Bylo něco kolem půlnoci. Já, táta a mamka jsme seděli v mém pokoji před notebookem. Já s tátou jsme spolu jedli popkorn a zaujatě se dívali na třetí díl třetí série. Maka znuděně seděla na židli. ,,Myslím že by měla Hope jít spát. Zítra je škola." řekla. ,,Ticho!" křikli jsme s tátou dohromady a dál se dívali. Díl zkončil a já se chystala pustit další, ale notebook se najednou vypnul. ,,Hej!" křikli jsme s tátou znovu oba dva. ,,Tak. To je znamení že už máte končit." řekla mamka. ,,Má pravdu Hope. Zítra máš školu. Mazej spát." řekl táta a usmál se. Mě ale neoblafne. I on by se rád ještě díval. Kývla jsem. Mamka s tátou mi dali pusu na dobrou noc a pak odešli. Šla jsem se umýt, oblékla jsem si svoje spací tílko a kraťasy, vyčistila jsem si zuby, rozčesala vlasy a zalehla do postele. Ještě jsem se ale nechystala spát. Zpodmadrace jsem vytáhla svůj deník, vzala si propisku, otevřela ho a začala psát.
Milý deníčku,
Konečně všichni zjistili kdo jsem. Můj život je teď skvělý. Konečně mám svpu rodinu. Neříkám že mí adoptivní rodiče na mě byli zlí, ale lhali mi. Jsou to vlkodlaci. Na to ale teď chci zapomenout.
Někdo mi poslal SMSku s odkazem na díly The Originals! Zase se můžu dívat! A je tam dokonce i několik dílů ze čtvrté série!
Je zvláštní o tom mluvit, když vlastně s postavama z mého nejoblíbenějšího seriálu žiju, a dokonce jsem sama postavou! Nedává to smysl? Já vím. Teď ale musím jít spát. Dobrou.Položilajsem deník a propisku na noční stolek a zhasla lampičku. Hned jsem se propadla do říše snů.
O měsíc později:
,,Vánoce, vánoce přicházejí!" zpívala jsem hned po ránu. Dneska je Štědrý den, což znamená že zítra ráno budou pod stromečkem dárky! Už asi dva týdny jsem každé ráno všechny budila zpíváním koled. Zrovna jsem chtěla vzbudit tátu. Tiše jsem otevřela dveře a podívala se na postel. Jenže táta tam neležel. Tedy ne sám. Vedle něj ležela Caroline. Na tohle se dá říct jen jedno... Dvojí probuzení! Opatrně jsem se k nim přikradla. Už jsem chtěla začít zpívat, když jsem dostala nápad. Vrátila jsem se do pokoje a ze skříně vytáhla megafon. Proč ho mám ve skříni? Nikdo neví. Ale vždycky se může hodit. Vrátila jsem se k tátovi do pokoje, přiložila megafon k puse, zmáčkla spouštěcí čudlík a začala zpívat. ,,Vánoce, vánoce přicházejí! Zpívejte přátelé! Po roce vánoce, vánoce přicházejí. Šťastné a veselé!" Caroline, s peřinou omotanou kolem těla vyskočila z postele a začala se vyděšeně rozhlížet po pokoji. Táta pro změnu z postele spadl na zem. Já se jim nedivím. I obyčejného člověka by z toho příšerně bolely uši a měli by šok. A pro jejich citlivá upíří ouška to je teprve něco. ,,Hope!" zakřičel táta. Já jsem se zasmála a utekla jsem do pokoje strýčka Elijaha, který byl další na řadu na probuzení. U něj jsem megafon radši nepouštěla. Nadechla jsem se a začala zpívat. ,,Sláva už je sníh! Jedem na saních!" On se ale ani nehnul. Podívala jsem se na něj a všimka si důvodu proč se nebudí. Špunty do uší. Grrr. Od teď ten megafon používat budu na všechny. Ale Elijaha nechám spát jako odměnu že odolal mému buzení. Vystrčila jse hlavu ze dveří, a když jsem neviděla tátu ani Caroline, přešla jsem do pokije Kola. Nejdřív jsem zkontrolovala jeho uši. Samozřejmě tam měl špunty. To Elijah zásoboval celou rodinu? Asi jo. Ale táta s Caroline si je do uší nedali protože měli...ehm...řekněme ,,krušnou noc". Zapla jsem tedy megafon a začala zpívat koledu ,Štěstí, zdraví, pokoj svatý'. Pak jsem zmizela k Rebece a té zazpívala ,Nesem vám noviny'. Pak přišla na řadu mamka, které jsem zazpívala ,Veselé vánoční hody'. A nakonec Freya. Na tu jsem megafon použila i když je člověk. Ona si totiž na noc zabezpečuje uši nějakým kouzlem. Té jsem zazpívala ,Rolničky', které jsem připravovala pro Elijaha. Když jse dozpívala, zmizela jsem do jídelny, kde byla nachystaná Vánoční snídaně. Postupně se na snídani doloudali všichni s pěkně nevrlými pohledy. Tedy až na Elijaha. Já se na všechny usmívala jako měsíček na hnoji. Tohle je další z mé série vánočních probuzení.
Tak a máme tu vánoce. V půlce května. 😏 Příště bude speciální vánoční díl. Těšte se!
Minulou anketu vyhrál Finn. A dneska to bude zajímavé 😏
Marcel nebo Hope?
(Marcel vs Hope)Vaše
Nikisekt
ČTEŠ
I am Hope?!
Fanfiction,,We are family. Always and Forever." Dahlia vyhrála a unesla malou Hope. Než se s ní ale stihla propojit, a napojit se na její magii, skončil rok a ona znovu upadla do spánku. Maličkou Hope našli v lese dva lidé, kteří se jí rozhodli adoptovat a dá...