Zrovna jsem na sebe do zrcadla dělala grimasy, když jsem uslyšela zvonek. Sešla jsem z patra a nakoukla za roh ke dveřím. Tam jsem uviděla Elenu, kterou zrovna objímal Damon, a vedle ní nějakého kluka. To bude Jeremy. A teď mě čeká rozhodnutí. Budu hodná a Kolovi nic neřeknu, a nebo budu Mikaelsonová a Kolovi to řeknu. No. Těžké rozhodnutí to nebylo.
,,Kole! Máme návštěvu! Elena s bráškou přišli!" klepala jsem na dveře Kolova momentálního pokoje. V tu chvíli se otevřely dveře a v nich se objevil Kolův rozzářený obličej.
,,Doopravdy?" zeptal se. Jakoby si myslel že si z něj dělám legraci! Za koho mě má? No dobře. Možná že jsem už pár vtípků provedla, ale moc jich neylo! Ne. Vážně ne...
,,Jo. Já si legraci nedělám. Teď přišli." ujistila jsem ho. On vyběhl z pokoje jako řízená střela. Rozešla jsem se za ním. Docela by mě zajímalo jakou scénu udělá. Došla jsem dolů a zastavila se před krbem. Úžasný výhled na vstupní dveře.
,,Jeremy!" začal mile Kol. ,,Kamaráde můj! To byla doba co jsme se neviděli!" řekl a přišel k němu. Jeremy vypadal trochu vyděšeně.
,,Kole? Co tady děláš? Ty máš být mrtvý!" řekl mu. ,,Sám jsem tě zabil." dodal. A to právě byla chyba. Kol ho chytil pod krkem a přitisnul ke zdi. Pod očima mu vyběhly žilky a oči mu zčernaly.
,,A právě proto jsem tady. Nebýt mé přítelkyně Daviny, která je čarodějka a ještě k tomu regentka, jsem pořád na druhé straně. A teď je na řadě pomsta." zavrčel na něj. Damon se uchechtnu.
,,Pokud chceš aby tě nekolik let pronásledovala lovcova kletba tak prosím." řekl. Tak to ne. Nenechám ho s pocitem že má navrch. Teď jsem na řadě já.
,,Myslím že bych tu kletbu dokázala odvrátit. Víte, prvorozené čarodějky z naší linie jsou velmi mocné. A když poprosím svou tetičku Freyu a Davonu o pomoc, Kol bude s lovcovou kletbou nanejvýš týden." řekla jsem. Damonovi se z tváře úsměv vytratil. Zase.
,,A ty jsi kdo?" zeptal se Jeremy. Asi mu v tuhle chvíli bylo jedno že seho Kol chystá zabít. Ale prosím. Já jsem v pohodě.
Damon už se nadechoval žemu odpoví za mě a tím mě setře, ale já jsem ho zastavila.
,,Ne, ne, ne. Představit se umím sama." řekla jsem mu a u toho zavrtěla ukazováčkem do stran na znamení ,Ne'. Pak jsem se otočila na Jeremyho.
,,Jsem Hope Mikaelson alias Niklaus Mikaelson Junior." představila jsem se a usmála se. Tohle vždycky všem vytře zrak. Miluju tuhle hlášku. A zabrala. Jeremy na mě zůstal zírat s otevřenou pusou. Stejně jako hnědovlasá holka, co teď zřejmě přišla.
,,Ty jsi dcera Klause?!" zeptal se mě Jeremy. No. Spíš vyjeknul. Proč to všechny překvapuje?! To nikdo nevidí tu podobu? Ne? Tak fajn...
,,Jo. Jsem dcera Hayley Marshall a Niklause Mikaelsona. Stačí na vysvětlení?" zeptala jsem se. On kývnul.
,,Myslím že si s Jeremym půjdeme popovídat ven." řekl Kol a v ten moment byl i s Jeremym pryč.
Elena si až teď všimla hnědovlasé holky. Hned ji objala.
,,Bonnie?!" vykřikla. ,,Jsem tak ráda že tě vidím. Jak se máš?" řekla. Z toho jsem pochopila že se asi dlouho neviděly.
,,Dobře." usmála se Bonnie. ,,Vracím se do Mystic Falls." řekla. Elena ji ještě víc objala. Zakoulela jsem očima.
,,Neudš ji." řekla jsem. Bonnie po mě loupla očima.
,,Takže ty jsi čarodějka." řekla. Nevím jestli to měl být dotaz, nebo věta oznamovaví.
,,Pokud to chceš přesně tak upír, vlkodlak a čarodějka. Název pro tenhle druh je Tribrid." řekla jsem. Ona se tvářila trochu vyjeveně, ale pak se podívala na Damona.
,,Co tady ona a Kol dělají?" zeptala se.
,,Kate je přivedla. Klaus Junior je její nejlepší kamarádka a Klaus Starší by Klause Junior nepustil samotného, tak s ním poslal Kola." řekl Damon. Tohle není fér! Použil moji hlášku!
,,To je moje hláška!" křikla jsem naštvaně. Damon se vítězoslavně usmál.
,,Nemám tě ráda." zavrčela jsem na něj. On si z toho ale nic nedělal.
,,Taky tě nemám rád. Já nemám rád Mikaelsonovy." řekl mi. Rozhodla jsem se s tím skončit.
,,Moudřejší ustoupí." řekla jsem a chystala se na odchod zpět do pokoje.
,,Já neustoupím." prohlásil Damon. Otočil jsem se na patě a svou mocí mu zlomila vaz. Ha. A má to chlapeček. Nemá si vyskakovat. Je sice starší než já, ale já jsem mocnější. Má smůlu.
Elena a Bonnie se na mě dívaly jako tele na nová vrata. Tohle ode mě asi nečekaly.
,,Být vámi bych zkontrolovala Kola, pokud tedy chcete mít kamaráda v celku." řekla jsem jim a chystala se na odchod. Nakednou jsem dostala nápad.
,,Jo, a Eleno, víš že můj táta a strýček Elijah byli zamilovaní do dívky, která vypadala jako ty? Jmenovala se Tatia a byla to dvojnice." řekla jsem jim. Já ráda kazím lidem náladu.
******
Tak jak jsem slíbila, dneska jsem kapitolu vydala. Znovu budu vydávat každý den, nebo obden. 😊Minulou anketu vyhrál Damon. Všichni hlasovali pro Damona. 😅
A dneska něco co souvisí s touto kapitolou:Jeremy nebo Kol?
(Jeremy vs Kol)Vaše
Nikisekt
ČTEŠ
I am Hope?!
Fiksi Penggemar,,We are family. Always and Forever." Dahlia vyhrála a unesla malou Hope. Než se s ní ale stihla propojit, a napojit se na její magii, skončil rok a ona znovu upadla do spánku. Maličkou Hope našli v lese dva lidé, kteří se jí rozhodli adoptovat a dá...