,,Jak o něm můžeš takhle mluvit!"

595 41 10
                                    

Postupem dne dorazili i další kamarádi Salvatorových. Takže teď tu jsme: já, Kol, Damon, Stefan, Kate, Elena, Bonnie, Jeremy, Alaric, nějaký Matt a bohužel Tyler. Snaží se se mnou usmířit, ale mě se nechce. Byl jako můj starší bratr, a pak se dozvím že mě chtěl zabít. Ale on nevěděl že jsem to já. Že já jsem Hope. Kdyby to věděl, tak by se se mnou nikdy nebavil, a možná bych už i byla mrtvá, protože v té době jsem ještě nebyla z části hybrid, ale byla jsem normální smrtelný člověk.

,,Hope! Vylez z toho pokoje! Už začíná oslava!" zavolala na mě Kate. Určitě teď netrpělivě postávala za dveřmi a podupávala nohoz.

,,Už půjdu! Jen se převléknu!" zavolala jsem na ní. Pak už jsem jen uslyšela kroky, které značily že odchází. Přešla jsem ke skříni a z ní vytáhla ryflové kraťase s rozparky na koncích, conversky a bílé delší tílko. Přečísla jsem si vlasy, které jsem se rozhodla nechat rozpuštěné a rozešla se dolů. Najednou jsem uslyšela zvonek. Kdo to sem zase leze?! Nestačí že už teď je tady narváno jako v kurníku? Elena šla otevřít. Nakoukla jsem za roh.

,,Caroline!" vykřikla Elena nadšeně a objala nově příchozí Caroline. Hned se u dveří shromáždili všichni.

,,Caroline, kde jsi byla?!" zeptala se jí Bonnie, která ji taky objala.

,,V New Orleans." řekla. Pak jí objal Stefan. Pak se k ní nahnul a chtěl jí políbit, ale ona uhnula.

,,Caroline, víš že v New Orleans je Klaus?" zeptala se jí Bonnie. Caroline zakoulela očima. Stefan se na Caroline zarmouceně díval.

,,A u koho myslíš že celou dobu bydlela?" zeptal se posměšně Kol, který se objevil vedle mě. Všichni vytřeštili oči. A ne. Nedělám si legraci.

,,Ty jsi bydlela u Mikaelsonových?!" zeptal se Stefan. Caroline odhodlaně kývnula. Nebála se všem přiznat realitu.

,,Vlastně já jsem ji k nám přivezla. Jak jsem sem tehdy přijela, a chtěla mluvit s Caroline. Navrhla jsem jí aby se mnou odjela do New Orleans. Můj táta ji totiž pořád miluje." řekla jsem. Všichni se nejdřív vykuleně dívali na mě, a pak na Caroline. Pak na mě a zase na Caroline. A pořád znovu a znovu.

,,Je to pravda Caroline? Nevymýšlí si?" zeptala se Elena. V hlase jí zněla špertka naděje. Asi doufala že lžu. Ale já nikdy nelžu! Moc...

,,Je to pravda. Klaus mě miluje, a já miluji jeho." řekla se vztyčenou hlavou. Takhle se mi to líbí.

,,Takže ty jsi zase s tím bastardem?!" křiknul Tyler. Teď jsem se rozzlobila. A Caroline zjevně taky.

,,Talhle o mým tátovi nemluv! Je o mnoho lepší než ty! Ty ho vůbec neznáš? Zeptej se Caroline jaký je dopravdy!" zakřičela jsem na něj a způyobila mu chvilkovou bolest hlavy.

,,Jak o něm můžeš takhle mluvit! Aby jsi věděl, Klaus je mnohem lepší než ty!" zakřičela Caroline. Souhlasím s ní. Jen mě trochu překvapilo že Kol nic neříká.

,,Tak prosím! Jak je ctěná libost! Buď si s tím bastardem když je pro tebe lepší než já, Matt nebo Stefan!" zakřičel. Tak tohle pro mě bylo překvapení. Caroline a Tyler? Caroline a Matt? Caroline a Stefan? Zabte mě prosím rychle.

,,Co se tady člověk nedozví." zamumlala jsem. Kol se uchechtnul.

,,A ty se do toho nepleť!" zakřičel Tyler teď na mě. ,,Ty jsi stejná jako Klaus! Myslel jsem si že jsi jiná, ale jsi jen Mikaelsonovský spratek!" křičel. Kol se postavil přede mě, jako by mě chtěl bránit. To by mě nepřekvapilo, jen mě to trochu štvalo. Co mě ale překvapilo, bylo že se mě zastal Damon. No. Svým způsobem.

,,Hele! Urážet ji můžu jen já!" křiknul. Spražila jsem ho pohledem.

,,Ty se jí ještě zastáváš? Vzpomeňte si všichni co všechno nám Mikaelsonovi udělali! A teď tady dva Mikaelsonovy trpíte!" křičel dál. Tak a dost. Já se nenechám urážet!

,,Můžeš už konečně zavřít to velký, čím tady celou dobu klapeš?! Já vím co udělala má rodina, ale zeptali jste se jich někdy proč? Proč to všechno dělali? Já znám svou rodinu. Vy ne. Tak je laskavě přestaňte pomlouvat! Hlavně ty Tylere! Ty nejsi o nic lepší než oni! Chtěl jsi zabít malé dítě. A to ještě nemluvíme o tom že to dítě jsem byla já. Ale nechme moje ego teď stranou. Můj táta by se na nic takového nikdy nesnížil! Takže se uklidni a přeber si to v tý svý kulatý a pěkně dutý hlavě!" zakřičela jsem na něj. On se zamračil a pod očima mu naběhly žíly. Oči mu zčernaly a zuby se mu prodloužily na vlkodlačí. Asi měl potřebu někoho zakousnout. Někoho jménem Hope.

,,Mě kousnutí neublíží. Jsem z půlky vlkodlak pokud ti to nedošlo." řekla jsem mu. On se ale uchechtnul.

,,Tobě to možná neublíží, ale jemu ano." řekl a ukázal na Kola. To už mě trochu vyděsilo. Rodina pro mě znamená všechno. Teď jsem se před Kola postavila já.

,,Jeho by to sice nezabilo, ale mojí rodině nic neuděláš!" zakřičela jsem na něj. On se zákeřně usmál.

,,Jeho by to možná nezabilo, ale jí-" ukázal na Caroline. ,,-ano" dopověděl to. Ale Caroline je pro mě taky rodina!

,,Řekla jsem, že mé rodině neublížíš!" zakřičela jsem na něj. Dneska si vykřičím hlasivky.

,,Ale ona není tvoje rodina!" zasmál se Tyler. Teď se ale uchechtla Caroline.

,,Vážně? Teď možná ještě ne, ale za pár měsíců už ano." řekla a natála levou ruku, na které se jí blištil nádherný diamantový prstýnek. Rozběhla jsem se ke Caroline a objala ji.

,,Caroline! Já tomu nemůžu uvěřit! Táta tě požádak o ruku!" řekla jsem jí nadšeně. Caroline mám ráda. A jsem ráda že táta bude šťastný.

,,Přijela jsem, protože jsem chtěla mít svoje nejlepší kamarádky na svatbě. Bude v únoru." řekla. Teď jsme jen čekali co udělají Elena a Bonnie. Ty se ale Caroline vrhly do náruče.

,,Gratuluji Caroline!" křikla šťastně Elena a Bonnie jen přikyvovala. Caroline se šťastně zasmála.

,,Konečně se ten srab odhodlal." zasmál se Kol. Vrhla jsem na něj naštvaný pohled.

,,Ty jsi to věděl?!" vyjekla jsem. ,,A neřekl jsi mi to! Vždyť můj táta se bude ženit!" vyjekla jsem znovu. Ale Kate to samozřejmě musela všechno pokazit.

,,Ale proč tady řešíme spukromé záležitosti Mikaelsonů. Je Silvestr!" zakřičela nadšeně.

,,Ano. A já musím něco dokončit." řekl Tyler. V tu chvíli se objevil u Caroline a kousnul jí do krku. Pak zmizel.

******
Já jsem ale mrcha co? 😜

Líbí se vám nápad? Caroline si bude brát Klause! Jupipí! 🎉💍
Ale teď si zkuste typnout co se stane v příští kapitole.

Minulou anketu vyhrál Kol. Dneska to uděláme trochu jinak.

Jste rádi že si Caroline bere Klause?
Ano
Ne

Vaše
Nikisekt

I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat