Došla jsem do třídy a podle seznamu žáků jsem zjistila i svojí třídu. Vešla jsem do třídy a rozhlédla se. Všude seděli lidi a bavili se mezi sebou. Sedla jsem si do prostřední řady do čtvrté lavice. Štěstí že jsem našla volné místo. Zazvonilo a přišel učitel. Čekala jsem teda učitelku, ale to je jedno. ,,Dobrý den. Já se jmenuji Alaric Saltzman a jsem váš třídní učitel a učitel dějepisu." řekl. Potom začal vykládat něco o svém jménu. ,,Tady si rozdejte žákovské knížky." řekl. Zvedla jsem se a pro jednu si došla. Chtěla jsem si sednout, ale učitel najednou zavolal moje jméno. ,,Emma Galle?" zavolal. ,,Ano?" otočila jsem se na něj. ,,Ředitel mi řekl že jste v New Orleans bez rodičů. Proto je třeba vědět kdo je váš zákonný zástupce do konce vašeho pobytu v New Orelans." řekl. Ještě že jsem se dneska ráno ptala. ,,Dneska se budou zařizovat papíry. Můj nový zákonný zástupce je Elijah Mikaleson." řekla jsem. Vypadal zaskočeně. ,,Vy jste nějak příbuzná s rodinou Mikaelsonů?" zeptal se. ,,Dalo by se to tak říct." řekla jsem. ,,Proč? Vy je znáte?" zeptala jsem se. Naklonil se přes katedru blíž ke mě. ,,Řekněme že se známe osobně, ale nemáme se moc rádi." zašeptal snad abych to slyšela jenom já a znova se normálně postavil. Přeměřila jsem si ho pohledem, a vydala se zpátky do své lavice. Najednou někdo zaklepal na dveře a do třídy vešla hnědovlasá dívka. ,,Promiňte že jsem přišla pozdě." vyhrkla hned na pana Saltzmana. Ten jenom kývnul a podal jí žákovskou. Ona si jí vzala a rozhlédla se po třídě. Pak přišla k mojí lavici. ,,Ahoj. Můžu si přisednout?" zeptala se. Kývla jsem. Ona se posadila. ,,Jsem Kate, ale všichni mi říkají Katie." řekla. ,,Emma." odpověděla jsem jí a usmála se.
Došla jsem zpátky domů. ,,Ahojky." pozdravila mě Rebekah. ,,Ahoj." odpověděla jsem jí. ,,Neviděla jsi Elijaha? Potřebuju podepsat žákovskou." řekla jsem uchechtla se. Rebekah se taky uchechtla. ,,Někam odešel. Až ho ale uvidím, řeknu mu že jsi ho hledala." řekla mi a já se na ní usmála. ,,Díky." řekla jsem jí a odešla nahoru. V pokoji jsem si odložila batoh, a hned se vydala do ateliéru. Už delší dobu jsem měla chuť něco nakreslit. Uviděla jsem volné plátno. Vzala jsem si štětec a začala malovat obrysy tří postav. Docela jsem se zabrala do práce, protože jsem si nevšimla příchozího Klause. ,,Co maluješ?" zeptal se trochu nezaujatě. ,,Svoji rodinu. Mámu tátu, a mě přibližně když mi bylo sedm." řekla jsem. On se postavil k dalšímu plátnu se štětcem v ruce. ,,A co jdeš kreslit ty?" zeptala jsem se. ,,Něco." řekl trochu nabručeně. Sklopila jsem pohled, ale po chvíli se zase začala věnovat malování. Najednou ke mě někdo přišel. Otočila jsem se a uviděla Elijaha. ,,Hledala jsi mě?" zeptal se. Kývla jsem. ,,Potřebovala bych podepsat žákovskou." řekla jsem a položila štětec. Vykročila jsem s Elijahem v patách směrem do svého pokoje. Podala jsem Elijahovi žákovskou a propisku. On jí podepsal. Sedla jsem si na postel a on si sedl vedle mě. ,,Tak co škola?" zeptal se mě. ,,Docela dobrý." pokrčila jsem rameny. ,,Náš třídní učitel se jmenuje Alaric Saltzman. Znáš ho." zeptala jsem se ho. ,,Bývalý lovec upírů. Teď upír." řekl. Kývla jsem hlavou. ,,Aha. On mi říkal že vás zná a že se nemáte rádi." řekla jsem a zasmála se. On kývnul. ,,Má pravdu. Seznámili jsem si v Mystic Falls, když jsme tam něco řešili." řekl. ,,A co?" zeptala jsem se. On se postavil. ,,O tom až jindy. Teď budu muset jít." řekl. Usmála jsem se. ,,Tak dobře." řekla jsem a Elijah odešel. Lehla jsem si na postel a zavřela oči. Začala jsem si přehrávat momenty ze dnešního dne. Usmála jsem se. Potom jsem se zvedla a vydala se pokračovat v měm obrazu.
Převápko! Přidala jsem Rica! Jinak Kate bude hrát Lucy Hale. Abych řekla pravdu tak Rica jsem chtěla do příběhu přidat už dávno. 😏 Jste překvapení?
Vaše
Nikisekt
ČTEŠ
I am Hope?!
Fanfiction,,We are family. Always and Forever." Dahlia vyhrála a unesla malou Hope. Než se s ní ale stihla propojit, a napojit se na její magii, skončil rok a ona znovu upadla do spánku. Maličkou Hope našli v lese dva lidé, kteří se jí rozhodli adoptovat a dá...