mij aan. Dit betekent niet veel goeds. 'Rose, truth or dare.' Ik wist het...
Ik ben te lui om nu een opdracht uit te voeren, dus ik ga voor truth. 'Truth,' zeg ik snel. Louis denkt na.
'Waarom haatte of haat je ons?' Dit is alweer een vraag die ik niet aan zag komen. Maar ik ga het vertellen. Ik ben hier al een tijdje en ik wist dat deze dag ooit zou komen. Helaas.
'Als je het niet wilt zeggen, hoeft het niet,' zegt Louis nu. Waarschijnlijk heeft hij mijn blik gezien. 'Nee ik ga het vertellen.'
De jongens hun ogen worden groot. Ze hadden waarschijnlijk verwacht dat ik het niet zou zeggen en weg zou lopen. Maar weglopen heeft nu geen zin meer.
Oké, hoe ga ik dit zeggen. Ik kijk de jongens om en om aan. Ik slik en neem een grote hap lucht, daarna begin ik met praten.
'Als jullie, of One Direction, niet bestond leefden mijn ouders nog. Ze zijn soort van dood dankzij jullie bestaan,' ik sla mijn ogen neer. Ik wil hun niet aankijken.
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanfictionRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...