XXIX

4K 675 274
                                    

vanillasugar: Hoseok...

vanillasugar: dziękuję

chocolatehope: za co?

vanillasugar: za wczoraj. Za to że odebrałeś, nie rzuciłeś słuchawką, i czytałeś mi książkę dla dzieci, kiedy dawałem pokaz tego, jaka ze mnie ciota.

chocolatehope: hyung

chocolatehope: weź nie pierdol, bo jak cię słucham to mam ochotę cię strzelić.

chocolatehope: każdy ma prawo się bać, szczególnie kiedy siedzi sam, i w środku nocy ktoś wali mu w drzwi i łapie za klamkę.

vanillasugar: czuję się źle przez to, że cię obudziłem.

chocolatehope: kupisz mi za to gorącą czekoladę, i będziemy kwita.

vanillasugar: ok

chocolatehope: no i widzisz, po problemie. Nie obwiniaj się. Miło było ci poczytać.

vanillasugar: miło, to słucha się twojego głosu, kiedy czytasz o dzieciaku, który jednego dnia je więcej, niż ja przez tydzień.

chocolatehope: o, czyli jednak słuchałeś?

vanillasugar: jasne że tak. Przecież po to poprosiłem, żebyś mi poczytał, żeby słuchać.

chocolatehope: nie sądziłem, że serio będziesz słuchał tego, co ci czytam.

chocolatehope: niektórzy zamiast przywiązywać uwagę do treści, skupiają się bardziej na rytmice głosu czytającego, wtedy się łatwiej zasypia.

vanillasugar: najszybciej zasypiam, kiedy będąc śpiącym próbuję się na czymś skupić.

vanillasugar: więc próbowałem zrozumieć, czy to co czytasz miało jakiś głębszy przekaz.

chocolatehope: wziąłem pierwszą lepszą książkę z półki, i nawet nie czytałem jej od początku.

vanillasugar: domyśliłem się.

vanillasugar: mimo wszystko, bardzo przyjemnie się tego słuchało.

chocolatehope: miło mi to słyszeć. Jakbyś kiedyś potrzebował kogoś do poczytania ci czegokolwiek, polecam się na przyszłość.

vanillasugar: zapamiętam, choć nie powiem, mam nadzieję, że nie będę już musiał z tego korzystać.

chocolatehope: hyung...

vanillasugar: no co?

vanillasugar: takie sytuacje mnie pogrążają.

vanillasugar: i sprawiają, że ludzie patrzą na mnie nie tak jak powinni.

vanillasugar: ludzie nie powinni widzieć moich słabości

chocolatehope: każdy człowiek jakieś ma

chocolatehope: a twoje są nad wyraz urocze

vanillasugar: jak takie coś może być uroczego? Co, to że każę sobie śpiewać kołysanki kiedy jestem pijany i czytać książki kiedy się boję?

chocolatehope: to urocze.

chocolatehope: i mógłbym robić to dla ciebie do końca życia.

chocolatehope: czytać ci książki gdy będziesz się bał, nawet jeśli będziesz budził mnie po to w środku nocy.

chocolatehope: gdyby była taka potrzeba, byłbym w stanie czytać ci nawet całą noc

vanilla chocolate | yoonseok | chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz