,,...Mystic Falls."

733 48 5
                                    

Po tom co mě táta potichu a nenápadně propašoval z domu, protože mamka by byla určitě proti abych teď někam jela, když je zítra škola, jsme nasedli do auta a rozjeli se pryč z New Orleans. ,,Ehm, tati, proč vlastně jedeme do Mystic Falls?" zeptala jsem se. On se usmál. ,,Mám tam pár "přátel", kteří potřebují ohlídat." řekl. Kývla jsem.

Dojeli jsme do Mystic Falls a zaparkovali před velkým domem. ,,Páni." vydechla jsem. ,,Ten je náš?" zeptala jsem se. On kývnul. ,,Jak dlouho tady budeme?" zeptala jsem se. ,,Asi týden. To maximálně." řekl. Usmála jsem se. ,,Jupí. Nemusím do školy!" vykřikla jsem se smíchem. Táta se zasmál. ,,Pojď dál." pozval mě dovnitř. Odnesla jsem si věci z auta do pokoje a vybalila si. Najednou jsem uslyšela jak se táta s něým baví. Sešla jsem dolů a uviděka tátu s telefonem na uchu. ,,Ale Hayley. Je to i moje dcera. Normálně jsem jí vzal na výlet."
,,Na výlet! Vždyť je školní rok. A navíc jste jeli do Mystic Falls!"
,,Klid. Nic se jí nestane." řekl táta a típnul telefon. ,,Tati, já se půjdu projít. Ano?" zeptala jsem se. ,,Dobře vlčku. Ale brzo se vrať. Tady máš klíče, kdybych tady nebyl." řekl. Hodil mi klíče, které jsem chytila a schovala si je do kabelky. Rozešla jsem se po ulici. Došla jsem do nějakého baru, který se jmenoval Mystic bar. Vešla jsem dovnitř a sedla si k baru. ,,Pomerančový džus prosím." řekla jsem. Barman se usmál a po chvíli mi podal skleničku džusu. Napila jsem se, ale najednou mě pití začalo pálit v puse. Vaprskla jsem ho. Železník, nebo vlčí mor. Ne-li oboje dohromady. ,,Ale, ale, kohopak to tady máme?" ozval se hlas. Otočila jsem se. ,,Malýho Klause." řekl. ,,To ty jsi mi dal něco do pití?" zavrčela jsem na něj. ,,Pojď ven. Tady je moc lidí. Tam si to vyříkáme." řekl. Nedůvěřivě jsem se na něj podívala. Pak jsem ale stoupla a vyšla z baru. ,,Tak?" založila jsem si ruce na prsa. Najednou mi někdo trhnul krkem. Já jsem tak hloupá.

Vypravěč:

Damon vzal Hope a naložil jí do auta. Pak si sám sedl za volant a rozjel se k Pensionu Salvatórů. Když dojel, vystoupil a vzal Hope do náruče. ,,Damone, co zase děláš?" zeptal se jeho bratr Stefan. ,,Klau je v Mystic Falls." řekl Damon a odnesl Hope do sklepa k železníku, který jí ještě píchl do těla. ,,Kdo byla ta dívka?" zeptal se Stefan. ,,Hope Mikaelson." řekl Damon, a nalil si Bourbon. ,,Tak si to objasníme. Klaus je ve městě, a ty jsi unesl jeho dceru?" zeptal se Stefan. ,,Asi tak nějak to bylo." řekl Damon. ,,Zbláznil jsi se?!" zakřičel na něj Stefan. ,,Ne. Já jsem naprosto v pořádku." řekl Damon. ,,Ťuk, ťuk!" řekla Elena, která zrovna přišla. ,,Ahoj lásko." řekl Damon. ,,Eleno domluv mu. Unesl Klausovi dceru a teď tady jen tak popíjí bourbon." řekl Stefan. ,,Klaus je tady?" zeptala se trochu vyděšeně Elena. Stefan kývnul. ,,Jinak by tady jeho dcera nebyla." řekl Danon. ,,Půjdu si s ní popovídat." řekla Elena. ,,Ne Eleno. Nikam nepůjdeš. Ona je tribrid. Je silnější." řekl Stefan. ,,Je sice tribrid, ale silnější asi ne, když jsem ji dostal jedním trhnutím krkem." řekl Damon. Elena sebou hodila na gauč vedle Damona. ,,Tak. Co s ní budeme dělat?" zeptala se. ,,Měl bych na ní pár otázek." řekl Damon. Najednou se přihnala i Caroline s Tylerem. ,,Ahojky!" řrkla Caroline. ,,To je tady dneska nějaká výsava? Dáváme něco zadarmo? Ještě sem přiveďte celé Mystic Falls a bude to super." řekl Damon. ,,Damon unesl Klausovi dceru." řekl Stefan. ,,Emma, tedy Hope je tady?!" zeptal se Tyler. ,,Proč? Ty jí znáš?" zeptal se Stefan. ,,Něco takového." řekl Tyler. ,,Potřeboval bych se jí omluvit.

Lidi, já se tak moc omlouvám! Tak moc jsem se zažrala do PLL že jsem si ani neuvědomila že mám vydat kapitolu! Fakt se omlovám!

Dnešní otázka:

Co si myslíte o Klausovi?

Vaše
Nikisekt

I am Hope?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat