Elijah:
Rozhodl jsem se najít Salvatora. Nikdo nebude ubližovat mě neteři. Napadlo mě že bude u Saltzmana a tak jsem vyrazil do školy. Zaklepal jsem na jeho kabinet, protože moment překvapení je důležitý. Otevřel přesně ten koho jsem chtěl vidět. ,,Elijahu, co tě sem přivádí?" zeptal se mě. ,,Řekněme že jsem si přišel promluvit." řekl jsem. Zatím mu nic neudělám. ,,Hele, pkud chceš mluvit o tý holce tak nemám-" nenechal jsem ho domluvit. Vycenil jsem tesáky a pod očima se mi objevily žilky. Chytil jsem ho pod krkem a přitiskl ke zdi. ,,Nikdo nebude o mé neteři takhle mluvit, nebo jí ubližovat!" zakřičel jsem na něho. ,,Tvé neteři?" zeptal se udiveně. Pochopil jsem že jsem řekl moc. Podíval jsem se mu do očí. ,,Na to co jsem řekl si nebudeš pamatovat. Budeš jen vědět že jsem tady byl a vyhrožoval ti že jestli ještě jednou ublížíš Emmě Galle tak tě zabiju." zavrčel jsem na něj a zmizel.
Damon:
Elijah si myslí že se mu podařilo mě ovládnout. To se ale plete. Užívání železníku se vyplatilo. Zavřel jsem dveře do Ricova kabinetu a spokojeně se rozvalil na židli. ,,Kdo to byl?" zeptal se Rick který zrovna přišel. ,,Ale, jenom jeden původní. Naštval se že jsem zabil tu holku z tvojí třídy. Tu Emmu." řekl jsem. ,,Ty jsi jí zabil?" zeptal se. ,,Jo. Ta čarodějka mi způsobila bolest hlavy a tak jsem jí zabil. Ale ona se v lese normálně probudila." řekl jsem. ,,Jak?" zeptal se a přestal se přehrabovat ve svých věcech. ,,Nevím, ale Elijah mi před chvílí řekl ať nechám jeho neteř na pokoji." řekl jsem a na slovo neteř jsem dal schválně důraz. ,,A tak mi asi došlo že to musí být ta Klausova dcera." zamyslel jsem se. ,,Ten tribrid. Ta-" lusknul jsem prsty. ,,Hope!" Alaric se posadil naproti mě. ,,Já jsem myslel že zemřela nebo nějak tak." řekl. ,,Přemýšlej. Vystupuje pod jménem Emma Galle. Co když se jí snaží jen skrýt?" řekl jsem a vítězně se usmál. ,,Možná máš pravdu." řekl. Poplácal jsem ho po rameni. ,,Ricu, znáš mě už dlouho. Já mám vždycky pravdu."
Promiňte že je kapitola kratší, ale mě do téhle kapitoly nic nesedělo. Moc vám chci poděkovat. Už jsme překonali 100 votes! Moc vám děkuji! ❤
Rozhodla jsem se vám sem napsat můj menší harmonogram vydávání kapitol.
V pondělí, úterý a čtvrtek budou kapitoly vycházet večer, protože dojíždím do ZUŠky. Ve středu, pátek, sobotu a neděli budou kapitol vycházet asi dopoledne, max. do 13:00.
Přišlo mi že by bylo dobrý to sem napsat. 😉Vaše
Nikisekt
ČTEŠ
I am Hope?!
Fanfiction,,We are family. Always and Forever." Dahlia vyhrála a unesla malou Hope. Než se s ní ale stihla propojit, a napojit se na její magii, skončil rok a ona znovu upadla do spánku. Maličkou Hope našli v lese dva lidé, kteří se jí rozhodli adoptovat a dá...