,,The Originals?"

744 45 8
                                    

Odtáhla jsem se od táty. ,,Tak a teď malá otázečka. Jak jsi myslela to že o naší rodině, to o tom co jsem ti tam říkal, víš?" zeptal se. ,,Mami, podáš mi prosím telefon?" zeptala jsem se jí. Ona se natáhla a z nočního stolku mi ho podala. Najela jsem na Google a napsala The Originals. Když se výsledek načetl zarazila jsem se. Nic! ,,Cože? Jak zadaný pojem neexistuje?!" křikla jsem. Táta se podíval na displej telefonu. ,,The Originals? Co to má znamenat?" podíval se na mě. Povzdechla jsem si. ,,Vysvětlím vám to. Zavolejte ostatní. Bude to na dlouho."

,,Asi před rokem jsem na internetu našla seriál. The Originals neboli Původní. Celý o vás. O vás všech. Vašich tajemstvích, vašem původu, prostě o všem! Ale když jsem se ho teď nahoře pokusila na Googlu znovu najít, nic jsem nenašla. Jakoby zmizel!" řekla jsem. Zrovna jsme seděli v obýváku a všichni zaujaě poslouchali. ,,Takže v tom "seriálu" je všechno o naší rodině?" zeptal se Elijah. ,,Ano. Proto jsem byla tak překvapená když jsem vás uviděla. Ale zaráží mě jedna věc. Seriál má, nebo měl tři série. Nakonci třetí série jste byli všichni pokousaní od Marcela, který se stal nesmrtelným původním hybridem, s jedem na který není lék a zabije i původního. Jen Rebekah byla prokletá nějakou kletbou a Freya byla taky nějak nakažená. Proto vás Freya uzamkla v imaginárním světě, a váš život závisel na tátovi, do kterého Marcel zabodl nějakou tu dýku a zazdil ho na hřbitově." řekla jsem. Všichni se na mě dívali jako na blázna. ,,Ehm, zlato nemáš horečku?" zeptala se máma. ,,Ale nemám mami. Já mluvím pravdu. A teď mám trochu strach že se ty všechny věci ještě stanou!" řekla jsem flustrovaně. ,,Určitě se ti něco zdálo a doopravdy o nás nic pravdivého nevíš." řekl Kol a vstal z gauče s tím že odejde. ,,Vážně Kalebe?" řekla jsem a nasadila vítězný pohled. On se na mě otočil. ,,Jak?" zakoktal. Táta se začal smát. ,,Dostala tě Kole." řekl a zkoušel se přestat smát. ,,Nebo ty tati a strejda Elijah jste milovali stejnou dívku. Tatii. Proto mi byla v Mystic Falls ta Elena povědomá. Neznám Katherine. To jsem jenom něco plácla." řekla jsem. Táta se zarazil. ,,Nebo vím to jak jste s Marcelem do města přivedli Mikaela." řekla jsem s pohledem upřeným na Rebeku. Sklopila hlavu a pohled zabodla do země. A z tebe mami se stal hybrid díky mě." řekla jsem. Mamka kývla. ,,Mluví pravdu." řekla. ,,Věřím ti." dodala ještě. Usmála jsem se na ní. ,,Ale jak je to možné?" zeptal se táta. Pokrčila jsem rameny. ,,Nevím." řekla jsem. ,,Vím ale nejen vás. Vím třeba i o dalších lidech z New Orleans. Třeba o Cami, Davině, oak je tu ten Vincent Griffith ne? Byla to schránka pro Finna. Vašeho dalšího bratra, kterého ale nemám moc ráda. Stejně jako Esther s Mikaelem. Ty taky nemám ráda." řekla jsem. ,,Nebo jak byla Rebekah v těle Eve Sinclair, což byla manželka Vincenta ne?" zeptala jsem se. Všichni se na mě divně dívali. ,,Co je? Já toho vím doopravdy hodně." řekla jsem. Mamka se podívala na hodiny. ,,Tak, ale teďka honem do postele. Zítra máš školu. Nemůžeš tolik zameškávat." řekla. Povzdechla jsem si. ,,Tak fajn." řekla jsem a vstala. ,,Dobrou!" zavolala jsem na všechny a vyběhla nahoru do svého pokoje.

Vypravěč:

Když Hope vyběhla do pokoje, Klaus se také postavil. ,,Princezna jde spát a já si jdu pokecat s naším ,,otcem". Chce jít někdo se mnou?" zeptal se. Všichni se postavili. ,,Jasně. Proč ne. Můžeme pozvat celé New Orleans." řekl Klaus. Potom se vydal do sklepení. Otevřel dveře a uviděl Mikaela přivázaného na židli. Už vzhůru. ,,Bastard mě přišel zabít. Kde jsi nechal svou bastardskou dcerušku?" začal Mikael. ,,Neurážej mou dceru!" zavrčel Klaus. ,,To není urážka. Jen pravda. Nic než jen pravda." řekl Mikael. ,,Myslím že nás čeká dlouhá noc. Co myslíte?!" zavolal a do sklepa přišli všichni ostatní. Mikael je přejel očima. Všichni byli natěšení až uvidí jeho mrtvolu. Všichni až na Freyu. Ta stála zamlkle v rohu a pozorovala svého milovaného otce.

Tak, a tady to seknu. Máte tady vytoužené odhalení TO. Co si o tom myslíte? Nezklamalo vás to? Pište do komentů!

Včera jsem vydala jednodílovku věnovanou vám, mým sledovatelům. Jmenuje se ,,In love with the Original" a je to FF na TO. Tak kdo jí ještě nečetl tak šup na to!

Včera vyhrál ship Klaroline. Taky ho mám radši. Dneska to bude

Haylijah nebo Klayley
(Hayley+Elijah nebo Hayley+Klaus)

Pište do komentů!

Vaše
Nikisekt

I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat