,,Tak, co jsi chtěla Camille?" zeptal se jí táta. ,,Docela dlouho jsme neviděli." řekla. Táta si povzechl. ,,Asi týden Camille. Vždycky se ptáš na to samé a já ti vždycky řeknu ne." řekl podrážděně. ,,Kdysi by jsi řekl ano." řekla. ,,To bylo před čtrnácti lety." řekl. Před čtrnácti lety? To mě unesla Dahlia ne? ,,Takže ty jsi mě využil, jen proto že jsi měl depku z toho, že ti unesli dceru?!" křikla. Asi začínala být naštvaná. Táta nic neříkal. ,,Dceru, která je stejný fracek jako ty!" zakřičela. To se táta nejspíš neudržel, protože jí dal facku. ,,Takhle o mé dceři mluvit nebudeš!" zakřičel rozzuřeně. ,,Možná máš pravdu. Měl jsem zesílené emoce a city když Hope unesli. Jsem hybrid! Tohle se stává! Takže jestli jsi si něco namlovala tak máš smůlu! Navíc já miluju někoho jiného. Možná jsi se mi líbila protože jí jsi podobná! Takže ještě jednou sem vkročíš, nebo budeš říkat něco nevhodněho o Hope tak ti bez váhání zlomím vaz!" zakřičel až jsem i já strnula. Najednou mi na mysl přišlo to, že táta miluje někoho podobného Cami. Najednou mi bliklo. Ta Caroline! Z Mystic Falls. Je Cami podobná! A když se na sebe dívali... Už to chápu. Ale nejsem si jistá. Chtěla bych si to ověřit, ale táty, ani nikoho z rodiny se ptát nebudu. Pojedu se zeptat Caroline do Mystic Falls. Jo. To udělám. Možná tam najdu i Esther Mikaela. Zdá se mi že jsou nějak moc vklidu. Opatrně jsem se snažila doplížit zpět do svého pokoje. Za rohem jsem uviděla že Elijah vychází z mého pokoje. Nejspíš mě jde hledat. Upíří rychlostí jsem vběhla do svého pokoje. Ze skříně jsem sundala menší kufr a začala rychle balit. Trička, kalhoty, hygienu, peníze, doklady, telefon... Když jsem byla zbalená, ještě jsem se převlékla. Oblékla jsem si ryflové kraťase, delší béžové tričko, které jsou vlastně takové napůl šaty, takže mi dosahují nad kolena a tak schovaly ty kraťase. Na tričkošaty jsem si dala ryflovou polobundičku a na nohy hnědé kozačky na podpatku. Ne zimní kozačky, ale ty co se dají nosit i v létě. Z vlasů jsem si zapletla copán na bok. Do vlasů jsem si ještě dala sluneční brýle. Sice je podzim, ale sluníčko pořád praží jak na Hawai. Tak hotovo. Ještě jsem si vzala malou kabelku, do které jsem si dala telefon a peněženku. Kufr jsem vzala do náruče a vyskočila z balkónu na ulici. Upíří rychlostí jsem se vydala na autobusové nádraží. Jak jsem tady následně zjistila, tak spěšný autobus do Mystic Falls odjíždí za pět minut. Došla jsem na určité nádraží a s již koupenou jízdenkou jsem nastoupila. Když se autobus rozjel, položila jsem si hlavu na okno a zavřela oči. Říše snů mě do sebe vtáhla hned.
Probudilo mě prudké zastavení autobusu. Protřela jsem si oči a zjistila že už jsme dojeli do Mystic Falls. To jsem prospala celou cestu? Za okny už byla tma. Vzala jsem svůj kufr a vystoupila. Po paměti jsem se vydala do našeho domu. Když jsem konečně došla, došlo mi že nemám klíče. ,,Do prkna." řekla jsem. Pak jsem dostala nápad. Začala jsem se mlátit do hlavy. ,,Já jsem ale pitomá. Od čeho jsem čarodějka?" zeptala jsem se sama sebe. Natáhla jsem ruku a myslela na to, jak se dveře otevírají. Když jsem uslyšela tiché cvak, tak jsem se usmála. Vešla jsem dovnitř a rozsvítila. Hned jsem se vydala do svého pokoje a vybalila si. Když jsem měla hotovo, přešla jsem k lednici a vytáhlaz mrazáku jeden sáček s krví. Ještě že je tady táta nechal. Otevřela jsem ho a vypila. Když jsem měla zase náležitou energii, rozhodla jsem se vydat do Mystic Grillu. Tam by Caroline mohla být. Vzala jsem si kabelku, zhasla a kouzlem zamkla. Pak jsem doběla ke Grillu. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla jsem se. Dopravdy jsem Caroline uviděla sedět u jednoho stolu s Elenou, Damonem a Stefanem. Přešla jsem k nim. ,,Ahoj." řekl jsem. ,,Co tady děláš!" zabrčel na mě Damon a postavil se. ,,Taky tě ráda vidím." řekla jsem ironicky. ,,Ale musím tě zklamat. Kvůli tobě tady nejsem. Přišla jsem za Caroline." řekla jsem a podívala se na ní. Vypadala zaskočeně. ,,Za mnou?" zeptala se. Kývla jsem. ,,Potřebuju s tebou mluvit. Osamotě." šlehla jsem pohledem po ostatních. Ona kývla. Vstala, ale Stefan jí zastavil. ,,Co když to je past Caroline. Někde venku určitě čeká Klaus." řekl starostlivě. ,,Můžu vás ujistit že táta tady není. Zdrhla jsem." řekla jsem ležérně. ,,Budeš mít průšvih." řekl už uvolněněji Damon. Mávla jsem rukou. ,,Táta by mi neublížil. A domácí vězení mě nezabije." pokrčila jsem rameny. Znovu jsem se podívala na Caroline. ,,Prosím. Slibuju že ae ti nic nestane." řekla jsdm naléhavě. ,,Dobře." kývla. Vyšli jsme ven. ,,Tak?" zeptala se Caroline. Zhluboka jsem se nadechla. ,,Měla jsi někdy něco s mým tátou?"
Ha! A tady to useknu! Já vím. Taky vás mám ráda. Promiňte že nebyla včera kapitola, ale byla jsem se školou celý den ve Vídni. 😊
Včera vyhrála Hayley. Já se teda vůbec nedivím. 😑 Tak a dneska:
Lucien nebo Tristan?
(Lucien vs Tristan)Jsem docela zvědavá 😏
Vaše
Nikisekt
ČTEŠ
I am Hope?!
Fanfiction,,We are family. Always and Forever." Dahlia vyhrála a unesla malou Hope. Než se s ní ale stihla propojit, a napojit se na její magii, skončil rok a ona znovu upadla do spánku. Maličkou Hope našli v lese dva lidé, kteří se jí rozhodli adoptovat a dá...