,,...jsem upír."

805 45 16
                                    

,,Princezno, vstávej, je čas jít do školy." budil mě táta. ,,Ještě ne tati." zamrmlala jsem a otočila se na druhý bok. ,,Žádné ještě ne. Vstávej. Dneska jdu s tebou." řekl. Násilím jsem otevřela oči. ,,No tak dobře. Za chvíli jsem dole." řekla jsem a táta zmizel. Oblékla jsem si tričko a sukni a vlasy stáhla do culíku. Když jsem došla dolů na stole stál talíř s tousty a ve skleničce trochu krve. Usmála jsem se na tátu. ,,Díky." řekla jsem. Když jsem se najedla a vypila krev jsme se s tátou vypravili do školy. Když jsme tam dojeli, tak jsme šli nejprve k řediteli. Tam mu táta dal na stůl papíry, které zařídil Elijah a nakonec ho ještě ovládnul aby souhlasil. Nikdy člověk neví co se komu honí hlavou. Pak ředitel ještě zavolal Alarica, aby ho obeznámil s naší situací. ,,Chtěl jste mě vidět?" zeptal se ředitele když vešel do ředitelny. Najednou si všiml mě a táty. ,,Klausi?" řekl překvapeně. ,,Alaricu, tak rád tě zase vidím." řekl táta. Zaslechla jsem tu ironii v jeho hlase. ,,Alaricu, chtěl jsem vás obeznámit se situací pana Mikaelsona a jeho dcery." řekl ředitel a začal vysvětlovat. Když domluvil, Alaric kývl. ,,Dobře. Takže tohle je tvoje dcera Klausi?" zeptal se asi na ujištěnou. ,,Hope." řekl jsem. ,,Dobře. Alaric to všechno přepíše ve školních záznamech a teď se můžete vrátit do třídy." řekl. Táta se s ředitelem rozloučil a pak jsme konečně vyšli z ředitelny. Mohli být už po půlce první hodiny. Jen jak jsme vyšli na chodbu jsme uslyšeli hudbu. ,,Já ho asi zabiju." řekl Alaric a zmizel. My za ním. Když otevřel třídu uviděla jsem Damona jak flirtuje s Katie a všichni se dobře baví. Alaric došel vypnout hudbu. ,,Ale Ricu. Nekaž zábavu." řekl Damon naoko smutně. Pak si ale všimnul táty. ,,Ahoj Klausi." řekl a usmál se svým Damonovským úsměvem. ,,Zlomil mi vaz." zašeptala jsem tátovi do ucha. On nasadil svůj hrozivý výraz. ,,Tak třído, víte že tohle je Emma, tedy byla to Emma. Kvůli určitým rodinným záležitostem, které vás nemusejí zajímat je její pravé jméno Hope Mikaelson. Tak jí tak oslovujte." řekl. Ticho. Nikdo ani nepípnul. Až po chvíli. ,,Jo! Věděl jsem to!" zakřičel Damon. ,,Damone, mohl bych si s tebou na chvíli promluvit? O samotě?" zeptal se táta. Damon chtě nechtě se rozešel ke dveřím. ,,Ať se ti daří vlčku." zašeptal ještě táta než se za ním a Damonem zavřely dveře. Posadila jsem se ke Katie. ,,Takže ty jsi Mikaelsonová?" zeptala se mě. Kývla jsem. Ona sklopila pohled. ,,Chci ti něco říct." řekla mi. Podívala jsem se na ní. ,,Mé jméno je Kate Salvatore a jsem upír." řekla. Zatajil se mi dech. ,,Takže Damon je tvůj bratr?" zeptala jsem se. Kývla. Usmála jsem se na ní. ,,To nevadí. Jsi moje kamarádka a já tě mám ráda." řekla jsem. Katie se na mě usmála a pak mě objala. ,,Díky." řekla. ,,Díky že mě chápeš Emmo." řekla a já se na ní podívala pohledem alá ,Řela jsi to špatně.' Ona se uchechtla. ,,Teda Hope." zasmály jsme se. ,,Slečno Salvatore a Mikaelon. Neruším vás?" zeptal se Alaric. Najednou jsme uslyšeli ránu. Asi náraz do zdi z chodby. ,,Vy né pane učiteli, ale ty rány do zdi to trochu komplikují." řekla jsem. Třída se zasnála. Alaric jen protočil oči a začal se znovu věnovat výuce.

Po škole jsem vyšla před školu a uviděla tátu. ,,Ahoj tati. Co tady děláš?" zeptala jsem se. ,,Přijel jsem tě vyzvednout." řekl. ,,Nejsem malá. Došla bych." řekla jsem. ,,Pro mě budeš vždycky moje malá princezna." řekl. Usmála jsem se. ,,Tak dobře. Mám tě ráda tati." řekla jsem a objala ho. ,,Já tě mám taky rád vlčku. Ani nevíš jak moc."

Menší dojemná chvilka a chvíle překvapení. Katie je sestra Stefana a Damona! Vaše reakce? Od čeho máme komentáře?

Rozhodla jsem se že u každého dílu budu dělat takovou ,,anketu". Vy mi vaši ,,odpověď" napíšete do komentů. Ok?

Máte rádi Cami?
Ano
Ne

Příště se dozvíte výsledek ankety. 😉

Vaše
Nikisekt

I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat