,,Ano."

554 35 5
                                    

Konečně nastal den D. Svatba táty a Caroline. Už od rána je doma úplný chaos. Z Mystic Falls přijeli všichni přátelé Caroline. Já, Elena a Bonnie jsme od rána Caroline asistovaly, a pomáhaly si navzájem. Když jsme byly všechny učesané a nalíčené, já tedy díky holkám, tak jsme se šly převléct. Caroline si oblékla své nádherné bílé šaty, obula si boty a na hlavu si dala závoj s korunkou. Bonnie a Elena měly dlouhé světlounce růžové šaty, jako družičky. Já jsem sice taky družička, ale já mám šaty jiné. Já jsem totiž VIP. Já nesu prstýnky. Já mám šaty krátké a bílé, které ladí se šaty Caroline. Já jsem se ale ještě neoblékala. Já jsem se vytratila. Chtěla jsem najít tátu. Svatba se konala na stejném místě, jako byla svatba mamky a Jacksona. Koukla jsem k tátovi do pokoje, ale tam nebyl. Hned mi došlo kde by mohl být. Došla jsem do ateliéru.

,,Tati?! Jsi tady?!" houkla jsem do ateliéru. Táta vyšel zpoza rohu.

,,Jsi nervózní?" zeptala jsem se ho. On zakroutil hlavou. Já mu ale nevěřím. ,,Vždycky, když jsi nervózní, tak jdeš malovat." řekla jsem mu. On si povzdechl.

,,Dobrá. Možná jsem trochu nervózní." řekl. Usmála jsem se a objala ho.

,,Tak nebuď. S Caroline se milujete. Všechno bude perfektní." řekla jsem. On mě pohladil po hlavě.

,,Máš pravdu." přiznal. Odtála jsem se od něj a zazubila se.

,,Tak já půjdu. Musím se ještě obléct." řekla jsem a odešla zpátky do pokoje Caroline.

,,Konečně. Rychle se obleč. Za chvíli to začíná." strčila mi Caroline do ruky pouzdro se šaty. Kývla jsem, a zašla se převléct.

******
Caroline stála za dveřmi a nervózně si kousala nehty. Přišla jsem k ní, a položila jí ruku na rameno, přčemž v druhé ruce jsem držela bílý polšářek se zlatým lemováním, na kterém ležely dva zlaté prstýnky.

,,Neboj se Caroline. Všechno bude perfektní." řekla jsem jí. Ona se usmála a opatrně mě objala.

,,Car, pojď! Už to začíná!" řekla Elena, když se rozezněly první tóny svatebnícho pochou. Otevřely se dveře. První vyšly Elena s Bonnie. Po chvíli jsem vyšla já. Šla jsem rovně. Vepředu už čekal táta. Po jeho levě straně stál Kol, jako tátův svědek. Na druhé straně, na místě, kde měla stát Caroline, stál Alaric, který šel za svědka Caroline. Elena a Bonnie stály vedle Alarica. Já jsem se postavila vedle Kola. Když jsem konečně zastavila, vyšla Caroline. Moc jí to slušelo. V ruce svírala kytici z bílých a červeých růží. Podívala jsem se na tátu. Ten se na Caroline jen obdivně díval. Usmála jsem se. Caroline došla k tátovi, a postavila se naproti němu. Oddávající byl Elijah.

,,Sešli jsme se tu dnes, abychom spojili dva životy v jeden. A proto se ptám tebe, Caroline Forbesová. Bereš si zde přítomného Niklause Mikaelsona? Budeš ho milovat a ctít navždy?" zeptal se.

,,Ano." řekla Caroline. Přistoupila jsem k ní a ona si vzala jeden prstýnek.

,,Prones manželský slib." řekl Elijah.

,,Já,Caroline Forbesová, si beru tebe, Niklausi Mikaelsone, a slibuji, že ti budu milovat a ctít. Budu s tebou v nemoci i ve zdraví. Navždy." řekla a navlékla tátovi prstýnek.

,,Teď se ptám tebe, Niklausi Mikaelsone. Bereš si zde přotomnou Caroline Forbesovou? Budeš ji milovat a ctít navždy?" zeptal se Elijah táty.

,,Ano." řekl táta. Teď jsem přišla k tátovi. On si vzal druhý prstýnek.

,,Prones maželsý slib." řekl Elijah.

,,Já, Niklaus Mikaelson, si beru tebe, Caroline Forbesová, a slibuji, že tě budu milovat a ctít. Budu s tebou v nemoci i ve zdraví. Navždy." řekl a také jí navlékl prstýnek.

,,Co Bůh spojil, nikdo už nerozdělí." řekl, a převázal jim ruce bílou stuhou. ,,Gratuluji novomanželé. Dejte si první, novomanželský polibek." řekl. Tata se naklonil ke Caroline a políbil ji. Všichni začali tleskat. Když se táta s Caroline odtáhli, vši se nahrnuli ke gratulacím. Já jsem byla vepředu.

,,Gratuluji." řekla jsem a oba je objala. ,,Mám vás moc ráda."

******

Konečně jsme dojeli di Chorvatska. A konečně nám uklidili pokoj, takže já jdu spát. Dneska anketa nebude, ale doufám, že nevadí. Jsem příšerně ospalá.

Vaše
Nikisekt

Šaty Caroline:

Šaty Caroline:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Šaty Hope:

Šaty Hope:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat