Pov Rose.
'Mag ik binnen komen?' Ik kijk Niall afwachtend aan. 'Tuurlijk, kom binnen.' Hij glimlacht.
'He gaat het met je?' Hij kijkt me bezorgt aan. 'Kut,' ik glimlach kort, 'ik heb zonet bijna zeven kilometer gerent.' Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Je bent gek,' hij schud lachend zijn hoofd, 'maar waarom heb je gehuild?' Zijn lach is verdwenen in een serieuze, bezorgde blik.
'Ik wil het er niet over hebben.' Ik ga op de bank zitten en kijk naar mijn handen. 'Heeft het met die jongen te maken met wie je meeging.' Ik kijk hem eerst vragend aan, maar knik vervolgens.
'Wat heeft die fucking gast gedaan?' Opeens staat Harry in de woonkamer. Ik slik. Hij loopt naar me toe en gaat naast mij zitten.
'Als ik die gast ooit nog eens zie, dan breek ik al de 206 botten die hij heeft.' Harry kijkt kwaad.
Moet ik het wel zeggen? Ik kan ook zwijgen. 'Vertel het alsjeblieft.' Harry's stem is wat kalmer geworden, maar er is nogsteeds woede in zijn ogen te zien.
'Hij, hij wou-' ik krijg tranen in mijn ogen als ik er weer aan denk. 'Hij wou wat?' Vraagt Niall nu.
Ik kijk de jongens om en om aan. Daar gaan we dan. 'Hij wou me v-ver-verkrachten.' Harry zijn ogen spuwen vuur nu.
'Vieze klootzak! Als ik hem vindt dan-' Harry wordt onderbroken door Niall die zijn hand op Harry's schouders legt. 'Harry, iemand uitschelden heeft nu geen zin.'
Harry wordt weer wat rustiger. Hij kijkt me aan. 'Heeft hij je pijn gedaan?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik denk dat hij meer pijn heeft gehad dan dat ik lichamelijk heb gehad in mijn leven.' Ik grinnik bij het idee dat hij daar met pijn lag. Hij had tranen in zijn ogen van de pijn. Hij is echt een mietje.
Harry kijkt me vragend aan. 'Als hij geen kinderen meer kan krijgen is het niet mijn schuld.' Harry probeert zijn lach in te houden terwijl Niall geschrokken naar me kijkt.
'Heb je hem in zijn ballen getrapt?' Niall kijkt me aan. 'Misschien twee keer?' Ik kijk hem vragend aan.
'Nice girl!' Schreeuwt Louis die de woonkamer in komt. Ik grinnik. 'Lou! Schreeuw niet zo!' zegt Niall.
'Ik wil niet veel zeggen, maar ik werd wakker, omdat ik een één of andere Harold Edward Styles iets over botten en "vieze klootzak" hoorde roepen, dus toen dacht ik, laat ik eens kijken wie er een klootzak is.' Hij haalt zijn schouders op.
Ik gaap. 'Ik ga slapen guys.' Ik sta op. 'We praten morgen wel verder ok?' De jongens knikken. 'Trusten Rose,' roepen ze in koor. 'Welterusten sukkels.' Ik laat ze verbaasd achter en grijns.
Ik blijf ze sukkels vinden dus ik noem ze gewoon sukkels. Ik ben echt aardig...
Pov Harry.
'Welterusten sukkels,' zegt ze terwijl ze ons verbaasd achterlaat. Ik Harry Styles ben geen sukkel. Ugh. Dat Rose terug is gekomen naar ons is best wel een verrassing, want ze mag ons totaal niet.
'Waar is Li?' vraag ik opeens. Liam slaapt soms echt overal doorheen. Ik snap het niet. Soms onweert het zo hard en hoort hij niks terwijl het de andere keer gewoon regent en hij wakker wordt.
'Ik denk dat Liam nog slaapt. En Allison trouwens ook,' zegt Lou. Ik knik.
'Geloven jullie dat over wat Allison zei?' Vraagt Niall. 'Ik weet het niet, het zou waar kunnen zijn maar ook niet waar. Ik heb werkelijk waar geen idee.' Ik stop even met praten. 'Maar ik ben eerder geneigd om het niet te geloven, want Rose lijkt me niet zo'n soort persoon.'
'Mij ook niet,' zegt Lou. 'We zien morgen wel en als het morgen niet gebeurd dan overmorgen wel.' Niall staat op. 'Ik ga slapen.'
'Ik ook,' zegt Lou. Ik zeg nog zoiets als doei, maar dat hebben ze waarschijnlijk niet gehoord. Ik pak mijn mobiel en open twitter.
Zoals altijd krijg ik duizenden tweets. Ik reageer op sommigen. De tweets die over Rose gaan sla ik meteen over. Fans mogen veel van me weten, maar dit houd ik liever nog privé.
Pov Rose.
De volgende ochtend word ik wakker. Ik was toch weg hier? Ik denk terug aan vannacht. Justin. Wat een klootzak. Ik pak mijn mobiel en verwijder zijn contact nadat ik hem overal op heb geblokkeerd.
Ik kijk naar de tijd. Half één. Het is dus toch geen ochtend. Ik sta op en rek me uit. Ik heb geen zin in douchen nu dus ik kleed me gewoon om.
Ik loop naar beneden en zie iedereen in de woonkamer zitten. Liam kijkt me met grote ogen aan. 'Huh? Hoe? Maar wat?' Die arme jongen is helemaal in de war. Allison daarentegen kijkt me met een dodelijke blik aan. Als blikken konden doden was ik nu down.
'De jongens leggen het je vast wel uit,' ik glimlach, omdat ik geen zin heb om het nog een keer te vertellen.
De andere jongens zijn stil. Te stil als je het mij vraagt. 'Is er iets?' Ik kijk ze vragend aan.
'Is het waar?' Is wat waar? Waar hebben ze het over? 'Waar hebben jullie het over?' Ik kijk naar Harry die net "is het waar?" vroeg.
'Dat je gisteren iets hebt gestolen uit een winkel.' Harry kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
Wow! Mijn mind is blown. Ik kijk naar Allison die me kwaadaardig aankijkt. Kut Allison! 'Ik snap het niet,' zeg ik.
'Allison laat die foto eens zien.' Allison ik haat je zo erg! Allison laat de foto zien. 'M-maar dat kan niet.' Ik staar naar de foto. Ik ben het ja. Maar ik ben nooit bij die winkel geweest. Ik wist voor zonet niet eens dat die winkel bestond.
'Jullie geloven het hè?' Ik kijk ze aan. Ze knikken langzaam. 'Het is overduidelijk dat jij het bent en er is geen enkel spoor van photoshop,' zegt Liam zacht.
'Ik had nooit terug moeten komen! Op straat had ik zelfs nog een beter leven dan hier. Als jullie mij niet geloven best! Maar jullie krijgen er spijt van, want vroeg of laat komen jullie erachter dat het "fake" is.' Ik loop de woonkamer uit.
Ik bedenk me opeens dat ik iets ben vergeten. Ik loop terug. Iedereen kijkt me aan. 'Ik was iets vergeten,' zeg ik simpel terwijl ik me naar Allison draai die me met een bitchie blik aankijkt.
'Allison je bent een vieze vuile hoer! En ik moet zeggen, gefeliciteerd het is je gelukt. Ik had het nooit gedacht, maar het is je gelukt.' Ik draai me weer om en loop naar de deur.
'Ik laat nog wel een taart maken met je lelijke kop erop als beloning. Nou dag!'
~~~~~♡~~~~~
Ik wil jullie allemaal enorm bedanken! Ik begon 7 januari met het schrijven van dit boek. En nu, binnen een maand heeft het #93 in fanfictie bereikt!😍
(In 23 dagen dus LOWL)Ik begon dit boek, omdat het me leuk leek om hierover te schrijven, maar ik had nooit verwacht dat het zo zou lopen!😊
Dus bedankt! I love you guys!
xxx
JE LEEST
Adopted By 4 Crazy Boys | 1D Fanfictie ✔
FanfictionRose is 17 jaar en zit in een weeshuis. Ze zit er al sinds haar dertiende, nadat ze haar ouders verloor heeft ze een jaartje bij haar oma gewoont. Maar die kon niet meer goed voor haar zorgen en werd verplaatst naar een verzorgingstehuis. Daardoor m...