Prolog

1.4K 62 11
                                    

Tmou běžela osoba s malým uzlíčkem v náruči. Najednou se zastavila. Chytila se za srdce. Sedla si na zem a miminko položila na zem. ,,Dochází mi čas malá čarodějko. Ale já tě najdu." řekla a zavřela oči. Její tělo zmizelo. Malá holčička se rozplakala. Plakala dlouho a usedavě až nakonec usnula.

,,Kde je!" zakřičel Niklaus Mikaelson. ,,Kde je moje dcera!" zakřičel znovu na jednoho vlkodlaka a chytil ho pod krkem. ,,J-já nevím! P-přišla sem. Dahlia." zasípal. Klaus už to nevydržel a vytrhk mu srdce. V náporu vzteku začal mlátit do zdi a ničit nábytek. ,,Klausi! Uklidni se!" položil mu ruku na rameno jeho bratr Elijah Mikaelson. ,,Uklidnit se! Já se mám uklidnit?!" zakřičel Klaus a pod očima se mu objevily žilky. ,,Unesla mi dceru! Teď už může být kdekoli!" zakřičel a chytil Elijaha pod krkem. ,,Najdeme ji. Marcelovi upíři a Hayleyini vlkodlaci ji hledají! Freya s Davinou provádějí kouzla aby ji našly! Hledá ji celé New Orleans!" řekl mu uklidňujícím tónem. Klaus ho pustil. Naštvání vystřídal smutek. Z očí mu stekla slza. Hned ji setře. ,,Najděte mi mou malou Hope." řekl a otočil se k Elijahovi zády. ,,Hned se k vám přidám." dodal. Elijah k němu přišel a položil mu ruku na rameno. ,,Najdeme ji Klausi." řekl ještě než odešel.

Mladý pár šel po lesní cestě. Najednou uslyšeli pláč. ,,Slyšíš to?" zeptala se dívka. Muž jí na to kývl. Rychle se rozešli za zvukem pláče. Uviděli plakat miminko. Dívka se za ním rozběhla. ,,Podívej! Holčička! Co tady ale dělá?" zeptala se, i když věděla že její přítel odpověď nezná. ,,Nevím." odpověděl jí. Dívka vzala miminko do náruče. ,,Necháme si jí? Nemůžeme jí tady nechat." řekla a prosebným pohledem se na něj podívala. On si k ní dřepl. ,,Zlato. Vím jak jsi si vždy přála dítě, a proto že tě miluju ti nemůžu říct ne." řekl jí. Ona vstala. ,,Děkuji ti." odpověděla mu s úsměvem. ,,Jak se bude jmenovat?" zeptal se muž. ,,Emma."

About 13 years later

Třináctiletá Emma si sedla k počítači. ,,The Originals?" zeptala se sama sebe. Někdo jí totiž poslal nějaký odkaz. Klikla na něj a otevřelo se jí video. Pustila ho a začala se dívat. Když video skončilo šokovaně otevřela pusu. ,,Páni." vydechla a začala na internetu hledat další díly.

Takto vše začalo. Klaus svou dceru hledal deset let. Po těchto letech se na tři roky uzavřel. Nevycházel ven a s nikým nemluvil. Pak se na Elijahovu domlovu vzchopil. Chopil se vlády nad New Orleans s těmito slovy na rtech. ,,Pro tebe moje holčičko."

Trochu zvláštní prolog. Já vím. I tak doufám že to s toutu knihou nevzdáte. I tak kdyby jste něco nepochopili, protože to je kapku složitější tady máte pár důležitých informací:

-Emma/Hope díky náramku na ruce má uzamknouté čarodějné schopnosti, ale Dahlia stihla v ní do 15 uzamknout i upíří a vlčí část.

-Děj je jakože "zastavený" ve druhé sérii. Aby jste chápali. Z Marcela není původní, Mikaeksonovi nejsou "uspaní" a Klaus není zazděný na hřbitově. Pochopte, tenhle nápad jsem dostala když jsem ještě neměla dokoukanou druhou sérii TO a už se mi to nechtělo měnit.

-V příběhu jsou všichni sourozenci Mikaelsonovi kromě Finna.

-I když je děj zaseknutý ve druhé sérii, tak je Jackson mrtvý a Hayley je s Elijahem. (I SHIP HAYLIAH! ❤)

-Možná si budte říkat že mám blbě napsaný název, ale tak to není. Sice je za větou otazník, ale já to nebrala jako otázku. Řekněme že to je šokovaný výkřik 😅 A navíc I am Hope?! zní líp než Am I Hope?! 😆

-Emma/Hope sice zná TO, ale nezná TVD. Je to proto že někoho z těch postav bude znát osobně. Ale teď zase moc spoileruju 😅 (P.S. Ten koho bude znát neude Damon. Příběhů kde je Damon+Hope je spoustu a tak už to není originální. Né teda že bych ty příběhy neměla ráda 😆)

Doufám že už to trochu chápete. Je to sice trochu složitější, ale podle mě tahle kniha bude stát za to 😉

Vaše
Nikisekt

I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat