,,Ahoj Klausi."

635 43 11
                                    

Caroline na mě vytřeštila oči. ,,No- já-" koktala. Bylo vidět že přemýšlí. Nad čím asi? Ale od čeho jsem čarodějka? Začala jsem se soustředit a po chvíli se mi před očima začaly promítat její myšlenky.

,,Odpopvěz mi Caroline. Potom odejdu a do Mystic Falls se už nikdy nevrátím." řekl táta. ,,Je to složité. Jedna moje část říká ,Ne' a té části mě se hnusíš. Nikdy bych s tebou nechtěla nic mít. Ale ta část mě je opravdu hodně malá. Ta druhá část-" Caroline polkla. ,,-ta říká ,Ano'. Dokážeš být milý, citlivý a vstřícný. Ta část mě je doopravdy velká. A tak moje odpověď je-" podívala se tátovi do očí a zhluboka se nadechla. ,,Ano. Miluju tě Klausi." řekla upřímně. Tátovi se na obličeji rozlil velký úsměv. Přišel ke Caroline a políbil jí. Pak jí přitiskl ke stromu a...

Blé! Tohle doopravdy vidět nemusím... ,,Nemusíš mi odpovídat Caroline." řekla jsem jí a ona se usmála. ,,Je jasný že mého tátu pořád miluješ." dodala jsem. Ona na mě vytřeštila oči. ,,Jak to-" skočila jsem jí do řeči. ,,Jsem čarodějka Caroline. Ale neboj. V tvých myšlenkách jsem se nijak moc nešťourala. Jen jsem viděla tvoje přiznání tátovi. Dál jsem to radši přerušila." řekla jsem a otřásla se. Čekala jsem že se naštve, ale ona se začala smát. Je v pořádku? ,,Ty jsi doopravdy dcera Klause." řekla se smíchem. Pak se ale uklidnila. ,,Víš, s Klausem je to složité. Ani mými city si nejsem jistá. Na jedné strané je Stefan, který si mě ale nevšímá a oči má pořád jenom pro Elenu. A pak je tedy Klaus, u kterého vůbec nevím jestli mě ještě miluje." řekla trochu smutně. Já jsem se ale usmála. ,,Caroline, má svého tátu hodně ráda a chci aby byl šťastný. Proto mi teď, ale upřímě řekni jestli ho alespoň trochu miluješ." zeptala jsem se jí. Bylo vidět že přemýšlí. Pak se na mě ale podívala. ,,Ano. Myslím že ano." řekla. Zasmála jsem se. ,,Tak to ti teď řeknu tajemství jo?" zeptala jsem se jí. Ona kývla. ,,U nás v New Orleans měl táta takovou aférku. Ta dívka se jmenovala Cami. Blonďaté vlasy, oči podobné tvým... Dneska ráno jí ale říkal že miluje někoho jiného. Někoho jí podobného. A když mi došlo jak jste sena sebe dívali když jsme tady byli naposled, hned jsem věděla že tě miluje." řekla jsem jí. Caroline měla v očích slzy. Pak se na mě ale odhodlaně podívala. ,,Jdu si zabalit věci. Dneska se s tebou vrátím do New Orleans." řekla. Začala jsem jásat. ,,Ale nikomu to neříkej." poprosila mě. Kývla jsem. ,,Zítra jede jeden autobus ráno." řekla jsem. ,,Setkáme se ráno na nádraží, ano?" zeptala se mě. Kývla jsem. ,,Zítra." řekla jsem a rozešla jsem se pryč. Zastavil mě ale její hlas. ,,Hope, počkej!" řekla. Otočila jsem se. Ona ke mě přišla a objala mě. ,,Děkuji. Myslím že budeme dobré kamarádky." řekla. Usmála jsem se. ,,Možná."

Vypravěč:

,,Tak kde je?" křičel Klaus. Všichni měli pocit Dejà vu. ,,Uklidni se Klausi, jinak ji nenajdu." řekla Freya, která se Hope pokoušela najít kouzlem. Začala odříkávat nějaká slova a krev na mapě Ameriky se začala pohybovat. Zastavila se na místě, kde bylo napsáno ,Mystic Falls'. ,,Co tam dělá!?" křikla Hayley. ,,Moment." zastavila ji Freya. ,,Pohybuje se. Jakoby cestovala." řekla zamyšleně. ,,Vrací se do New Orleans." dodala. Klaus si úlevně vydechl a Hayley se zabořila do Elijahovy náruče. ,,Ještě že tak." zamumlala. ,,Brzy by tu měla být."

Hope:

Ráno jsem čekala na Caroline na autobusáku. Caroline nikde. Najednou jsem uslyšela motor auta. Otočila jsem se. U chodníku zastavilo černé auto. Za volantem seděla Caroline. ,,Nasedni. Odvezu nás svým autem." křikla na mě. Kývla jsem. Svůj kufr jsem dala do kufru auta a sedla na místo spolujezdce. Celou cestu jsme si s Caroline povídaly a smály se. Konečně jsme dojely do New Orleans. ,,Nebudou tě tví přátelé hledat?" zeptala jsem se jí, když jsem jí nasměrovala k nám domů. ,,Nemyslím si. Všechno se vždycky točí kolem Eleny, takže si ani nevšimnou že jsem pryč." řekla trochu smutně. ,,Tady zastav." řekla jsem jí, když jsme dojeli před naše sídlo. Ona šokovaně otevřela pusu. ,,Tady bydlíte?" zeptala se. Kývla jsem a vystoupila z auta. Vyndala jsem si kufr, a Caroline si vyndala svůj. Ještě zamkla auto a pak už se vydala za mnou. Jen jsem došla za bránu, už jsem byla v objetí táty. ,,Ani nevíš jak jsem se bál." řekl mi. Když mě pustil, tak mě objala mamka. ,,Kde jsi byla?!" zeptal se mě táta, když se mamka ode mě odtáhla. Jeho radost že mě vidí vystřídal vztek. Sklopila jsem pohled. ,,Ani nevíš jak jsme se báli!" přidala se mamka. Caroline stála za vraty, takže o ní nikdo kromě mě nevěděl. ,,Přivezla jsem ti překvapení tati." řekla jsem. Tohle bylo znamení pro Caroline. Vyšla vraty za mnou. Když ji táta uviděl, vytřeštil oči. ,,Caroline?" zeptal se jako by se bál že se mu to všechno jenom zdá. ,,Ahoj Klausi."

Tak. Dneska je taková delší část. Caroline přichází do New Orleans za Klausem. Já jsem si ten Klaroline ship nemohla odpustit. 😅 Jste rádi, nebo ne?

Anketu vyhrál Lucien. A dnešní anketa:

Aurora nebo Camille?
(Aurora vs Camille)

Další zajímavá anketa 😏

Vaše
Nikisekt

I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat